Originalus būdas kraujo donorystei populiarinti

Idėjos įgyvendinimas: Doase Sangue
Tikslas: atkreipti visuomenės dėmesį į kraujo donorystę
Tikslinė grupė:  Brazilai, parduodantys automobilius

Kiekvienais metais pradedama tūkstančiai kraujo donorystės kampanijų. Vis dėlto, daugelis jų nesulaukia dėmesio. Kampanijos Doase Sangue organizatoriai ėmė svarstyti, kaip susidariusią situaciją pakeisti. Jie sumanė pasinaudoti tuo, ką itin vertina kiekvienas brazilas – jų automobiliais. Akcijos rengėjai visiems gerai žinomą automobilių pardavimo ženklą PARDUODAMA (FOR SALE), pakeitė nauju – DONUOJAMA (FOR DONATION). Didžiausių Brazilijos kraujo bankų pagalba taip pat buvo sukurtas tinklalapis, kuriame žmonės galėjo rasti daugiau informacijos apie akciją bei, žinoma, atsisiųsti ženklą. Brazilijos vairuotojai, atsispausdinę ir prisiklijavę jį ant savo automobilių, tapo kampanijos rėmėjais.

Doase-Sangue

Socialinė akcija pasiekė stulbinančių rezultatų – iš svetainės atsisiųsta 7,000 ženklų, net 30% išaugo donorų skaičius. Kampanija pasiekė Brazilijos ir net Portugalijos televizijos kanalus, radijo stotis bei tinklalapius.

Agnius SakavičiusOriginalus būdas kraujo donorystei populiarinti

Parašykite komentarą

Panašūs straipsniai