4530890-scaled.jpg

7 geriausios socialinių tinklų valdymo programėlės

Daug laiko praleisti kuriant unikalų Facebook post‘ą ar akį patraukiantį Instagram stories įrašą nėra prasmės, jei nežinoma kaip efektyviai valdyti įrašų. Įmonės neretai skiria dideles lėšas, siekdamos sukurti geriausią turinį Facebook, Instagram, LinkedIn ir kitoms socialinėms medijoms, tačiau už viską svarbiau – šio turinio valdymas. Šiam tikslui puikiai gali pasitarnauti įvairios socialinių tinklų valdymo programėlės, tad šiame straipsnyje pasidalinsime 7 geriausiomis, kurių dėka galėsite lengviau valdyti savo socialinių tinklų įrašus bei rinkodarą.

1. „Hootsuite“

hootsuite
  • Įrašų valdymo tvarkaraštis;
  • našumo analizė;
  • galimybė integruoti kitas programėles.

„Hootsuite“ siekia teikti „viskas viename“ patirtį, todėl šioje platformoje galima valdyti visus savo socialinius tinklus. „Hootsuite“ turimos paieškos bei filtravimo funkcijos leidžia naudojamose socialinėse medijose surasti prekės ženklo paminėjimus, daryti įvairias įžvalgas ar analizuoti su demografine informacija susijusius duomenis.

Papildomai, su bet kuriuo „Hootsuite“ planu, galite suplanuoti įrašo paskelbimą iš keleto savo turimų profilių bet kurioje naudojamoje socialinėje medijoje. Tai leidžia užtikrinti, kad visos rinkodaros kampanijos būtų tinkamai suplanuotos ir tikslingai nukreiptos į tą auditoriją, kurią ir norite pasiekti.

Taip pat „Hootsuite“ programėlėje rasite analizės funkciją, leisiančią stebėti ir įvertinti savo komunikacijos socialiniuose tinkluose našumą per KPI (key performance indicator).
Ir galiausiai, naudodamiesi „Hootsuite“ galite integruoti kitas programėlės, tokias kaip „Azana“, „Slack“, „Trello“ ar pan. Tai leis užtikrinti, jog kurdami savo socialinių tinklų rinkodarą ir strategijas dirbsite dar efektyviau bei produktyviau.

2. „Sprout Social“

sprout social
  • Apima daugybę socialinių tinklų paskyrų;
  • galingos duomenų analizės galimybės;
  • pagalba klientų aptarnavime.

Visų pirma, „Sprout Social“ geriausiai yra žinoma (kaip kad ir anksčiau minėtas „Hootsuite“) kaip one-stop shop programa, kai socialinės medijos valdomos vienoje, lengvai naudojamoje platformoje. Ir išties, tai labai patogi aplikacija socialinių medijų administratoriui, bandančiam tuo pat metu „šokinėti“ Facebook, Twitter ir Instagram paskyrose.

Be to, „Sprout Social“ turi itin stiprų duomenų analizės įrankį. Pavyzdžiui, galima stebėti raktinius žodžius visose jūsų turimose socialinėse medijose, o tai leidžia sužinoti, kada diskutuojama apie jūsų prekės ženklą. Taip pat duomenis galite rūšiuoti pagal įvairias demografines ir geografines priemones. Taip nustatysite, koks turinys ir kokiems sekėjams tinka geriausiai.

Atkreipiame dėmesį, kad „Sprout Social“ 30-čiai dienų galite išbandyti nemokamai!

3. „Ripl“

ripl
  • Tūkstančiai šablonų;
  • lengvas video kūrimas;
  • valdymas mobiliuosiuose įrenginiuose;

„Ripl“ – platforma leidžianti lengvai kurti profesionalų socialinių medijų turinį. Kelių paspaudimų dėka galite nesudėtingai sukurti tokį turinį, kaip kad vaizdo įrašai.

Turinį socialinėms medijoms galite rašyti, redaguoti bei planuoti kad ir žygiuodami gatve, nes jūsų profiliai gali būti lengvai valdomi mobiliaisiais įrenginiais.

Įsitraukimo statistika – taip pat naudingas šios socialinių tinklų valdymo programėlės įrankis. Pavyzdžiui, jo dėka galite sužinoti jūsų tikslinei auditorijai rekomenduojamas žymas.

„Ripl“ duomenimis, juos renkasi daugiau nei 4,5 milijono mažų verslų, o pirmąją savaitę platformą galite išbandyti nemokamai.

4. „Hubspot“

hub spot
  • Kelių socialinių medijų stebėjimas;
  • daugybė įrankių;
  • „Hubspot“ rinkodaros platforma.

„Hubspot Social Media Software“ yra socialinių medijų valdymo įrankių rinkinys. Šios platformos tikslas – sutaupyti laiko ir tokiose socialinėse medijose kaip Facebook, Twitter, Instagram, Youtube ir LinkedIn, teikti pirmenybę vertingiausiems socialiniams ryšiams.

„Hubspot“ turi įrankius, skirtus turinio dalinimuisi, paminėjimų stebėjimui bei, ne tik galimybę matyti informaciją apie vartotojų įsitraukimą, bet ir šios informacijos pavertimą į faktinę verslo metriką.

Visi šie įrankiai yra dalis „Hubspot Marketing Hub“, o tai reiškia, kad galite juos naudoti kartu su daugeliu kitų tikslinių rinkodaros įrankių. Kaip buvo minėta anksčiau, tai leis ne tik stebėti ir valdyti savo socialinių medijų paskyras, bet ir užtikrinti, ar įdėtas darbas faktiškai atsiperka.

5. „Sendible“

sendible
  • Bendradarbiavimo galimybė;
  • draugiškas agentūroms;
  • turinio optimizavimas.

„Sendible“ išsiskiria tuo, jog siūlo bendrą socialinių medijų valdymo platformą komandoms, o tai prideda specialių įrankių asortimentą, kuris papildo įprastus numatytuosius socialinių medijų valdymo įrankius.

Be įrašų planavimo, jų eiliškumo sukūrimo bei kalendoriaus, „Sendible“ leidžia peržiūrėti ir pritaikyti įrašus kiekvienoje platformoje, optimizuojant turinį taip, kad kiekvienoje platformoje jis būtų rodomas geriausiai.

Socialinė stebėsena taip pat yra svarbi platformos dalis, leidžianti stebėti ne tik savo turinį, bet ir vartotojų paminėjimus, konkurentus ir tikslines žymas.

Viena stipriausių šios socialinių tinklų valdymo programėlės savybių – bendradarbiavimo funkcija. Jos dėka komandos gali dirbti su priskirtomis užduotimis ir patvirtinti turinį prieš jį suplanuojant tam, kad būtų užtikrinta turinio kokybės kontrolė.

6. „Social Pilot“

social pilot
  • Prieinama platforma;
  • naršyklės plėtiniai;
  • klientų paskyrų sujungimas.

„Social Pilot“ platforma itin tiks mažiems verslams bei įmonėms. Kaip ir prieš tai minėtos programėlės, „Social Pilot“ vienoje vietoje siūlo galimybę publikuoti bei planuoti socialinių medijų įrašus. Be to, platforma turi socialinių laiškų dėžutę, skirtą stebėti atsakymus, komentarus ir paminėjimus, o taip pat analizuoti white label (kai produktus ar paslaugas kuria ir gamina vieni tiekėjai, tuo tarpu kiti juos parduoda ir reklamuoja naudodami savo prekės ženklą) ataskaitas.

„Social Pilot“ įrašų planavimo priemonė leidžia suplanuoti iki 500 pranešimų kartu su paveikslėliais, o taip pat jos dėka galima lengvai peržiūrėti turinį ir susieti jį su tinkama socialinės medijos platforma.

Taip pat per savo programinę įrangą, „Social Pilot“ platformoje galima tiesiogiai susieti kliento paskyras, užuot prašius klientų pateikti savo prisijungimo duomenis tiesiogiai. Šiais laikais, kai kibernetiniai nusikaltimai yra itin dažni, ši galimybė klientams gali būti itin patraukli.

7. „Buffer“

buffer
  • Draugiška vartotojams;
  • realaus laiko analizė;
  • „Google Analytics“ integracija.

„Buffer“ yra panašus į anksčiau minėtą „Sprout Social“, kadangi savo platformoje leidžia skelbti ir analizuoti rezultatus. Vienas pagrindinių „Buffer“ pliusų – itin lengvas platformos naudojimas, suteikiantis daug lankstumo. Tai, kad platforma teikia analizę realiuoju laiku, leidžia nedelsiant įvertinti jūsų socialinių medijų turinio poveikį.

Top Post funkcija leidžia palyginti skirtingų formų turinį bei pamatyti, kuri forma kuriai socialinei medijai veikia geriausiai. Svarbu paminėti ir galimybę integruoti „Google Analytics“, leisiančią dar išsamiau stebėti turimas rinkodaros kampanijas.

Mokėjimo planai priklauso nuo to, ar norite publikuoti, ar analizuoti socialinės žiniasklaidos paskyras. Skirtingas kainos taikomos atsižvelgiant į norimų valdyti paskyrų kiekį ar paskelbtą turinį.

Taip pat skaitykite: 7 populiariausios nuotraukų redagavimo programėlės

Gabija Stašinskaitė7 geriausios socialinių tinklų valdymo programėlės

Išsakyti savo nuomonę

Panašūs straipsniai