pile-3d-facebook-logos-scaled.jpg

5 sėkmingos Facebook reklamos kampanijos ir kodėl jos veikė?

Facebook – plačiausiai naudojamas socialinis tinklas, kurio auditorija siekia net 2,8 milijardo aktyvių vartotojų per mėnesį. Visgi turint omenyje nuolatinius Facebook algoritmo pokyčius ir besikeičiančią platformos demografinę padėtį, daugelis rinkodaros specialistų susiima už galvų – ko griebtis šįkart norint sėkmingos Facebook reklamos kampanijos?

Turbūt geriausias būdas atsakyti į šį klausimą – įsivertinimas to, kas geriausiai veikia jūsų prekės ženklui: koks tonas Facebook įrašuose susilaukia daugiausiai reakcijų ar kokios Facebook reklamos kampanijos buvo sėkmingiausios. Kalbant apie pastarąsias, šiame straipsnyje pateiksime jums keletą įkvepiančių Facebook reklamos kampanijų, o svarbiausia – paaiškinsime, kodėl jas galima vadinti sėkmingomis.

1. GoPro

Jeigu manote, kad konkursai socialinėse medijose yra atgyvena, žvilgtelkit į „GoPro“ pavyzdį. Siekdamas reklamuoti savo naują „HERO9 Black“ fotoaparatą, prekės ženklas suorganizavo „Million Dollar Challenge“. Ši kampanija kviečia „GoPro“ gerbėjus visame pasaulyje pasidalinti geriausiais, neredaguotais „GoPro“ kadrais, o nugalėtojai gauna 1 mln. dolerių vertės nuolaidą „GoPro“ produkcijai.

Per 80 dienų daugiau nei 29 000 žmonių iš 125 šalių pateikė savo „HERO9 Black“ vaizdo įrašus. „GoPro“ iš 56 pateiktų vaizdo įrašų sumontavo filmuką „2 minutes of what it means to be part of the #GoProFamily“ ir šis video susilaukė 664 tūkst. peržiūrų, o jų skaičius vis didėja.

„GoPro“ klientai iš prigimties yra kūrėjų bendruomenė. Prekės ženklo Facebook nuolat pateikiamas vartotojų sukurtas turinys, o tai yra vertingiausias „GoPro“ kūrybinis turtas. Taigi, nors 1 mln. dolerių tokiai reklamos kampanija gali atrodyti daug, prekės ženklas taip atiduoda Facebook platformą savo sekėjams, o šie savo kuriamu turiniu puikiai reprezentuoja naują „GoPro“ produktą.

Pabaigę konkursą, „GoPro“ toliau skelbė su juo susijusius Facebook įrašus, kuriuose buvo pateiktos atskirų nugalėtojų citatos, trumpos iškarpos iš jų pateiktų vaizdo įrašų ir Q&A sesijos. Unikali „GoPro“ galimybė sukompiliuoti konkurse pateiktus vaizdo įrašus į papildomą turinį suteikia jų kampanijai ilgaamžiškumo.

2. Kay Jewelers

Ši „Kay Jewelers“ video reklama Facebook pasakoja greitą, bet jaudinančią istoriją (kuo ir pasižymi šio prekinio ženklo istorijos), sunaudojančią vos keletą sekundžių žiūrovo dėmesio. Nė nereikia įjungti vaizdo įraše esančio garso, kad asmuo suprastų pagrindinę video žinutę bei tai, kas jame vyksta.
Jei reklamuojate sentimentalios vertės produktą, kaip kad „Kay Jewellers“, Facebook video kampanijos yra puikus pasirinkimas. Tik įsitikinkite, kad jūsų vaizdo įrašo pabaiga aiški (ir laiminga) – žmonės Facebook vaizdo įrašus žiūri pasyviau nei „YouTube“ ir neturi laiko interpretuoti jūsų turinio, jei jis yra per ilgas ar sudėtingas.

Kodėl ši „Kay Jewelers“ kampanija yra sėkminga? Viena priežasčių yra ta, jog vos pamačius vaizdo įrašo sceną, yra aiški bendra idėja ir tai, ką matys žiūrintysis. Taip pat vaizdo įrašo esmę galima suprasti be įjungto garso, o tai yra svarbu, nes net 85% Facebook vaizdo įrašų žiūrimi būtent taip.

Be viso to, vaizdo įraše potencialiems klientams parodoma gaunama pirkinio vertė – gavusi dovaną moteris tampa laiminga. Na, ir galų gale – kas gi reklamose nemyli šunų?

3. LEGO

Su šiuo ryškiu bei spalvotu vizualiu kūriniu „LEGO“ įrodo, kad Facebook paveikslėlių reklamos neprivalo turėti efektyvios nuotraukos. Šiuo atveju, toks kūrybinis sprendimas sukuria intrigą, per daug neatskleisdamas apie reklamą bei skatindamas paspaudimus.
Kas dar puiku šioje reklamoje? Call-to-action mygtukas, naudojantis mažo įsipareigojimo reikalaujantį tekstą View Event, kuris prisideda prie didesnio paspaudimų skaičiaus.
Reklamoje nurodomas Facebook renginys, todėl tai atlieka trigubą funkciją:

  1. Tie, kurie domisi pačiu renginiu, gali atsakyti.
  2. Paspaudusieji Interested ar Going, sukuria papildomą organišką kitų vartotojų pasiekiamumą, kuomet žinia atsiranda draugų kanaluose.
  3. Kadangi „LEGO“ Facebook puslapis yra susietas kaip renginio vedėjas, renginio puslapis taip pat gali pritraukti naujų Facebook sekėjų.

4. Jeni’s Splendid Ice Creams

Kiekviename „Jeni‘s Splendid Ice Creams“ kampanijos centre yra akį traukiantis, spalvingas, interaktyvus, į produktus orientuotas turinys. Ne išimtis buvo ir prekės ženklo kampanija, pristatanti jų naują „Buttercream Birthday Cake“ ledų skonį.

Pradžioje prekės ženklas skelbė užuominas sekėjams, koks ketina būti naujas ledų skonis. Vėliau įmonė paskelbė virtualius kvietimus į netikėtą gimtadienio vakarėlį, norėdama „patenkinti skonį, kuris gimė vakarėliui“, taip sukurdama savo gerbėjams intrigą.

Tada, kai šis skonis buvo pristatytas, „Jeni’s Splendid Ice Creams“ naudojo savo Facebook, kad surengtų pilną „Buttercream“ gimtadienio tortų šventės kampaniją. Stop-motion konfeti grafika, iš arti pateikti produkto kadrai su ryškiais aprašymais, kaip kad „spongy, pale yellow (gluten-free!) cake pieces with a crumbly, celebratory texture” bei netgi ta proga pasamdytas balionų menininkas!

Be visų linksmybių, prekės ženklas šioje kampanijoje įdėjo Facebook Shop žymas, kurios taip pat prisidėjo prie kampanijos sėkmės.

5. The Teaching Company

„The Teaching Company“ – švietimo kursų rengėjas. Pirmosiomis COVID-19 dienomis prekės ženklas norėjo pasinaudoti augančiomis žmonių ambicijomis išmokti ką nors naujo.

Žinodami, kad žmonės izoliacijos metu plečia savo akiratį, įmonė pamatė galimybę išplėsti savo pasiekiamumą ir padidinti savo produkto „The Great Courses“ prenumeratas. Skirtingai nuo kitų prekės ženklų, kurie vėl sumažino Facebook reklamų išlaidas, „The Teaching Company“ jas padidino.

Facebook nuotraukų reklamos buvo svarbiausi kampanijos elementai, kurioje buvo skelbiama apie nemokamus mėnesio trukmės kursus. Visgi kas iš tikrųjų leido užtikrinti sėkmę siekiant įmonės tikslo – tikslinės auditorijos pasirinkimas. Facebook skelbimų tvarkyklėje prekės ženklas išplėtė įprastą amžiaus demografiją ir pasiekė naujas auditorijas Jungtinėje Karalystėje, Kanadoje ir Australijoje, sukurdamas panašias auditorijas, kurių savybės panašios į „geriausių“ prekės ženklo klientų.

Skaičiai kalba patys už save – nuo 2020 m. kovo 15 d. iki balandžio 30 d. kampanija sugeneravo 5540 prenumeratų ir padidino bendrą vidutinį mėnesio prenumeratų skaičių daugiau nei 10 kartų, lyginti su praėjusiais metais.

Gabija Stašinskaitė5 sėkmingos Facebook reklamos kampanijos ir kodėl jos veikė?

Išsakyti savo nuomonę

Panašūs straipsniai