Straipsniai

cover-youtube2.png

Kaip tinkamai įkelti vaizdo įrašą į „YouTube“?

Klausimas, aktualus visiems, kurie kuria vaizdo įrašus YouTube platformai – kaip padidinti peržiūrų ir kanalo prenumeratorių skaičių? Galima rasti daugybę straipsnių, siūlančių skirtingas taktikas. Taigi, tema – plati.

Dauguma patarimų susiję su raktinių žodžių nustatymu ir tinkamu vaizdo įrašo pateikimu. Jei manote „Ką čia mokėti? Įkėliau video, parašiau pavadinimą, aprašymą ir paskelbiau“ – skaitykite toliau. Trumpai apžvelgsime kelis patarimus, kaip optimizuoti YouTube vaizdo įrašą paieškai.

Raktažodžiai

Raktiniai žodžiai padeda vartotojams rasti jūsų turinį. Jais jūs informuojate ne tik žiūrovus, bet ir YouTube. Platforma naudoja raktažodžius, kad suprastų, apie ką yra jūsų įrašas.

Svarbiausias žingsnis – išsirinkti vieną pagrindinį raktažodį. Tai turi būti žodžių junginys, ne tik geriausiai atitinkantis jūsų vaizdo įrašo turinį, bet ir populiarus.

  • Įveskite į YouTube paiešką svarstomus raktinius žodžius, susijusius su jūsų turiniu.
  • Įvertinkite, kiek peržiūrų turi siūlomi video ir suprasite, kurie žodžiai yra populiariausi, dažniausiai ieškomi.
  • Taip pat yra įvairių įrankių, skirtų rasti populiariausius raktažodžius. Pavyzdžiui, galite naudoti nemokamą Chrome plėtinį Keywords Everywhere, kuris parodo kiek žmonių ieško jūsų svarstomo raktažodžio.

Tokiu pačiu principu išsirinkite papildomus raktažodžius. Tai gali būti:

  • Pagrindinio raktažodžio sinonimai.
  • Potemės, apžvelgiamos jūsų vaizdo įraše.
  • Kategorijos, kurioms priskiriamas jūsų turinys (jei jūsų video – obuolių pyrago receptas, tai kategorijos – maistas, receptai).
  • Jūsų įmonės, prekės ženklo pavadinimas. Šis raktažodis būtinas. Kai asmuo baigia žiūrėti jūsų video, YouTube algoritmas, atsižvelgdamas į raktažodžius, jam pasiūlys kitą panašų video. Pavadinimas yra tas raktažodis, kurį turės tik jūsų įmonės vaizdo įrašai. Tai padidins tikimybę, kad bus pasiūlytas jūsų turinys.
  • Pagalvokite, ką jūs rašytumėte paieškoje. Dažnai žmonės įveda paprastus, pirmus į galvą atėjusius žodžius.

Pavadinimas

  • Tai pirmas elementas, kuris krenta į akis ir nulemia vartotojo apsisprendimą – žiūrėti ar ne.
  • Pavadinimas turi būti paprastas ir aiškiai pristatyti, apie ką yra jūsų vaizdo įrašas.
  • Įkelto vaizdo įrašo pavadinime įdėkite pagrindinį raktažodį.

Aprašymas

  • YouTube algoritmas daugiausiai dėmesio skiria pavadinime ir aprašyme paminėtiems raktiniams žodžiams.
  • Prioretizuokite juos – pirmiausia įterpkite pagrindinį raktažodį, esantį pavadinime. Vėliau į tekstą įtraukti papildomus raktažodžius, eilės tvarka nuo labiausiai atitinkančio jūsų turinį ir populiariausio iki mažiausiai.
  • Įterpkite įmonės pavadinimą, svarbiausias nuorodas.

Žymos (angl. tags)

  • Naudokite tuos pačius raktinius žodžius, kaip pavadinime ir aprašyme.
  • Išdėstykite prioritetine tvarka.
  • Tai ne Instagram, nereikia dėti grotažymės (ne #ObuoliųPyragoReceptas, bet obuolių pyrago receptas).
  • Neskaidykite žodžių junginų. Jei vaizdo įrašas – obuolių pyrago receptas, tokį raktinį žodį ir naudokite, o ne obuoliai, receptas.

Miniatiūra

  • Vaizdo įrašo miniatūra, kaip ir pavadinimas, yra vienas pirmųjų dalykų, kurį vertina žiūrovas.
  • Kelis paveikslėlius automatiškai pasiūlo YouTube. Tačiau verta skirti laiko ir įkelti savo paruoštą informatyvią, įrašo turinį atitinkančią miniatiūrą.
  • Creator Academy teigimu, net 90 % visų populiariausių vaizdo įrašų YouTube miniatūros yra sukurtos atskirai.

 Vaizdo įrašo turinys

  • YouTube naudoja kalbos atpažinimo technologiją ir automatiškaisukuria vaizdo įrašų subtitrus.
  • Taigi, algoritmas vertina ir vaizdo įrašo turinio tekstą. Jame turėtų būti paminėti tie patys raktažodžiai, kaip ir pavadinime, aprašyme.

Titrai ir subtitrai

  • Kaip ir kiti tekstai, titrai gali padidinti YouTube paieškos optimizavimą, pabrėždami svarbius raktinius žodžius.
  • YouTube automatiškai sukuria vaizdo įrašų titrus, tačiau jų tikslumas siekia tik 70 %. Įkelkite savo paruoštą titrų failą siekdami išvengti klaidų.
  • Titrai padeda pasiekti platesnę auditoriją. Tokiu būdų įrašas pritaikomas asmenims, turintiems klausos negalią.
  • Pasiekti dar platesnę auditoriją padeda subtitrai kitomis kalbomis. Pavyzdžiui, jei jūsų įraše kalbama lietuvių k., paruoškite subtitrus anglų k., kad turinį galėtų suprasti ir žiūrovai, kalbantys kitomis kalbomis.

Kortelės (angl. cards

  • Ar žiūrėdami vaizdo įrašus YouTube platformoje esate pastebėję mažą, baltą piktogramą „i“. Tai ir yra kortelės. Jos rodomos viso vaizdo įrašo metu.
  • Dažniausiai naudojamos vaizdo įrašų arba grojaraščio kortelės. Jos nukreipia į kitą vaizdo įrašą ar grojaraštį. Pasiūlykite žiūrovams kitą savo video arba pakvieskite peržiūrėti visą grojaraštį.

Pabaigos užsklandos (angl. end screens)

Asmuo peržiūrėjo jūsų vaizdo įrašą. Valio, nepaleiskite jo. Pakvieskite prenumeruoti jūsų kanalą ar žiūrėti kitą jūsų video. Tam skirtos pabaigos užsklandos.

  • Panašu į korteles, tik informacija pateikiama vaizdo įrašo pabaigoje, likus 5–20 s. Be to, jos didesnės, labiau pastebimos ir išsamesnės.
  • Pabaigos užsklandose galite pasiūlyti kitą savo kanalo vaizdo įrašą ar grojaraštį, pakviesti prenumeruoti jūsų kanalą, rekomenduoti kitą kanalą, nukreipti į susietas svetaines.
  • Taip pat, galite leisti YouTube parinkti jūsų kanalo vaizdo įrašą, labiausiai tinkantį žiūrovui.
  • Norint pridėti pabaigos užsklandą vaizdo įrašas turi būti 25 s arba ilgesnis.
  • Jei vaizdo įrašas yra skirtas vaikams, pabaigos užsklanda negalima.

Tai tik keletas galimų sprendimų, nuo kurių galite pradėti.

skaityti daugiau
KristinaKaip tinkamai įkelti vaizdo įrašą į „YouTube“?
new-size_-min.jpg

Linkedin rinkodara pradedantiesiems: 26 patarimai

Su daugiau nei 660 milijonų vartotojų LinkedIn šiandien tampa vienu populiariausių socialinių tinklų pasaulyje, tad šiame straipsnyje suteiksim informaciją visiems, LinkedIn rinkodara susidomėjusiems, pradedantiesiems bei pateiksime patarimus, kaip išnaudoti visą socialinio tinklo potencialą.

skaityti daugiau
Gabija StašinskaitėLinkedin rinkodara pradedantiesiems: 26 patarimai
svetaines-nemokamos-01.png

8 nemokamų šriftų svetainės

Ieškote naujų šriftų dizaino sprendimams? Susidūrus su skaitmeninio rašto pasauliu jų tiesiog niekuomet negana. Nei vienas dizaineris nesiginčytų, jog šriftai – tai atskira meno sritis. Nors ir pagirtina praktika paremiant šriftų kūrėjus nusipirkti vartotojo licencijas, suprantama, jog prieš investuojant norisi išbandyti, o gal tiesiog paeksperimentuoti asmeninio projekto metu.

skaityti daugiau
Kotryna Kvedarytė8 nemokamų šriftų svetainės
geltonas-archetipai-02-min.png

12 prekės ženklo archetipų – ar žinote, kuris yra jūsų? (II)

Ankstesnėje straipsnio dalyje pristatėme pirmuosius 6 prekės ženklo archetipus: valdovą, kūrėją, naivuolį, išminčių, nuotykių ieškotoją ir magą. Tęsiame toliau pristatydami septintą archetipą – maištautoją.

skaityti daugiau
Gabija Stašinskaitė12 prekės ženklo archetipų – ar žinote, kuris yra jūsų? (II)
klausimai-atejus-i-agentura-01-1.png

7 klausimai, kurių galite tikėtis atėję į reklamos agentūrą

Jei nuspręsite kreiptis į video paslaugų kūrėjus, dizainerius ar kitus reklamos profesionalus, visi jie bandys perprasti, ko jūsų įmonei bei jūsų vartotojams reikia labiausiai. Reklamos agentūra ne tik kuria efektyvų vaizdą, bet yra pasirengusi jums padėti išspręsti esmines verslo problemas.

skaityti daugiau
Monika Augustaitytė7 klausimai, kurių galite tikėtis atėję į reklamos agentūrą
pilkas-archetipai-01-min.png

12 prekės ženklo archetipų – ar žinote, kuris yra jūsų? (I)

Psichologinio archetipo sąvokos kūrėjas K. Jungas archetipus apibrėžė kaip kolektyvinės pasąmonės komponentus, giliai įsišaknijusius asmenybės modelius, kurie rezonuoja mumyse bei tarnauja organizuojant bei nurodant kryptį mūsų mintims ir veiksmams.

skaityti daugiau
Gabija Stašinskaitė12 prekės ženklo archetipų – ar žinote, kuris yra jūsų? (I)
radijas-ir-TV_2-09.png

Medijų vartojimo statistika Lietuvoje (pagal KANTAR)

Tarptautinė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanija KANTAR kasmet pateikia koncentruotą medijų vartojimo Lietuvoje statistinę informaciją, kuri leidžia susidaryti bendrą vaizdą apie tai, kokios medijos Lietuvoje yra populiariausios ir kaip keičiasi TV, radijo, spaudos ir interneto vartojimo įpročiai.

skaityti daugiau
Fausta KepalienėMedijų vartojimo statistika Lietuvoje (pagal KANTAR)
good-size-corona-01-min.png

Kaip prekių ženklai padeda išgyventi verslui per Covid-19?

Pasaulio bendruomenė surėmusi pečius drauge stengiasi įveikti globalų iššūkį – koronaviruso pandemiją. Didžiosios verslo kompanijos taip pat imasi iniciatyvos lengvinti pandemijos padarinius ir svariai prisideda prie įtampos visuomenėje mažinimo.

skaityti daugiau
Monika AugustaitytėKaip prekių ženklai padeda išgyventi verslui per Covid-19?
google-mazesnis-01.png

COVID-19 metu „Google” NVO dovanoja nemokamą įrankių rinkinį bei reklamos už 10 000 JAV dolerių

Lietuvoje veikiančioms nevyriausybinėms organizacijoms “Google” dovanoja nemokamą įrankių paketą “G Suite” skirtą bendradarbiavimui bei produktyvumo skatinimui bei “Ad Grants” mėnesinės reklamos už 10 tūkst. JAV dolerių.

skaityti daugiau
VestinaCOVID-19 metu „Google” NVO dovanoja nemokamą įrankių rinkinį bei reklamos už 10 000 JAV dolerių
DariusStraipsniai