Bendruomeniškai naudingi bandomieji važiavimai

Idėjos įgyvendinimas: Ogilvy & Mather Cape Town
Tikslas: pristatyti automobilio galimybes tuo pačiu prisidedant prie bendruomenių gerovės
Tikslinė grupė:  potencialūs pirkėjai

Bandomieji važiavimai dažniausiai atliekami miestuose. Tačiau jie visiškai neatskleidžia tikrųjų automobilių gebėjimų. Siekdami tai pakeisti, Volkswagen, kartu su reklamos agentūra Ogilvy & Mather Cape Town, sugalvojo, kaip ne tik potencialiam klientui pristatyti jų siūlomo automobilio privalumus, bet kartu prisidėti prie Afrikos bendruomenių gyvenimo sąlygų gerinimo bei jų gerovės užtikrinimo.

q

Idėja išties paprasta. Automobiliai yra išbandomi jais vežiojant reikiamas priemones (tokias kaip mokymo medžiaga, maistas ar gydymo priemonės) įvairioms Afrikos bendruomenėms, kurioms to labiausiai reikia.

w

Visą informaciją apie šiuos bandomuosius važiavimus galima rasti oficialiame puslapyje. Kartu su kelionės trukmės, nuvežto krovinio svorio bei distancijos ilgio duomenimis yra pateikiama ir informacija apie bendruomenę, kuriai buvo skirtas krovinys.

e

Ši Volkswagen iniciatyva yra puikus pavyzdys, kaip pasitelkus kūrybiškumą galima ne tik prisidėti prie įmonės poreikių tenkinimo, tačiau kartu atlikti žymiai svarbesnius žygdarbius, pavyzdžiui, prisidėti prie gyvenimo sąlygų gerinimo tiems, kuriems to labiausiai reikia.

Daugiau informacijos apie šią iniciatyvą galite rasti šiame interneto puslapyje.

RamunėBendruomeniškai naudingi bandomieji važiavimai

Išsakyti savo nuomonę

Panašūs straipsniai