Facebook Stories tapo prieinamas daugeliui vartotojų nuo 2017m. balandžio (Instagram Stories 2016m. rugpjūčio). Ir buvo tik laiko klausimas, kada ten leis reklamuotis ir prekės ženklams.
Tiek Instagram stories, tiek Facebook stories yra visą telefono ekraną užimantis formatas, kuriame vartotojai dalinasi dienos momentais per nuotraukas ir video klipus. Ši informacija dingsta po 24val., jei vartotojas nenurodo stories saugoti. Nuotraukos rodomos 6 sekundes, o video klipai iki 15 sekundžių.
Reklama šiam formatui gali būti kuriama su tikslu pasiekti auditoriją (ang. Reach), generuoti atvedimus (ang. Traffic), skatinti programėlių instaliavimą (ang. App Installs), video peržiūras (ang. Video Views) ir konversijas (ang. Conversions). Kuriant stories reklamą, reiktų pažymėti šiuos punktus:
Taip pat reiktų paminėti, kad sukurti reklamą iš iškomunikuotos žinutės nepavyks. Reklamos dydis turėtų būti 1080px pločio x 1920 aukščio (9:16).
Facebook/Instagram stories dizainus gali padėti sukurti programa Snappa :
Kelios idėjos iš kitų prekės ženklų:
Jei jau išbandėte Facebook ar Instagram stories reklamą, komentaruose pasidalinkite patirtimi. Dėkui!
Išsakyti savo nuomonę