meskinas-2.jpg

Animaciniai klipai tėvams ir vaikams

Situacija: Lietuvos aklųjų biblioteka norėjo sukurti animacinį klipą skirtą 1-4kl. vaikams apie neregius. Šis klipas būtų rodomas pamokos pradžioje, kurioje plačiau lektorius ar mokytojas pasakotų apie žmones negalinčius matyti. Taip pat biblioteka norėjo klipą rodyti ir socialiniuose tinkluose (Facebook, Youtube), taip didinti žinomumą.

Kartu padiskutavę nusprendėme sukurti du animacinius klipus vieną skirtą vaikams, kitą jų tėvams. Kadangi biudžetas buvo ribotas, panaudojome klipuose tą pačia esmę, bet keitėme klipų pradžią ir pabaigą.

Sprendimas

Klipas skirtas vaikams.

Iliustracijos: Milda Griciūnė
Animacijos: Justas Griciūnas
Balsas: Arminas Bogusevičius

Klipas skitas tėvams:

Kartu su klipais padovanojome Facebook komunikacijos žinutes, kurios plačiau iškomunikuoja patarimus, kaip bendrauti su neregiais. Šioms žinutėms užsakėme papildomos reklamos. Didelis ačiū mūsų praktikantei Ievai Gelžinytei.

Rezultatai: (kampanija vis dar vyksta)

0

Parodymų

0

Pasiektų tėvų

0

Klipų peržiūros

skaityti daugiau
DariusAnimaciniai klipai tėvams ir vaikams
nerukysiu-cover.jpg

Mėnesio komunikacija Facebook

Situacija: nerukysiu.lt projektas skirtas informuoti visuomenę apie rūkymo žalą.

Tikslas: iškomunikuoti nerukysiu.lt esančią informaciją per socialinius tinklus

Sprendimas

Facebook mėnesio kampanija su reklama.

Papildomos reklamos kviečiančios į puslapį tuos žmones, kurie jau matė nerukysiu.lt turinį.

Rezultatai:

0

Pasiekta auditorija

0

Įtraukti vartotojai

0

Paspaudimai

skaityti daugiau
DariusMėnesio komunikacija Facebook
map-award.jpg

Muša, vadinasi nemyli

Iššūkis: Lietuvoje 2016m. buvo užregistruota daugiau nei 60 000 smurto artimoje aplinkoje atvejų. Žiniasklaidoje ir viešojoje erdvėje daug kalbama apie pačią problemą, bet nėra akcentuojama, kur reikia kreiptis patyrus smurtą. Nuo Apsaugos nuo smurto artimoje aplinkoje įstatymo priėmimo 2013m. veiklą pradėjo vykdyti Speciaizuotos pabalbos centrai. Jie teikia specializuotą pagalbą savo regione, tačiau regioniniu mastu yra mažai žinomi.

Įžvalga: Specializuotų pagalbos centrų partneriai Policija bei regioninė savivalda gali platinant informaciją apie teikiamas paslaugas. Socialiniuose tinkluose galima vykdyti tikslingą komunikaciją būtent regionuose, kuriuose veikia organizacijos.

Tikslas: didinti Specializuotos pagalbos centrų matomumą regionuose bei tinkamai ir patogiai pateikti jų kontaktinę informaciją.

Informacijos pateikimas prieš kampaniją

Sprendimai

Buvo sukurtas Specializuotos pagalbos centrų vizualinis identitetas.

  1. Parengtas interaktyvius SPC žemėlapis kuriame paprastai ir patogiai pateikiami SPC kontaktai:

2. Sukurti regioniniai žemėlapiai, kuriuose pristatomos organizacijos, teikiančios pagalbą tame regione, jų darbo laikas, kontaktai.

3. Sukurtas SPC paslaugas pristatantis plakatas, jis pritaikytas 5 regionų SPC

4. Surinktos 11 tikrų smurto artimoje aplinkoje istorijos, jos buvo komunikuotos socialiniuose tinkluose ir organizacijų interneto puslapiuose.

5. Vykdyta Facebook komunikacijos kampanija 7 miestuose (Vilniuje, Alytuje, Kaune, Marijampolėje, Tauragėje, Klaipėdoje, Kretingoje) ir jos metu pristatyti miestuose dirbantys Specializuotos pagalbos centrai, jų teikiamos paslaugos, bei tikros moterų, kurioms padėjo Specializuoti pagalbos centrai istorijos.

Rezultatai

0

Pasiekta auditorija

0

Reklamos parodymų

0

Įtraukti vartotojai

Nacionaliniai lygybės ir įvairovės apdovanojimai 2017 Specializuoti pagalbos centrai buvo apdovanoti už nestereotipinio požiūrio į moteris ir vyrus sklaidą ir įtvirtinimą visuomenėje.

skaityti daugiau
DariusMuša, vadinasi nemyli
ovao.png

Produkto pristatymas tikslinei auditorijai

Situacija: Vienas pagrindinių keliamų tikslų jaunos stadijos startuoliui – tinkamai pateikti savo produkto vertės pasiūlymą bei turėti tikslinės auditorijos kontaktų duomenų bazę. Tam, kad vartotojai registruotųsi jie turi suprasti produkto vertę, pagrindinius funkcionalumus bei matyti planuojamą produkto dizainą.

Produktas – plaukikams skirtas išmanus įrenginys. Šis prietaisas – kaip asmeninis treneris padeda plaukikui optimaliai atlikti pasirinktą programą. Įrenginys matuoja širdies darbą, plaukiko nuplauktą atstumą, grybšnių skaičių ir kitus plaukikams svarbius parametrus. Taip pat, rinkti duomenis ir pateikti analizę bei siūlymus išmaniojoje aplikacijoje.

Tikslas: pristatyti kuriamą produktą ir rinkti suinteresuotos tikslinės auditorijos el. pašto adresus

Sprendimas: 

  • sukurta produkto internetinė svetainė, kurioje pateikiamos vertės, funkcionalumai, treniruočių programos, atsiliepimai;
  • svetainė pritaikyta išmaniesiems įrenginiams;
  • adaptuotas produkto 3d dizainas ir sukurtas video klipas;
  • sukurtas galimas programėlės dizainas;
  • per Google tags platformą įdiegti: Facebook pixel, Google retargeting, Google adwords ir Google analytics kodai;
  • vartotojams palikusiems el. pašto adresą, siunčiamas automatiškas naujienlaiškis iš Mailerlite sistemos;
  • skatinama dalintis puslapiu socialiniuose tinkluose;
  • Teikiamos konsultacijos valdant Facebook reklamines kampanijas.

skaityti daugiau
DariusProdukto pristatymas tikslinei auditorijai
EF-kviecia-studijuoti.jpg

Ekonomikos studentų paieška

Situacija: Vilniaus universiteto, ekonomikos fakultetas norėjo paskatinti stojimus į Bakalauro ir Magistro studijas.  Kūrybinis sprendimas buvo pateiktas.

Tikslas: Atvesti tikslinę auditoriją į puslapį.

Sprendimas

Bakalauro studijos buvo pristatomos beveik visoms apskritims išskyrus Vilniaus ir Kauno, 18-19m. jaunuoliams buvo rodomos skirtingos reklamos pagal interesus. Išnaudojome tiek video turinį, tiek karusėles.

Magistro studijos buvo pristatomos tiek 21-27m. lietuviams, tiek (anglų k.) ukrainiečiams, baltarusiams ir kazachstaniečiams.

Rezultatai

0

Pasiekta auditorija

0

Paspaudimai

skaityti daugiau
DariusEkonomikos studentų paieška
istrinkpatycias.jpg

Ištrink patyčias

Iššūkis: Lietuvoje jaunuoliai internete praleidžia 4 valandas. Apie 20% iš jų susidurę su patyčiomis elektroninėje erdvėje.Jaunimui trūksta žinių apie saugumą internete ir socialiniuose tikluose, jie nežino kaip apsaugoti savo asmeninius duomenis ir ką daryti patyrus patyčias.

Įžvalga:  Jaunimas daugiausiai laiko internete praleidžia socialiniuose tinkluose. Populiariausias socialinis tinklas Facebook turi 200 000 13-18m. jaunuolių.

Sprendimas: Facebook puslapyje “Saugumas man patinka” įgyvendinta socialinė akcija – “Ištrink patyčias”. Du mėnesius kiekvieną dieną dalinomės jaunatvišku turiniu, kuris buvo susijęs su socialinio tinklo Facebook saugumo ir privatumo nustatymais, praktiniais patarimais, kaip išlikti saugiais elektroninėje erdvėje, ką daryti ir kaip reaguoti pamačius patyčias, faktais ir statistiniais duomenimis apie smurtą elektroninėje erdvėje.

Saugumas man patinka Facebook puslapis

Norėdami paskatinti 13-18m Facebook auditorijos diskusijas ir galimus sprendimus apie saugumą elektroninėje erdvėje, organizavome konkursą, kuriame klausėme: “Kaip kiekvienas iš jų, savo aplinkoje kovoja su patyčiomis elektroninėje erdvėje?” Aktyviausi buvo apdovanoti orginaliais, specialiai šiai kampanijai pagamintais raktų pakabukais, o komisijos atrinkta dalyvė gavo pagrindinį prizą – sėdmaišį. Prizą kampanijos pradžioje išsirinko patys jaunuoliai.

Delete bullying posts design

Rezultatai:

  • Turinys pasiekė 62% tikslinės grupės, t.y. 124 000 13-18m. unikalių Facebook vartotojų;
  • “Saugumas man patinka” Facebook puslapis pasiekė 2,7% įsitraukimą;
  • Prie Facebook puslapio prisijungė 740 nauji fanai;
  • Konkursas sugeneravo unikalų turinį ir paskatino 40 jaunuolių patiems imtis iniciatyvos.

Deletebullying contest participants

skaityti daugiau
DariusIštrink patyčias