Socialinis tinklas „Linkedin“ yra viena geriausių platformų profesinių kontaktų mezgimui, darbo paieškoms ar informacijai apie esamas įsidarbinimo galimybes įmonėse viešinti. Tačiau dėl nuolatos augančio naudotojų skaičiaus, „Linkedin“ tampa ne tik puikiu verslas verslui (B2B) kanalu, bet ir galimybe komunikuoti bei pristatyti savo paslaugas ir verslas klientui (B2C) segmentui.
Šiuo metu „Linkedin“ socialiniame tinkle įmonių paskyras yra susikūrusios daugiau nei 20 mln. įvairaus dydžio kompanijų, savo srities profesionalų iš viso pasaulio. Lietuvoje šiuo tinklu naudojasi apie 370 tūkstančių vartotojų (duomenys iš Linkedin), o apie 50% verslo atstovų apskritai teigia naudojantys „Linkedin“ kaip pagrindinę priemonę pirkimo sprendimams priimti. Taigi, jeigu vis dar neturite susikūrę savo įmonės puslapio šiame tinkle, jūs ne tik ženkliai atsiliekate nuo savo konkurentų, bet kartu prarandate galimybę efektyviai prisistatyti ir pateikti savo turinį potencialiems klientams.
Linkedin platforma – tai puikus būdas prisistatyti tiek įmonę, tiek prekinį ženklą. Be to, dėl nuolat augančios konkurencijos ir darbuotojų išrankumo įmonių atžvilgiu, tai tampa puikia priemone įmonei stiprinant savo įvaizdį ir pritraukiant geriausius talentus. Negana to, dėl daugybės platformai pateikiamos asmeninės vartotojų informacijos, kaip darbovietė, einamosios pareigos ar patirtis, galima itin tiksliai segmentuoti potencialias auditorijas ir jas pasiekti su norima žinute. Taigi, jeigu vis dar dvejojate dėl būtinybės turėti savo įmonės puslapį šioje platformoje, šiame straipsnyje apžvelgsime pagrindines „Linkedin“ tinklo galimybes ir pateiksime būdus kaip tinkamai išnaudoti šį kanalą tam, kad šis neštų vien tik teigiamus rezultatus jūsų verslui.
„Linkedin“ įmonės puslapis ir jo svarba
Turėdami ir efektyviai išnaudodami savo „Linkedin“ įmonės puslapį jūs galite ženkliai padidinti savo žinomumą, formuoti savo kaip rinkos žinovo ar eksperto įvaizdį, įtraukti savo darbuotojus ir potencialius klientus, dalintis ir publikuoti vertingą turinį.
Įmonės puslapis „Linkedin“ socialiniame tinkle tai viena svarbiausių vietų (be internetinės svetainės), kur patenka jūsų vartotojai ieškodami daugiau informacijos apie įmonę ir jos paslaugas.
Taigi, labai svarbu yra gebėti iš karto juos sudominti ir efektyviai pateikti informaciją taip, kad šie įsitrauktų į jūsų turinį ir nenorėtų palikti puslapio. Tai padaryti galite savo pagrindiniame puslapyje išskirdami klientams ypač aktualų ir kūrybišką turinį, kaip pavyzdžiui, elektroninės knygos, verslo atvejų analizės ar praktinis „How-to“ turinys. Pateikdami naudingą turinį, kuris padeda išspręsti jūsų klientų problemas ir atsakyti į juos dominančius klausimus, jūs ne tik sudominsite savo vartotojus, bet ir padidinsite šių žinučių pasiekiamumą (ang. Reach).
„Linkedin“ įmonės puslapis taip pat gali būti puiki vieta parodyti jūsų kompanijos užkulisius ir supažindinti su savo darbuotojų kasdienybe. Tai gali būti ypač naudinga naujų darbuotojų paieškai, siekiant supažindinti su pačia įmone ir jos vidine kultūra, ar padedant susidaryti įspūdį apie jūsų darbo principus su potencialiais klientais. Ypač svarbu yra naudoti savo Linkedin įmonės puslapį kaip dinamišką rinkodaros įrankį, o ne tik kaip statišką „Apie mus“ puslapį, nes tik tuomet galėsite kurti savo, kaip rinkos eksperto įvaizdį, didinti prekės ženklo žinomumą bei pritraukti naujų vartotojų.
Papildomi puslapiai (angl. Showcase pages)
Papildomi„Linkedin“ puslapiai (angl. Showcase pages) – tai tikslingai kuriami puslapiai, siekiant pristatyti konkrečias verslo linijas, produktus, prekinius ženklus ar įvairias iniciatyvas jūsų įmonėje. Kaip ir dauguma kompanijų jūs tikriausiai išskirsite keletą svarbių sričių savo verslui. Ir norėdami kiekvieną iš šių sričių tinkamai pristatyti jūs tikriausiai turėsite ne vieną rinkodaros „toną“. Šioje vietoje jums ypač pagelbės papildomi„Linkedin“ puslapiai (angl. Showcase pages), kuriuose galėsite pristatyti kiekvieną iš savo verslo sričių ar prekinių ženklų tik jam būdingu rinkodaros „tonu“. Kurdami atskirus puslapius savo žymiems prekiniams ženklams, įmonėms ar iniciatyvoms jūs ne tik padidinsite šių prekių/kategorijų žinomumą, bet ir išplėsite savo rinkos dalį „Linkedin“ platformoje.
Kitaip tariant, jūs galite kurti atskirus puslapius skirtingiems savo verslo aspektams, turintiems individualią rinkodaros žinutę, kuri yra orientuota į skirtingas auditorijas. Taip pat kaip ir „Linkedin“ įmonių puslapiuose, taip ir papildomuose puslapiuose administratoriai turi prieigą prie analitinių įrankių, kur gali sekti ir stebėti šių puslapių statistinius duomenis.
Nors papildomi puslapiai yra susisieti su pagrindiniu jūsų įmonės puslapiu, tačiau juose jūs galite kurti ir dalintis turiniu tik su tam tikrais auditorijos segmentais. Negana to, kiekvienas šių puslapių gali turėti skirtingą pateikimą bei rinkodaros žinutę. Pavyzdžiui, papildomas „Linked Rinkodaros Sprendimų“ (The Linkedin Marketing Solutions) puslapis turi visai kitokį pateikimą ir kuria skirtingą pirmą įspūdį lankytojams nei bendras „Linkedin“ kompanijos puslapis. (The Linkedin Company Page)
Kaip efektyviai išnaudoti Papildomus puslapius (ang. showcase)?
Norint užtikrinti, kad jūsų sukurti papildomi puslapiai deramai atliktų savo funkciją ir būtų lengvai randami potencialių vartotojų „Linkedin“ paieškoje, reikėtų atlikti šiuos veiksmus:
- Naudoti jums aktualius raktinius žodžius papildomų puslapių pavadinimuose tam, kad šie būtų lengvai ir greitai atrandami vartotojui jų ieškant „Linkedin“ paieškoje.
- Pridėti „Linkedin sekimo“ („Linkedin follow“) mygtuką svetainės puslapiuose, kurie atitinka „Papildomus puslapius“ (angl. Showcase).
- Reklamuoti papildomus puslapius paraleliai su savo „Linkedin“ įmonės puslapiu.
Apibendrinant, „Linkedin“ socialinis tinklas jau seniai nebelaikomas vien tik profesionalių kontaktų rinkimui ar naujo darbo paieškoms skirta platforma. Tinkamai naudojama, ši platforma siūlo neregėtas galimybes verslui ir kitoms organizacijoms, kaip žinomumo didinimas, rinkos eksperto įvaizdžio kūrimas, įmonės prekinio ženklo stiprinimas bei potencialių vartotojų pritraukimas ir skatinimas reaguoti į turinį. Negana to, dėl „Linkedin“ tinklui pateikiamo didelio asmeninių duomenų kiekio, ši platforma leidžia itin detaliai išmatuoti savo potencialią auditoriją ir pasiekti ją su atitinkamu rinkodaros turiniu. Taigi, jeigu dirbate verslas verslui (B2B) sektoriuje ir ieškote naujų būdų kaip pritraukti potencialius vartotojus, „Linkedin“ kanalo efektyvus išnaudojimas turėtų tapti jūsų prioritetu.
2 comments
Išsakyti savo nuomonęTomas - 7 birželio, 2019
sveiki,
at galite suteikti paslauga ir padeti istrinti mano linkedin. pasto ir slaptazodzio nezinau.
turiu susikures nauja, tik senas viska “uzdengia”
Darius - 7 birželio, 2019
Sveiki Tomai, bent email būtų gerai prisiminti:)