Idėjos įgyvendinimas: Nomoshiti
Tikslas: atkreipti vyrų dėmesį į smurtą prieš moteris
Tikslinė grupė: vyrai
Smurtas artimoje aplinkoje, dažniau nei vėžys ar avarijos, yra pagrindinė moterų mirties ar negalios priežastis 16-44 metų amžiaus grupėje. Kad ši problema mažėtų, pirmiausiai reikia pakeisti visuomenės požiūrį, kad tai nėra jų problema. YRA. Todėl matant smurto apraiškas tiesiog būtina reaguoti.
Bendradarbiaujant su Lygių galimybių plėtros centru bei Vilniaus miesto krizių centru socialinę kampaniją „Vyrai už moteris“ įgyvendina Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba. Organizacijos visų pirma siekia atkreipti dėmesį tų, kurie patys nėra smurtautojai: tik jeigu kiti vyrai reaguos į smurto apraiškas bei parodys, kad toks elgesys jų tarpe nebus toleruojamas, bus galima tikėtis, kad smurtautojai pagaliau supras, jog bet kokios smurto prieš moterį formos ne tik nėra „vyriška“, tačiau kartu tai ir nusikalstama veikla.
Socialinė kampanija buvo ryškiai matoma. Greta TV klipų, kurių buvo net 3, kampanijos išpildymui buvo pasitelkti ir lauko reklamos stendai bei plakatai sporto klubuose ir tualetuose. Visos šios kampanijos priemonės vedė į puslapį www.vyraiužmoteris.lt, kuriame talpinama visa svarbiausia informacija apie smurtą prieš moteris bei pateikiami patarimai, kaip elgtis pastebėjus smurto apraiškas.
Reklamos laikotarpiu taip pat kilo šaršalas spaudoje, kur atsirado viešų pasisakymų apie kampanijos išpildymą: pagrindinę mintį bei gyvūnų naudojimą nuotraukose. Ar tai buvo planuota? Belieka tik spėlioti:)
Išsakyti savo nuomonę