mokymuprograma.jpg

Skaitmeninių istorijų mokymų programų pavyzdžiai

Prieš vedant skaitmeninių istorijų mokymus reikia pasirinkti Jūsų tikslinei grupei tinkamiausią programą. Čia pateikiame rekomenduojamą mokymų programos struktūrą – tačiau ją galite keisti priklausomai nuo jūsų tikslinės grupės poreikių. Galite ilginti užsiemimams skirtą laiką, didinti dienų skaičių, pridėti papildomų grupinių užsiėmimų.

Pavyzdinė mokymų programa

Intensyvus trijų dienų seminaras
Pirmoji dienaAntroji dienaTrečioji diena
9.00–11.30Susipažinimo žaidimai, dalyvių lūkesčių įvertinimas, mokymų struktūros pristatymas;

Kūrybiškumo skatinimas
Medžiagos istorijai rengimas – įrangos pristatymasSkaitmeninės istorijos montažo įrankių pristatymas;

„Movie Maker“ arba „iMovie“ demonstracija
11.30–13.00Praktinės užduotys – istorijų ratas ir istorijų pasakojimas iš nuotraukųPraktinė užduotis – paveikslėlių paieška ir nuotraukų kūrimasPraktinė užduotis – filmuko montažas
13.00–14.00Scenarijaus rengimo pagrindiniai žingsniai
Praktinė užduotis – video medžiagos kūrimasPraktinė užduotis – filmuko išeksportavimas
14.00–18.00Praktinės užduotys – pirminis scenarijus, kolegų vertinimas, istorijos lentelės
Praktinė užduotis – balso įrašo rengimasSukurtų skaitmeninių istorijų peržiūra ir diplomų teikimas

Pateiktas turinys susijęs su: Kaip organizuoti skaitmeninių istorijų mokymus?

Kamilė ButkevičiūtėSkaitmeninių istorijų mokymų programų pavyzdžiai

Išsakyti savo nuomonę