dreamstime_m_79098159.jpg

Sėkminga B2B rinkodara LinkedIn ir 13 būdų tai pasiekti

LinkedIn socialinis tinklas egzistuoja jau ilgą laiką, visgi, tik ganėtinai neseniai atskleista, jog B2B (business-to-bussiness) rinkodara šiame puslapyje gali būti itin efektyvi. LinkedIn tinkle savo sričių profesionalai jungiasi tiesiogiai, o tai turi didžiulį tiesioginės rinkodaros potencialą, tad šiame straipsnyje aptarsime kaip jūsų verslas gali pasitelkti LinkedIn, plėtojant sėkmingą B2B rinkodaros kampaniją ir pateiksime 13 būtų, kaip tai padaryti.

1. Būkite autentiški

Norint užmegzti ryšį su savo srities profesionalais ar verslo įmonėmis LinkedIn, kurkite tik asmenines žinutes. Niekas nemėgsta gauti šlamšto tipo pranešimų, tad asmeniškai pritaikyta žinutė, paaiškinanti, kodėl norite užmegzti ryšį su vienos ar kitos įmonės atstovais, užtikrins, jog B2B rinkodara pradedama vykdyti sėkmingai.

2. Suvokite LinkedIN kaip „rinkodaros piltuvą“

LinkedIn B2B rinkodara išlieka patikimiausia, lyginant su kitomis soc. platformomis. Suvokiant ją kaip „rinkodaros piltuvą“ (ang. full funnel), galite atrasti raktą į sėkmę. Užmegzdami ryšį su pirkėjų grupėmis (pradedant vyresniaisiais įmonių vadovais ir baigiant nuomonės formuotojais (ang. influencers)), sukursite viršutinę „rinkodaros piltuvo“ dalį, kol dėka jūsų kuriamo turinio „piltuvėlis“ siaurės ir leis jūsų rinkodarai tapti tikslingesnei.

3. Kurkite įtraukiantį turinį

LinkedIn yra nuostabi platforma savo ryšiams plėsti bei užsitikrinti solidų sekėjų dėmesį. Svarbu sukurti patrauklų turinį, kuris užmegztų pokalbį. Užduokite klausimus, paprašykite žmonių įsitraukti ir visada atsakykite į kiekvieną gautą komentarą, kadangi šie veiksmai ženkliai didina jūsų pasiekiamumą platformoje.

4. Suburkite specifinę ir tikslinę auditoriją

Savo B2B rinkodara LinkedIn burkite konkrečią ir tikslinę auditoriją, kurią norėtumėte pasiekti. Nekurkite bendro ir plataus turinio, skirto didžiajai daliai vartotojų. Geriau sutelkite dėmesį į išsamius, nišinius tikslus, kurie jums galėtų tinkamai pasitarnauti ir sukurkite turinį, kuris teikia vertę konkrečiai auditorijai. Laikui bėgant, tai padės sukurti vartotojų pasitikėjimą jumis.

5. Atraskite „sprendimų priėmėjus“

Geriausias būdas įsitikinti, kad jūsų B2B rinkodara LinkedIn veikia sėkmingai, tai pristatyti jos kampaniją reikiamiems žmonėms. Galite nukreipti savo kampaniją į sprendimų priėmėjus (angl. decision-makers) tose pramonės šakose, kurios apima jūsų tipinius klientus. Tai leis padidinti investicijų grąžos arba IG (ang. return on investment (ROI)) tikimybę. Pagalvokite apie tai kaip žvejybą ietimi, o ne tinklu. Tikslumas, į ką reikėtų nukreipti ietį, reikš, jog pagausite būtent tokią žuvį, kokios norėsite.

Orientuokite savo kampaniją į „sprendimų priėmėjus“, šaltinis: Data Maelumat

6. Būkite autoritetingu lyderiu

Atminkite, jog pavieniai vartotojai seka daugiau žmonių nei LinkedIn įmonių profiliai. Įsitikinkite, kad jūsų darbuotojų, ypač vadovų ir atstovų, asmeniniai profiliai yra pripildyti daugybe vertingo turinio. Jei potencialūs klientai vertina vadovus, kuriuos stebi, jie seka jų įmones. Padarykite tiek savo individualų, tiek įmonės LinkedIn turinį įkvepiančiu, apgalvotu ir ieškomu.

7. Norint sutelkti dėmesį į savo idealų klientą pasinaudokite dirbtiniu intelektu

Jei savo B2B rinkodara LinkedIn tinkle išties norite laimėti, tam pasitelkti galite netgi dirbtinį intelektą. Šiuo atveju, dirbtinis intelektas gali padėti susirasti ir susisiekti su žmonėmis, kurie atitinka jūsų idealaus kliento profilį. LinkedIn tai labai palengvina turėdamas Sales Navigator funkciją. LinkedIn esančios grupės taip pat gali pasitarnauti, nes jose galima atrasti bendraminčius. Visgi, svarbiausias dalykas yra kurti ir dalintis originaliu turiniu, kuris yra svarbus jūsų idealiam klientui, nes būtent tokio turinio dėka užsitikrinsite vartotojų dėmesį.

8. Švęskite savo klientų pasiekimus ir atkreipkite į juos dėmesį

LinkedIn B2B rinkodara taip pat gali būti vertinga, skiriant ypatingą dėmesį savo klientams. Norint palaikyti ryšius su klientais, už įmonės rinkodarą atsakingi asmenys gali bendrauti su jais, komentuojant jų įrašus bei taip atkreipdami dėmesį į jų pasiekimus ir kitas svarbiausias naujienas. Taip pat, nepamirškite pasinaudoti galimybe kurti grupes ir auginti bendruomenę tarp tų, kurie palaiko jūsų interesus.

9. Dalinkitės realiu ir įkvepiančiu turiniu

Dalinkitės patarimais ir duomenimis, suteikiančiais naudos įmonėms ar teikiančiais realią vertę. Žmonės dažnai lankosi LinkedIn norėdami mokytis ir augti, todėl jūsų viešinamas turinys turėtų būti sutelktas į tai, ką galite duoti kitiems ir ne visuomet į tai, ką galite gauti pats.

10. Naudokite tikslinį rėmimo turinį

Kaip jau minėjome anksčiau, B2B rinkodara LinkedIn gali būti viena stipriausių, lyginant su kitais socialiniais tinklais. Vienas iš būdų sukurti sėkmingą B2B kampaniją yra investuoti į remiamo turinio (ang. sponsored content) programą. Tai leidžia jums tiesiogine prasme susisiekti su jūsų konkrečia rinka ir gauti aiškią, glaustą analizę, rodančią, kas jus pasiekė. Tokio tipo duomenys leidžia jums iš karto pakoreguoti savo dėmesio kokybę ir pateikti klientui jam vertingo turinio.

11. Pabrėžkite pasiekimus

Pasinaudoti LinkedIn rinkodara, siekiant paryškinti savo verslo profilį ir pasiekimus, yra gana efektyvus variantas. Įsitikinkite, kad jūsų profilio puslapis yra ne tik atnaujintas, tačiau jame yra pabrėžiami svarbiausi ir aktualiausi verslo aspektai.

12. Įsitikinkite, jog jūsų turinys nėra nuobodus

LinkedIn yra puiki platforma, skirta tikslinėms auditorijoms, pramonės šakoms ar tiksliniams interesams pasiekti. Nepaisant to, jog LinkedIn klientai laikosi konservatyvaus požiūrio skelbiamo turinio atžvilgiu, visgi, reikėtų įsitikinti, jog šis turinys nėra nuobodus. Nors dalinimasis vertingomis analitikų ataskaitomis ir panašaus tipo turiniu yra veiksminga opcija, tačiau verta atkreipti dėmesį, kad tokia informacija vartotojams taps kur kas įdomesne, kuomet prie jos bus pridėtas, pavyzdžiui, iliustruotas turinys. Savo įraše prisegdami ne tik ataskaitą, bet ir vaizdo turinį užtikrinsite, jog jūsų įrašas išties pasieks vartotoją ir atkreips jo dėmesį.

13. Naudokite video

Tinkamai naudojamas vaizdo įrašas gali padidinti LinkedIn vartotojų susidomėjimą du, tris ar net keturis kartus nei turinys neturintis video medžiagos. Jei įmanoma, visuomet naudokite jūsų pačių kurtus video, perteikiančius glaustus ir aiškius pranešimus, prisidėsiančius prie jūsų įrašo kokybės.

Gabija StašinskaitėSėkminga B2B rinkodara LinkedIn ir 13 būdų tai pasiekti

Išsakyti savo nuomonę

Panašūs straipsniai