
Tikslas: Viešinti 116 000 numerį skirta dingusių vaikų tėvams socialinuose tinkluose, informuoti tėvus apie 166 000 linijos teikiamas paslaugas, prisidėti prie dingusių vaikų paieškos.
Sprendimas: Sukurtas unikalus 116 000 linijos Facebook puslapio dizainas. Vykdyta 1 metų trukmės socialinė kampanija.
Kampanijos uždaviniai:
– viešinti informaciją apie 116 000 liniją
– prisidėti prie dingusių vaikų paieškos
– komunikuoti pagrindines linijos paslaugas
teikti patarimus tėvams
Rezultatai: Kampanijos metu buvo pritraukta 6 000 fanų. Puslapio informacija kiekvieną savaitę pasiekė apie 30 000 Lietuvos gyventojų. Žinutėmis apie dingusius vaikus buvo pasidalinta daugiau nei 1000 kartų).
Įgyvendintas piešinių konkursas – kurio metu vaikai dalinosi mintimis apie dingimo problemą.