Tikslas: Nevyriausybinėms organizacijoms suteikti praktinių žinių, kurios leis efektyviau bendradarbiauti su verslo įmonėmis, įgyvendinant socialinius projektus.
Problema: Verslo įmonės dažnai neturi laiko svarstyti NVO pasiūlymų, pačios NVO neturi žinių kaip tinkamai parengti pasiūlymą.
Sprendimas: Suorganizuotos vienos dienos praktinės dirbtuvės, kurių metu NVO kartu su ekspertais rengė bendradarbiavimo pasiūlymus. Mokymus vedė – didžiausio verslumo skatinimo konkurso „Verslauk!“ įkūrėjas, dizaineris ir Nbranded atstovas.
Mokymų temos:
– Komercinio pasiūlymo struktūra – kaip patraukliai pateikti savo idėją?
– Komercinio pasiūlymo stilistika – kaip išsiskirti iš minios?
– Komercinio pasiūlymo – praktinės dirbtuvės.
Rezultatas: 10 sukurtų komercinių pasiūlymų. Viena organizacija pradėjo bendradarbiauti su verslu!