16 dienų prieš smurtą prieš moteris – komunikacijos kampanija

Iššūkis: Kiekvienais metais lapkričio 25d.- gruodžio 10d. vyksta tarptautinė 16 d. prieš smurtą prieš moteris kampanija. Lietuvoje veikia daugybė organizacijų dirbančių su smurto prevencija. Visos jos įgyvendina komunikacijos kampanijas, taigi reikėjo sugalvoti sprendimą, kuris padėtų Moterų informacijos centrui išsiskirti iš minios. Moterų informacijos centras yra Specializuotas pagalbos centras, jie teikia pagalbą nuo smurto nukentėjusiems asmenims, tačiau yra mažai kam žinomi.

Įžvalga:  Lietuvoje kas trečia moteris patiria smurtą šeimoje, ši tema matoma ir aktualizuojama žiniasklaidoje, tačiau dažnai pati problema pristatoma sausais faktais ir skaičiais. Viešai kalbama tik apie problemą, ne apie jos sprendimo būdus, pamirštama, jog už kiekvieno iškvietimo slypi šiurpi ir tragiška istorija.

Sprendimas: Komunikacijos kampanija socialiniame tinke Facebook – “Tikros istorijos – tikra pagalba”, kurios metu pristatomos tikros smurto aukų istorijos, bei pagalbą smurto aukoms teikiančios organizacijos. Kampanijai sukurtas vizualinis identitetas bei specialus akcijos ženklas. Bendradarbiaujant su Beatos Tiškevič iniciatyva “Moterys kalba” organizuota spaudos konferencija, kurios metu pristatyta 16 dienų programa ir socialinis eksperimentas #musudaug, kalbantis apie seksualinio smurto problemą.

Sukurtas specialus akcijos simbolis. Oranžinė suknelė, kuri atspindėjo šių metų pagrindinį akcentą – tikras aukų istorijas pristatančią parodą “Suknelių istorijos”.

Screen Shot 2016-02-02 at 15.55.59

Specialus žinučių dizainas:
istorijos

Speciali straipsnių serija, talpinta Moterų informacijos centro informaciniame portale www.lygus.lt

Screen Shot 2016-02-02 at 16.00.16

 

Organizuota speciali fotesesija, kurios metu politikai, aktoriai, žurnalistai, visuomenės veikėjai ragino patyrus smurtą kreiptis į Specializuotus pagalbos centrus visoje Lietuvoje. Ši akcija susilaukė didelio visuomenės dėmesio!

 

Screen Shot 2016-02-02 at 16.06.06
Screen Shot 2016-02-02 at 16.06.20

Socialiniame tinkle Facebook  žinutės pasiekė net 455 700 gyventojų ir sugeneravo net 2 025 internetinio puslapio peržiūrų!
Screen Shot 2016-02-02 at 16.01.41Screen Shot 2016-02-02 at 16.01.27

Dalintis

Panašūs projektai

Missing.lt socialinis tinklas

Missing.lt socialinis tinklas

Klientas: Dingusių žmonių šeimų paramos centras

Skaitmeninė istorija socialiniams tinklams

Skaitmeninė istorija socialiniams tinklams

Klientas: Lietuvos neįgaliųjų draugija

Ištrink patyčias

Ištrink patyčias

Klientas: Moterų informacijos centras