PRIVATUMO NUOSTATOS

Norime Jus užtikrinti, kad gerbiame vartotojų privatumą, tad visi MB „NBRANDED“ vartotojų duomenys tvarkomi teisėtai, skaidriai ir sąžiningai, iš anksto nustatytais tikslais. Mes laikomės Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (toliau – BDAR), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo, taip pat kituose teisės aktuose nustatytų asmens duomenų tvarkymo reikalavimų. Jei jums kiltų kokių nors su šia tema susijusių klausimų, siųskite laišką el. paštu: info@nbranded.com.

 

Kas tai?

Šis puslapis skirtas supažindinti su interneto svetainės (https://www.nbranded.lt) lankytojus apie tai, kokius duomenis renkame, kokiais tikslais juos naudojame, su kuo dalinamės surinktais duomenimis, kaip juos saugome ir kokias teises į šiuos duomenis turi kiekvienas svetainės lankytojas.

 

Kas yra slapukai (angl. Cookies) ir kam jie reikalingi?

Šioje svetainėje, kai kurios informacijos rinkimui gali būti panaudoti slapukai. Slapukai, tai itin mažo dydžio failai kuriuose saugoma informacija. Jie gali būti įrašyti automatiškai į jūsų kompiuterį apsilankius bet kurioje svetainėje ir saugomi jūsų kompiuteryje tam tikrą nustatytą laiką.

Dalis šioje svetainėje naudojamų slapukų reikalingi pagrindinėms Svetainės funkcijoms, pvz., siekiant suteikti saugų prisijungimą arba įsiminti, kokią informaciją išsaugojote komentavimo laukeliuose, kad tos pačios informacijos nereikėtų suvesti dar kartą; tačiau slapukus mes taip pat naudojame ir analizuodami naudojimąsi Svetaine (kad galėtume įvertinti ir pagerinti jos veikimą); reklamos slapukus naudoja reklamos įmonės, kad pateiktų Jūsų interesus atitinkančią reklamą.

Taip pat slapukus naudojame, rinkdami informaciją apie Jūsų įrenginį, kuriuo naršote šioje svetainėje,žinodami kokiu įrenginiu naršote ir su tuo susijusią informaciją galime geriau pritaikyti savo Svetainę Jūsų poreikiams ir interesams, užtikrinti, kad mūsų Svetainė būtų geriau pritaikyta įvairiems įrenginiams ir veiktų sklandžiau.

Visus arba tam tikrus slapukus jūs galite ištrinti ir užblokuoti savo naudojamos naršyklės pagalba. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad be slapukų Jums gali nepavykti naudotis visomis mūsų Svetainės paslaugomis.

Jeigu jums reikia išsamesnės informacijos apie slapukus, apsilankykite interneto svetainėje http://www.allaboutcookies.org arba http://www.aboutcookies.org, kur rasite išsamios, nepriklausomos informacijos.

Daugiau apie „Facebook“ naudojamus slapukus galite sužinoti čia.
Daugiau apie „Google“ naudojamus slapukus galite sužinoti čia.

 

Kaip kontroliuoti slapukų įrašymą?

Pasirinkti priimamus slapukus ar atsisakyti tam tikrų slapukų galite bet kada pakeitę savo naršyklės nustatymus. Jeigu norite, kad Jūsų kompiuteryje ar kitame įrenginyje nebūtų išsaugomi slapukai, galite savo naršyklės nustatymuose pasirinkti gauti pranešimą prieš įrašant bet kokį slapuką. Taip pat galite nustatyti, kad naršyklė iš karto atmestų visus arba kai kuriuos slapukus. Taip pat galite pašalinti slapukus, kurie jau buvo išsaugoti Jūsų kompiuteryje ar kitame įrenginyje. Atkreipkite dėmesį, kad tokiu atveju turėsite atskirai pasirinkti nustatymus kiekvienai naudojamai naršyklei bei įrenginiui.
Kiekviena naršyklė turi skirtingą nustatymų pritaikymo metodą. Jeigu reikia, pasinaudokite savo naršyklės žinyno funkcija, kad tinkamai pasirinktumėte nustatymus.

Naršyklė Explorer
Naršyklė Chrome
Naršyklė Firefox
Naršyklė Safari
Naršyklė Opera

 

Kokią asmeninę informaciją mes renkame?

Komentarai
Komentarai skirti šios internetinės svetainės lankytojams laisvai reikšti nuomonę. Kai lankytojas pakomentuoja įrašą, mes išsaugome informaciją, kurią lankytojas pats įveda į laukelius ir papildomai – lankytojo IP adresą bei naršyklės agento informaciją. Ši informacija mums reikalinga, kad galėtume automatiškai aptikti ir sustabdyti netikrus komentarus – šlamštą (Spam).

Kai lankytojas pakomentuoja įrašą, jis gali pasirinkti išsaugoti tokią informaciją kaip vardas, el. pašto adresas ir svetainės adresą slapukų (cookies) pavidalu. Ši funkcija skirta tam, kad kitą kartą lankytojui nereikėtų dar kartą suvedinėti tų pačių duomenų. Šie slapukai (cookies) saugomi lankytojų naršyklėje vienerius metus.

Lankytojų komentarai gali būti tikrinami per automatines (trečiųjų šalių) sistemas skirtas šlamšto (spam) aptikimui.

Kontaktų formos
Informacija, kurią suvedate mūsų kontaktų formoje yra siunčiama mums į el. pašto dėžutę ir saugoma joje neribotą laiką arba ištrinama, kai ji tampa neaktuali. Jokia informacija šioje formoje be lankytojų žinios nėra renkama.

Vartotojo prisiregistravimas
Lankytojai, kurie yra užsiregistravę mūsų svetainėje yra mūsų registruoti nariai. Šių narių informacija nurodyta kuriant profilį ar papildant jo informaciją vėliau yra saugoma neribotą laiką. Visi lankytojai gali matyti šią informaciją, ją redaguoti (išskyrus savo vartotojo vardą) ar visiškai ištrinti. Svetainės administratoriai taip pat gali matyti ir redaguoti šią informaciją.

Prisijungimo prie savo paskyros
Kaip prisijungiate prie savo paskyros šioje svetainėje, jums į kompiuterį yra įrašomi slapukai skirti išsaugoti jūsų prisijungimo informaciją ir jūsų ekrano nustatymus. Prisijungimo slapukai yra saugomi 2 dienas, o ekrano nustatymų – 1 metus. Tačiau, jeigu uždėsite varnelę ant pasirinkimo „Prisiminti mane“, tuomet prisijungimo informacija bus saugoma 2 savaites. Kai atsijungsite nuo savo paskyros, prisijungimo slapukai bus ištrinti nedelsiant.

Svetainės lankytojų statistiniai duomenys
Savo svetainėje naudojame statistinius duomenis renkančią trečiųjų šalių programinę įrangą – „Google Analytics“, kuri įrašo slapukus į jūsų kompiuterį. Ši informacija yra anoniminė ir pagal ją nėra įmanoma atpažinti, koks konkrečiai lankytojas atliko tam tikrus veiksmus svetainėje. Ši informacija mums yra reikalinga, kad galėtume tobulinti svetainės veikimą analizuodami lankytojų naršymo įpročius ir stebėti, kaip mums tai sekasi. Plačiau apie „Google Analytics“ slapukus ir kaip yra saugomi surinkti duomenys, galite paskaityti čia: Google Privatumas ir sąlygos.

Naudodami „Google Analytics“, nustatėme paslaugą, kad, kai tik duomenis gauna „Analytics Collection Network“ https://support.google.com/analytics/answer/2763052?hl=en, dar prieš išsaugant ar apdorojant duomenis, Jūsų IP adresas būtų anonimizuotas. Jei norite atsisakyti „Google Analytics“ sekimo visose Svetainėse, apsilankykite http://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

Įterptas turinys iš kitų svetainių
Straipsniai ir kitas turinys šioje svetainėje, gali turėti įterptą turinį iš kitų svetainių (trečiųjų šalių) (nuotraukas, vaizdo įrašus, straipsnius, reklaminę medžiagą). Toks turinys su svetainės lankytoju sąveikauja taip, lyg lankytojas apsilankytų tose (trečiųjų šalių) svetainėse.

Tos (trečiųjų šalių) svetainės taip pat gali rinkti informaciją slapukų (cookies) pavidalu apie šios svetainės lankytojus – stebėti lankytojų elgseną siejamą su įterptu (trečiųjų šalių) turiniu.

Naujienlaiškiai
Jūsų pateiktą el. pašto adresą, vardą ir organizacijos pavadinimą naudojame straipsnių bei pasiūlymų siuntimui. Išsiuntus naujienlaiškį, turime galimybę rinkti ir matyti statistinius duomenis susijusius su Jūsų elgesiu, išsiuntus el. laišką. Pavyzdžiui ar el. laiškas buvo atidarytas, kokios nuorodos buvo paspaustos. Tokio pobūdžio laiškiai siunčiami 1-2 kartus per ketvirtį.

Teisę tvarkyti asmens duomenus tiesioginės rinkodaros tikslais Jūs bet kada galite atšaukti šiais būdais:
– gavus naujienlaiškį, paspausti prenumeratos atšaukimo nuorodą;
– kreiptis el. paštu info@nbranded.com

Sutikdami gauti naujienas, jūs taip pat kartu leidžiate apdoroti savo duomenis pagal „Mailchimp“ asmens duomenų tvarkymo ir naudojimo sąlygomis.

„Mailchimp“ naudojimo sąlygos:  https://mailchimp.com/legal/privacy/

 

Kiek laiko mes saugome informaciją susijusią su lankytojais

Jeigu parašysite komentarą šioje svetainėje, jis bus saugomas neribotą laiką.
Registruotų lankytojų informacija yra saugoma neribotą laiką arba kol pats lankytojas ją redaguoja ar ištrina.
Naujienlaiškiams pateikti duomenis saugomi neribotą laiką.

 

Kokias teises turite į su jumis susijusią informaciją

Jūs galite paprašyti suteikti visą informaciją apie jus, kurią turime. Jūs taip pat galite paprašyti, kad visa informacija, kurią mums pateikėte, būtų ištrinta. Tačiau į tai neįeina duomenys, kuriuos privalome saugoti administraciniais, teisiniais ir saugumo tikslais.

Asmens duomenų tvarkymas

Jūs sutinkate, kad asmens duomenys, kuriuos Jūs savo noru pateikiate, būtų tvarkomi remiantis šiomis privatumo nuostatomis.

  • Kaip TV ir radijas apsigyveno socialiniuose tinkluose

    Internetas yra unikalus tuo, kad integruoja įvairias medijas ir jų turinį – jame mes galime rasti beveik visas mums žinomas medijų formas skaitmeniniu pavidalu. Tradicinė spauda Internete tapo naujienų portalais, susirašinėjimas laiškais – elektroninio pašto funkcija, o kokią vietą internete ir, visų pirma, socialiniuose tinkluose, užėmė radijas ir televizija?

    Tiesioginės transliacijos socialiniuose tinkluose

    Akivaizdžiausia socialinių tinklų iš televizijos perimta funkcija – tai tiesioginės transliacijos galimybė, kuri iki Interneto atsiradimo buvo būdinga tik televizijai. Įvairius renginius savo socialinių tinklų paskyrose (Facebook, Youtube) transliuoja pavieniai vartotojai, organizacijos, įvairios žiniasklaidos priemonės. Pavyzdžiui, per savo socialinių tinklų paskyras naujienų portalai transliavo popiežiaus Pranciškaus vizitą Lietuvoje, LR Prezidento inauguraciją ir kitus aktualius įvykius.

    Iš televizijos perimtas efemeriškumo principas

    Tradicinės analoginės televizijos turinys pasižymi trumpalaikiškumu (efemeriškumu) – jei nespėjome pažiūrėti mėgstamos laidos, to kitu metu nebepadarysime, nes eteris užimtas jau kitomis laidomis. Šį informacijos efemeriškumo principą iš televizijos perėmė socialiniai tinklai – taip vadinamose Day žinutėse talpinama foto ar video medžiaga prieinama tik 24 valandas. Tai taip išpopuliarėjo, kad efemeriškus įrašus socialinių tinklų vartotojai kuria kur kas dažniau nei ilgalaikius. Poreikis trumpalaikei informacijai neabejotinai kyla iš greito gyvenimo tempo ir tokio pat greito informacijos vartojimo. Efemeriški įrašai vartotojo profilyje nepalieka jokio pėdsako – taip atpalaiduojama nuo vis didėjančios informacijos masės, nes įrašai nesikaupia. Be to, trumpalaikės informacijos parengimas reikalauja kur kas mažiau pastangų ir laiko.

    Kiek dar reikšminga televizija kaip aparatas?

    Televizija ilgą laiką buvo vienas svarbiausių visuomenės informacijos ir susižinojimo šaltinių. Ne veltui televizijos aparatas daugelio namuose stovėdavo garbingiausioje vietoje – svetainėje priešais sofą, kur šeimos nariai žiūrėdami TV leisdavo vakarus. Dabar toks vaizdas sutinkamas vis rečiau – laisvalaikį užpildo ne TV žiūrėjimas, o naršymas Internete išmaniuosiuose telefonuose, planšetėse ar nešiojamuose kompiuteriuose. Na, o televizijos aparatas svetainėje pasitarnauja daugiau kaip fonas tylai tarp naršančiųjų užpildyti.

    Čia svarbu pabrėžti, kad sumenko televizijos kaip aparato reikšmė, tačiau pats televizijos turinys niekur nedingo, o yra sėkmingai produkuojamas internete. Daugumos lietuviškų TV kanalų laidas galima surasti internete ir peržiūrėti savo skaitmeniniame įrenginyje. Taip televizijos žiūrovai tapo nepriklausomi nuo televizijos laiko ir vietos – mėgstamas laidas galima peržiūrėti bet kuriuo paros metu ir bet kurioje vietoje.

    Sukurti ir nauji, tik internete transliuojami kanalai – Youtube Andrius Tapinas įkūrė kanalą „Laisvės TV“, o Delfi.lt papildė skiltis Delfi TV. Naršydami Facebook‘e neretai čia sutinkame būsimų TV laidų anonsus ar jau buvusių laidų ištraukas. Taigi, kai  televizijos turinys organiškai įsiliejo ir papildė bendrą Interneto naujienų srautą, net ir nežiūrėdami tradicinės televizijos, iš tiesų ją žiūrime tik kiek kitu pavidalu ir pasitelkdami skaitmeninius įrenginius.

    Kas sieja šiandienos radiją ir internetą?

     Radijas kaip ir televizija tapo informacijos, laisvai prieinamos internete, dalimi. Todėl kaip ir televizijos atveju, išsiplėtė radijo transliuojamos informacijos prieinamumas tiek naudojamų įrenginių, tiek ir galimybės pasirinkti klausymosi laiką, požiūriais. Viena vertus įgyjame vis daugiau ir daugiau galimybių rinktis informacijos priemonę, laiką, vietą, įrenginį, bet, kita vertus, esame priversti patys susidėlioti savo asmeninį medijų vartojimo repertuarą, ką anksčiau, turint labai ribotą informacijos šaltinių pasirinkimą, už mus padarydavo masinės komunikacijos priemonės.

    Radijas, persikėlęs į internetą, tampa vis labiau „televiziniu“, nes ne tik girdime vedėją, esantį už pulto, bet ir galime stebėti filmuojamą studiją internetu. Pavyzdžiui, „Žinių radijo“ laidų video įrašus galime rasti Youtube, o jų ištraukas – Facebook paskyroje. LRT radijo laidas surasime Mediatekoje. Apsupti daugybės galimybių informacijai gauti, esame nuolatiniame pasirinkimų ir atrankos kelyje. Nesant galimybės daugiau laiko skirti įsigilinimui į dienos naujienas, svarbiausią informaciją susižinome peržiūrėję savo socialinio tinklo Facebook naujienų srautą kur mums tarsi ant lėkštutės radijo, spaudos ir televizijos darbuotojai patiekia svarbiausią dienos informaciją.

    Stebėdami pagrindinės naujosios medijos – Interneto ir tradicinių medijų pokyčius, matome, kad sąveikaudamos tarpusavyje medijos perima viena kitos bruožus ir taip prisitaiko prie kintančių visuomenės poreikių. Iš televizijos ir radijo perimtos funkcijos išplėtė socialinių tinklų galimybes, o televizija ir radijas, persikeldami į Internetą, tapo labiau prieinami savo auditorijoms.

    skaityti daugiau
    Fausta KepalienėKaip TV ir radijas apsigyveno socialiniuose tinkluose
  • instagram-paveiksliukas-01.jpg

    9 „Instagam“ istorijų kūrimo programėlės: nuo minimalizmo iki vaizdo įrašų iš nuotraukų (1)

    „Instagram“ istorijos (ang. Stories) – 24 valandas matomas iki 15 sekundžių trukmės vaizdo įrašas arba nuotrauka, jų koliažas, numargintas įvairiais lipdukais (ang. stickers), apklausomis (ang. polls), jaustukais (ang. emoji).

    skaityti daugiau
    Deimantė Bagdanavičienė9 „Instagam“ istorijų kūrimo programėlės: nuo minimalizmo iki vaizdo įrašų iš nuotraukų (1)
  • tinklalaides.jpg

    Top lietuviškos tinklalaidės

    Apple skaičiuoja 550,000 aktyvių tinklalaidžių (ang. podcast), jų suaktyvėjimas siejamas su išmaniųjų telefonų ir kolonėlių (Google Home, Amazon Alexa) augimu.

    skaityti daugiau
    DariusTop lietuviškos tinklalaidės
  • Inovatyvi produktų linija, skatinanti visuomenės toleranciją

    Bimbo Integrated – tai idėja gimusi žymiam duonos kepinių prekiniam ženklui „Bimbo” tęsiant jų rinkodaros kampaniją “Pamaitink geresnį pasaulį” (ang. “feed a better world”). Štai kodėl kompanija išleido specialią duonos gaminių liniją pavadinimu “Bimbo Integrated bread”, kur viename pakelyje galima rasti skirtingų rūšių Bimbo duonos. Šio produkto sukūrimo priežastis – noras edukuoti ir paskatinti žmones būti tolerantiškais ir gerbti įvairovę kitų tautų, rasių, lyties ar seksualinės orientacijos atžvilgiu.

    skaityti daugiau
    Justina SaveikytėInovatyvi produktų linija, skatinanti visuomenės toleranciją
DariusPrivatumo nuostatos