PRIVATUMO NUOSTATOS

Norime Jus užtikrinti, kad gerbiame vartotojų privatumą, tad visi MB „NBRANDED“ vartotojų duomenys tvarkomi teisėtai, skaidriai ir sąžiningai, iš anksto nustatytais tikslais. Mes laikomės Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (toliau – BDAR), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo, taip pat kituose teisės aktuose nustatytų asmens duomenų tvarkymo reikalavimų. Jei jums kiltų kokių nors su šia tema susijusių klausimų, siųskite laišką el. paštu: info@nbranded.com.

 

Kas tai?

Šis puslapis skirtas supažindinti su interneto svetainės (https://www.nbranded.lt) lankytojus apie tai, kokius duomenis renkame, kokiais tikslais juos naudojame, su kuo dalinamės surinktais duomenimis, kaip juos saugome ir kokias teises į šiuos duomenis turi kiekvienas svetainės lankytojas.

 

Kas yra slapukai (angl. Cookies) ir kam jie reikalingi?

Šioje svetainėje, kai kurios informacijos rinkimui gali būti panaudoti slapukai. Slapukai, tai itin mažo dydžio failai kuriuose saugoma informacija. Jie gali būti įrašyti automatiškai į jūsų kompiuterį apsilankius bet kurioje svetainėje ir saugomi jūsų kompiuteryje tam tikrą nustatytą laiką.

Dalis šioje svetainėje naudojamų slapukų reikalingi pagrindinėms Svetainės funkcijoms, pvz., siekiant suteikti saugų prisijungimą arba įsiminti, kokią informaciją išsaugojote komentavimo laukeliuose, kad tos pačios informacijos nereikėtų suvesti dar kartą; tačiau slapukus mes taip pat naudojame ir analizuodami naudojimąsi Svetaine (kad galėtume įvertinti ir pagerinti jos veikimą); reklamos slapukus naudoja reklamos įmonės, kad pateiktų Jūsų interesus atitinkančią reklamą.

Taip pat slapukus naudojame, rinkdami informaciją apie Jūsų įrenginį, kuriuo naršote šioje svetainėje,žinodami kokiu įrenginiu naršote ir su tuo susijusią informaciją galime geriau pritaikyti savo Svetainę Jūsų poreikiams ir interesams, užtikrinti, kad mūsų Svetainė būtų geriau pritaikyta įvairiems įrenginiams ir veiktų sklandžiau.

Visus arba tam tikrus slapukus jūs galite ištrinti ir užblokuoti savo naudojamos naršyklės pagalba. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad be slapukų Jums gali nepavykti naudotis visomis mūsų Svetainės paslaugomis.

Jeigu jums reikia išsamesnės informacijos apie slapukus, apsilankykite interneto svetainėje http://www.allaboutcookies.org arba http://www.aboutcookies.org, kur rasite išsamios, nepriklausomos informacijos.

Daugiau apie „Facebook“ naudojamus slapukus galite sužinoti čia.
Daugiau apie „Google“ naudojamus slapukus galite sužinoti čia.

 

Kaip kontroliuoti slapukų įrašymą?

Pasirinkti priimamus slapukus ar atsisakyti tam tikrų slapukų galite bet kada pakeitę savo naršyklės nustatymus. Jeigu norite, kad Jūsų kompiuteryje ar kitame įrenginyje nebūtų išsaugomi slapukai, galite savo naršyklės nustatymuose pasirinkti gauti pranešimą prieš įrašant bet kokį slapuką. Taip pat galite nustatyti, kad naršyklė iš karto atmestų visus arba kai kuriuos slapukus. Taip pat galite pašalinti slapukus, kurie jau buvo išsaugoti Jūsų kompiuteryje ar kitame įrenginyje. Atkreipkite dėmesį, kad tokiu atveju turėsite atskirai pasirinkti nustatymus kiekvienai naudojamai naršyklei bei įrenginiui.
Kiekviena naršyklė turi skirtingą nustatymų pritaikymo metodą. Jeigu reikia, pasinaudokite savo naršyklės žinyno funkcija, kad tinkamai pasirinktumėte nustatymus.

Naršyklė Explorer
Naršyklė Chrome
Naršyklė Firefox
Naršyklė Safari
Naršyklė Opera

 

Kokią asmeninę informaciją mes renkame?

Komentarai
Komentarai skirti šios internetinės svetainės lankytojams laisvai reikšti nuomonę. Kai lankytojas pakomentuoja įrašą, mes išsaugome informaciją, kurią lankytojas pats įveda į laukelius ir papildomai – lankytojo IP adresą bei naršyklės agento informaciją. Ši informacija mums reikalinga, kad galėtume automatiškai aptikti ir sustabdyti netikrus komentarus – šlamštą (Spam).

Kai lankytojas pakomentuoja įrašą, jis gali pasirinkti išsaugoti tokią informaciją kaip vardas, el. pašto adresas ir svetainės adresą slapukų (cookies) pavidalu. Ši funkcija skirta tam, kad kitą kartą lankytojui nereikėtų dar kartą suvedinėti tų pačių duomenų. Šie slapukai (cookies) saugomi lankytojų naršyklėje vienerius metus.

Lankytojų komentarai gali būti tikrinami per automatines (trečiųjų šalių) sistemas skirtas šlamšto (spam) aptikimui.

Kontaktų formos
Informacija, kurią suvedate mūsų kontaktų formoje yra siunčiama mums į el. pašto dėžutę ir saugoma joje neribotą laiką arba ištrinama, kai ji tampa neaktuali. Jokia informacija šioje formoje be lankytojų žinios nėra renkama.

Vartotojo prisiregistravimas
Lankytojai, kurie yra užsiregistravę mūsų svetainėje yra mūsų registruoti nariai. Šių narių informacija nurodyta kuriant profilį ar papildant jo informaciją vėliau yra saugoma neribotą laiką. Visi lankytojai gali matyti šią informaciją, ją redaguoti (išskyrus savo vartotojo vardą) ar visiškai ištrinti. Svetainės administratoriai taip pat gali matyti ir redaguoti šią informaciją.

Prisijungimo prie savo paskyros
Kaip prisijungiate prie savo paskyros šioje svetainėje, jums į kompiuterį yra įrašomi slapukai skirti išsaugoti jūsų prisijungimo informaciją ir jūsų ekrano nustatymus. Prisijungimo slapukai yra saugomi 2 dienas, o ekrano nustatymų – 1 metus. Tačiau, jeigu uždėsite varnelę ant pasirinkimo „Prisiminti mane“, tuomet prisijungimo informacija bus saugoma 2 savaites. Kai atsijungsite nuo savo paskyros, prisijungimo slapukai bus ištrinti nedelsiant.

Svetainės lankytojų statistiniai duomenys
Savo svetainėje naudojame statistinius duomenis renkančią trečiųjų šalių programinę įrangą – „Google Analytics“, kuri įrašo slapukus į jūsų kompiuterį. Ši informacija yra anoniminė ir pagal ją nėra įmanoma atpažinti, koks konkrečiai lankytojas atliko tam tikrus veiksmus svetainėje. Ši informacija mums yra reikalinga, kad galėtume tobulinti svetainės veikimą analizuodami lankytojų naršymo įpročius ir stebėti, kaip mums tai sekasi. Plačiau apie „Google Analytics“ slapukus ir kaip yra saugomi surinkti duomenys, galite paskaityti čia: Google Privatumas ir sąlygos.

Naudodami „Google Analytics“, nustatėme paslaugą, kad, kai tik duomenis gauna „Analytics Collection Network“ https://support.google.com/analytics/answer/2763052?hl=en, dar prieš išsaugant ar apdorojant duomenis, Jūsų IP adresas būtų anonimizuotas. Jei norite atsisakyti „Google Analytics“ sekimo visose Svetainėse, apsilankykite http://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

Įterptas turinys iš kitų svetainių
Straipsniai ir kitas turinys šioje svetainėje, gali turėti įterptą turinį iš kitų svetainių (trečiųjų šalių) (nuotraukas, vaizdo įrašus, straipsnius, reklaminę medžiagą). Toks turinys su svetainės lankytoju sąveikauja taip, lyg lankytojas apsilankytų tose (trečiųjų šalių) svetainėse.

Tos (trečiųjų šalių) svetainės taip pat gali rinkti informaciją slapukų (cookies) pavidalu apie šios svetainės lankytojus – stebėti lankytojų elgseną siejamą su įterptu (trečiųjų šalių) turiniu.

Naujienlaiškiai
Jūsų pateiktą el. pašto adresą, vardą ir organizacijos pavadinimą naudojame straipsnių bei pasiūlymų siuntimui. Išsiuntus naujienlaiškį, turime galimybę rinkti ir matyti statistinius duomenis susijusius su Jūsų elgesiu, išsiuntus el. laišką. Pavyzdžiui ar el. laiškas buvo atidarytas, kokios nuorodos buvo paspaustos. Tokio pobūdžio laiškiai siunčiami 1-2 kartus per ketvirtį.

Teisę tvarkyti asmens duomenus tiesioginės rinkodaros tikslais Jūs bet kada galite atšaukti šiais būdais:
– gavus naujienlaiškį, paspausti prenumeratos atšaukimo nuorodą;
– kreiptis el. paštu info@nbranded.com

Sutikdami gauti naujienas, jūs taip pat kartu leidžiate apdoroti savo duomenis pagal „Mailchimp“ asmens duomenų tvarkymo ir naudojimo sąlygomis.

„Mailchimp“ naudojimo sąlygos:  https://mailchimp.com/legal/privacy/

 

Kiek laiko mes saugome informaciją susijusią su lankytojais

Jeigu parašysite komentarą šioje svetainėje, jis bus saugomas neribotą laiką.
Registruotų lankytojų informacija yra saugoma neribotą laiką arba kol pats lankytojas ją redaguoja ar ištrina.
Naujienlaiškiams pateikti duomenis saugomi neribotą laiką.

 

Kokias teises turite į su jumis susijusią informaciją

Jūs galite paprašyti suteikti visą informaciją apie jus, kurią turime. Jūs taip pat galite paprašyti, kad visa informacija, kurią mums pateikėte, būtų ištrinta. Tačiau į tai neįeina duomenys, kuriuos privalome saugoti administraciniais, teisiniais ir saugumo tikslais.

Asmens duomenų tvarkymas

Jūs sutinkate, kad asmens duomenys, kuriuos Jūs savo noru pateikiate, būtų tvarkomi remiantis šiomis privatumo nuostatomis.

  • 12 prekės ženklo archetipų – ar žinote, kuris yra jūsų? (I)

    Žodis „archetipas“ daugeliui pirmiausiai asocijuojasi su Karlo Jungo pavarde. Psichologinio archetipo sąvokos kūrėjas K. Jungas archetipus apibrėžė kaip kolektyvinės pasąmonės komponentus, giliai įsišaknijusius asmenybės modelius, kurie rezonuoja mumyse bei tarnauja organizuojant bei nurodant kryptį mūsų mintims ir veiksmams. Pasąmonės lygyje, archetipai kartu sujungia patirtis ir paragina bei paskatina atitinkamą elgesį tam tikrose situacijose. Knygoje „The Hero and the Outlaw“ (2001) Margaret Mark ir Carol Pearson Jung‘o archetipų sąvoką, pritaikė aprašant 12 prekės ženklą apibūdinančių archetipų, kuriuos ir apžvelgsime šiame straipsnyje.

    Kodėl jūsų prekės ženklui turėtų rūpėti jo archetipo išsiaiškinimas?

    Atsakymas nesudėtingas – archetipai gali padėti sukurti stiprų jūsų prekės ženklo identitetą. Rinkodaros specialistams tai  yra priemonė, suteikianti daugiau galimybių veikti, kurti bei sudominti klientus, o taip pat dėka archetipų klientams galima suteikti skirtingą produkto/paslaugos vertę. To rezultatas – prekės ženklo „įtraukimas“ į potencialaus ar esamo vartotojo mintis bei galiausiai vartotojų tapimas ištikimais klientais. O tai užtikrina jūsų prekės ženklo sėkmę.

    1. Valdovas (ang. ruler) – būk atsakingas ir būsi galingas

    Kiekvieno valdovo didžiausia baimė yra chaosas bei galimybė būti nuverstam nuo sosto, tad norint to išvengti valdovas privalo būti atsakingu ir galingu. Taip pat ir su šio prekės ženklo archetipu – tai solidumą bei dominavimą transliuojantys prekės ženklai. Tai galią žadantis, kontroliuojantis, bet tuo pat metu ir atsakingas prekės ženklas. Valdovo archetipo klientai taip pat pasižymi panašiomis savybėmis, tad vertins reklamas, kurios sustiprins jų galios ir stabilumo jausmą. Jeigu jūsų prekės ženklas padeda žmonėms būti organizuotiems, atkurti tvarką, bei sukurti daugiau stabilumo šiame chaotiškame pasaulyje, vadinasi jam galite priskirti valdovo archetipą.

    Pagrindinis pažadas: galia

    Archetipo trūkumas: gali pasirodyti pernelyg autoritetingas ar kontroliuojantis

    Žinomi archetipo pavyzdžiai: American Express, Mercedes-Benz, Microsoft

    2. Kūrėjas (ang. creator) – paversk savo vizijas realybe

    Kūrybiškumas, inovatyvumas, vaizduotė, atradimų siekis – šiuos bruožus galime sieti su kūrėjo archetipu. Kūrėjas visuomet vengs vidutinybės ir bus vedamas tik siekio sukurti kažką išskirtinio (deja, ne visuomet praktiško). Šis prekės ženklas gali būti itin preciziškas ir linkęs į perfekcionizmą, o savo klientuose jis siekia sužadinti vaizduotę bei skleisti jų saviraišką. Dėl pastarosios priežasties, šio prekės ženklo klientai mėgausis išskirtinėmis, eksperimentinėmis bei įprastas ribas griaunančiomis reklamomis.

    Pagrindinis pažadas: autentiškumas

    Archetipo trūkumas: gali pasižymėti per dideliu perfekcionizmu ar praktiškumo stoka

    Žinomi archetipo pavyzdžiai: Lego, Adobe, Crayola

    3. Naivuolis (ang. innocent) – gyvenimas pripildytas optimizmo

    Nors žodis naivuolis ir gali turėti neigiamų konotacijų, tačiau, iš tikrųjų, šį archetipą reikėtų suprasti, kaip pasižymintį romantiškumu, tyrumu, optimizmu bei laimės skleidimu, tad tokie prekės ženklai dažnai save pristato gan paprastai ir stengiasi atkreipti dėmesį į savo patikimumą. Labiausiai naivuolis bijo padaryti kažką blogai bei būti dėl to nubaustas, tad jo prekės ženklai pasižymi natūraliu ir nepretenzingu įvaizdžiu. Šis archetipas yra vedimas doros bei moralumo, tad ir klientams bus priimtinos nuoširdžios ir apgaulių neturinčios reklamos. Nejautrios ar keliančios kaltę – juos tik atbaidys.

    Pagrindinis pažadas: paprastumas

    Archetipo trūkumas: gali pasirodyti per naivus ar nuobodus

    Žinomi archetipo pavyzdžiai: Dove, Pampers, Coca-Cola, Wii.

    4. Išminčius (ang. sage) – tiesa bus atskleista tik žinių dėka

    Išminčius – tai lyg tavo draugas, į kurį tu kreipiesi, norėdamas sulaukti patarimo ar palaikymo. Kaip kad išminčiui ir pridera jis yra išmintingas, intelektualus, prilygstantis patikimam informacijos šaltiniui, tad dėl jo kompetencijos nereikia abejoti. Jis siekia tiesos bei nori rasti išmintį kiekvienoje situacijoje, o vėliau ja dalintis su visu pasauliu. Šio archetipo prekės ženklas žada mokymąsi bei mano, jog jo klientai gali suprasti intelektualius juokus bei sudėtingas idėjas. Dėl pastarosios priežasties, išminčiaus klientai mėgsta iššūkius keliančias reklamas, kurios priverčia juos pajudinti smegenis bei mąstyti naujais būdais.

    Pagrindinis pažadas: išmintis

    Trūkumas: gali turėti pernelyg kategorišką nuomonę

    Žinomi pavyzdžiai: National Geographic Channel, BBC, Google

    5. Nuotykių ieškotojas (ang. explorer) – atrask laisvę tyrinėjant

    Įkvėpimas, kurį gauna nuotykių ieškotojas susijęs su rizika, kelionėmis, atradimais bei jauduliu, sukeliamu naujų patirčių. Tokio archetipo prekės ženklas yra nenustygstantis, nuotykingas, nepriklausomas, savarankiškas bei ambicingas. Nuotykių ieškotojas pozicionuoja save, kaip tą, kuris padės vartotojui patirti tai, kas nauja bei neįprasta. Tokio prekės ženklo klientai mėgs reklamas, reprezentuojančias laisvę, savęs pažinimą, o ypač kvietimą drauge su nuotykiu ieškotoju leistis į kelionę.

    Pagrindinis pažadas: laisvė

    Trūkumas: nepritapimas daugumoje, nepaisant įsitvirtinusių požiūrių ar idėjų

    Žinomi archetipo pavyzdžiai: Red Bull, Jeep, Patagonia

    6. Magas (ang. magician) – svajonės yra linkusios išsipildyti

    „Svajonės yra linkusios išsipildyti“ –  tokį ar panašų sakinį galėtų atstovauti mago archetipą turintis prekės ženklas. Mago siekis yra paversti kliento svajones realybe bei sukurti kažką ypatingo, tad jis pasižymi vaizduote, charizma, dvasingumu. Toks prekės ženklas yra vartai, į transformuojančias žinias ir patirtis. Magas fokusuojasi ne į grupę žmonių, bet į individą ir siekia, jog pastarasis pakeistų pasaulį, inspiruotų pokyčius ir siektų sąmoningumo. Šio archetipo klientas turi jausti augimą ar dėl įsigyto produkto, galėjimą daryti įtaką aplinkiniams, o mago reklamos turėtų būti kiek įmanoma kūrybingesnės.

    Pagrindinis pažadas: žinios

    Trūkumas: gali imtis rizikos, kuri sukels blogas pasekmes

    Žinomi mago archetipo pavyzdžiai: Disney, Apple, Xbox

    Tai buvo pirmi šeši prekės ženklų archetipai. Antrojoje dalyje kviesime susipažinti su likusiais!

    skaityti daugiau
    Vestina12 prekės ženklo archetipų – ar žinote, kuris yra jūsų? (I)
  • 90624895_2633642733577979_2032790927226961920_n.jpg

    Produkto prekės ženklas – kaip neprapulti minioje?

    Paslaugų bei produktų šiame amžiuje apstu: įvairūs „startuoliai“ (ang. startup) , prekių ženklai dar tik pradedantys savo veiklą, maži vietiniai verslai, dar galima pridėti didelius pasaulinius verslus ir taip galima vardinti be pabaigos.

    skaityti daugiau
    Gabija StašinskaitėProdukto prekės ženklas – kaip neprapulti minioje?
  • iStock-934096054-Converted-01.png

    Kiek kainuoja reklama Facebook platformoje?

    2019 m. vasarą vienas mūsų klientų (nevyriausybinė organizacija) savo Facebook paskyroje dalinosi turiniu, susijusiu su prekybos žmonėmis priverstiniam darbui prevencija. Mes nebuvome atsakingi už turinio kūrimą, todėl įtakos jo kokybei daryti negalėjome. Turėjome pasirūpinti tik technine dalimi – Facebook reklamos administravimu. Norime pasidalinti keliais įdomiais skaičiais.

    skaityti daugiau
    DariusKiek kainuoja reklama Facebook platformoje?
  • tv-ir-radijas2-08.jpg

    Kaip TV ir radijas apsigyveno socialiniuose tinkluose

    Internetas yra unikalus tuo, kad integruoja įvairias medijas ir jų turinį – jame mes galime rasti beveik visas mums žinomas medijų formas skaitmeniniu pavidalu.

    skaityti daugiau
    Fausta KepalienėKaip TV ir radijas apsigyveno socialiniuose tinkluose
DariusPrivatumo nuostatos