PRIVATUMO NUOSTATOS

Norime Jus užtikrinti, kad gerbiame vartotojų privatumą, tad visi MB „NBRANDED“ vartotojų duomenys tvarkomi teisėtai, skaidriai ir sąžiningai, iš anksto nustatytais tikslais. Mes laikomės Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (toliau – BDAR), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo, taip pat kituose teisės aktuose nustatytų asmens duomenų tvarkymo reikalavimų. Jei jums kiltų kokių nors su šia tema susijusių klausimų, siųskite laišką el. paštu: info@nbranded.com.

 

Kas tai?

Šis puslapis skirtas supažindinti su interneto svetainės (https://www.nbranded.lt) lankytojus apie tai, kokius duomenis renkame, kokiais tikslais juos naudojame, su kuo dalinamės surinktais duomenimis, kaip juos saugome ir kokias teises į šiuos duomenis turi kiekvienas svetainės lankytojas.

 

Kas yra slapukai (angl. Cookies) ir kam jie reikalingi?

Šioje svetainėje, kai kurios informacijos rinkimui gali būti panaudoti slapukai. Slapukai, tai itin mažo dydžio failai kuriuose saugoma informacija. Jie gali būti įrašyti automatiškai į jūsų kompiuterį apsilankius bet kurioje svetainėje ir saugomi jūsų kompiuteryje tam tikrą nustatytą laiką.

Dalis šioje svetainėje naudojamų slapukų reikalingi pagrindinėms Svetainės funkcijoms, pvz., siekiant suteikti saugų prisijungimą arba įsiminti, kokią informaciją išsaugojote komentavimo laukeliuose, kad tos pačios informacijos nereikėtų suvesti dar kartą; tačiau slapukus mes taip pat naudojame ir analizuodami naudojimąsi Svetaine (kad galėtume įvertinti ir pagerinti jos veikimą); reklamos slapukus naudoja reklamos įmonės, kad pateiktų Jūsų interesus atitinkančią reklamą.

Taip pat slapukus naudojame, rinkdami informaciją apie Jūsų įrenginį, kuriuo naršote šioje svetainėje,žinodami kokiu įrenginiu naršote ir su tuo susijusią informaciją galime geriau pritaikyti savo Svetainę Jūsų poreikiams ir interesams, užtikrinti, kad mūsų Svetainė būtų geriau pritaikyta įvairiems įrenginiams ir veiktų sklandžiau.

Visus arba tam tikrus slapukus jūs galite ištrinti ir užblokuoti savo naudojamos naršyklės pagalba. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad be slapukų Jums gali nepavykti naudotis visomis mūsų Svetainės paslaugomis.

Jeigu jums reikia išsamesnės informacijos apie slapukus, apsilankykite interneto svetainėje http://www.allaboutcookies.org arba http://www.aboutcookies.org, kur rasite išsamios, nepriklausomos informacijos.

Daugiau apie „Facebook“ naudojamus slapukus galite sužinoti čia.
Daugiau apie „Google“ naudojamus slapukus galite sužinoti čia.

 

Kaip kontroliuoti slapukų įrašymą?

Pasirinkti priimamus slapukus ar atsisakyti tam tikrų slapukų galite bet kada pakeitę savo naršyklės nustatymus. Jeigu norite, kad Jūsų kompiuteryje ar kitame įrenginyje nebūtų išsaugomi slapukai, galite savo naršyklės nustatymuose pasirinkti gauti pranešimą prieš įrašant bet kokį slapuką. Taip pat galite nustatyti, kad naršyklė iš karto atmestų visus arba kai kuriuos slapukus. Taip pat galite pašalinti slapukus, kurie jau buvo išsaugoti Jūsų kompiuteryje ar kitame įrenginyje. Atkreipkite dėmesį, kad tokiu atveju turėsite atskirai pasirinkti nustatymus kiekvienai naudojamai naršyklei bei įrenginiui.
Kiekviena naršyklė turi skirtingą nustatymų pritaikymo metodą. Jeigu reikia, pasinaudokite savo naršyklės žinyno funkcija, kad tinkamai pasirinktumėte nustatymus.

Naršyklė Explorer
Naršyklė Chrome
Naršyklė Firefox
Naršyklė Safari
Naršyklė Opera

 

Kokią asmeninę informaciją mes renkame?

Komentarai
Komentarai skirti šios internetinės svetainės lankytojams laisvai reikšti nuomonę. Kai lankytojas pakomentuoja įrašą, mes išsaugome informaciją, kurią lankytojas pats įveda į laukelius ir papildomai – lankytojo IP adresą bei naršyklės agento informaciją. Ši informacija mums reikalinga, kad galėtume automatiškai aptikti ir sustabdyti netikrus komentarus – šlamštą (Spam).

Kai lankytojas pakomentuoja įrašą, jis gali pasirinkti išsaugoti tokią informaciją kaip vardas, el. pašto adresas ir svetainės adresą slapukų (cookies) pavidalu. Ši funkcija skirta tam, kad kitą kartą lankytojui nereikėtų dar kartą suvedinėti tų pačių duomenų. Šie slapukai (cookies) saugomi lankytojų naršyklėje vienerius metus.

Lankytojų komentarai gali būti tikrinami per automatines (trečiųjų šalių) sistemas skirtas šlamšto (spam) aptikimui.

Kontaktų formos
Informacija, kurią suvedate mūsų kontaktų formoje yra siunčiama mums į el. pašto dėžutę ir saugoma joje neribotą laiką arba ištrinama, kai ji tampa neaktuali. Jokia informacija šioje formoje be lankytojų žinios nėra renkama.

Vartotojo prisiregistravimas
Lankytojai, kurie yra užsiregistravę mūsų svetainėje yra mūsų registruoti nariai. Šių narių informacija nurodyta kuriant profilį ar papildant jo informaciją vėliau yra saugoma neribotą laiką. Visi lankytojai gali matyti šią informaciją, ją redaguoti (išskyrus savo vartotojo vardą) ar visiškai ištrinti. Svetainės administratoriai taip pat gali matyti ir redaguoti šią informaciją.

Prisijungimo prie savo paskyros
Kaip prisijungiate prie savo paskyros šioje svetainėje, jums į kompiuterį yra įrašomi slapukai skirti išsaugoti jūsų prisijungimo informaciją ir jūsų ekrano nustatymus. Prisijungimo slapukai yra saugomi 2 dienas, o ekrano nustatymų – 1 metus. Tačiau, jeigu uždėsite varnelę ant pasirinkimo „Prisiminti mane“, tuomet prisijungimo informacija bus saugoma 2 savaites. Kai atsijungsite nuo savo paskyros, prisijungimo slapukai bus ištrinti nedelsiant.

Svetainės lankytojų statistiniai duomenys
Savo svetainėje naudojame statistinius duomenis renkančią trečiųjų šalių programinę įrangą – „Google Analytics“, kuri įrašo slapukus į jūsų kompiuterį. Ši informacija yra anoniminė ir pagal ją nėra įmanoma atpažinti, koks konkrečiai lankytojas atliko tam tikrus veiksmus svetainėje. Ši informacija mums yra reikalinga, kad galėtume tobulinti svetainės veikimą analizuodami lankytojų naršymo įpročius ir stebėti, kaip mums tai sekasi. Plačiau apie „Google Analytics“ slapukus ir kaip yra saugomi surinkti duomenys, galite paskaityti čia: Google Privatumas ir sąlygos.

Naudodami „Google Analytics“, nustatėme paslaugą, kad, kai tik duomenis gauna „Analytics Collection Network“ https://support.google.com/analytics/answer/2763052?hl=en, dar prieš išsaugant ar apdorojant duomenis, Jūsų IP adresas būtų anonimizuotas. Jei norite atsisakyti „Google Analytics“ sekimo visose Svetainėse, apsilankykite http://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

Įterptas turinys iš kitų svetainių
Straipsniai ir kitas turinys šioje svetainėje, gali turėti įterptą turinį iš kitų svetainių (trečiųjų šalių) (nuotraukas, vaizdo įrašus, straipsnius, reklaminę medžiagą). Toks turinys su svetainės lankytoju sąveikauja taip, lyg lankytojas apsilankytų tose (trečiųjų šalių) svetainėse.

Tos (trečiųjų šalių) svetainės taip pat gali rinkti informaciją slapukų (cookies) pavidalu apie šios svetainės lankytojus – stebėti lankytojų elgseną siejamą su įterptu (trečiųjų šalių) turiniu.

Naujienlaiškiai
Jūsų pateiktą el. pašto adresą, vardą ir organizacijos pavadinimą naudojame straipsnių bei pasiūlymų siuntimui. Išsiuntus naujienlaiškį, turime galimybę rinkti ir matyti statistinius duomenis susijusius su Jūsų elgesiu, išsiuntus el. laišką. Pavyzdžiui ar el. laiškas buvo atidarytas, kokios nuorodos buvo paspaustos. Tokio pobūdžio laiškiai siunčiami 1-2 kartus per ketvirtį.

Teisę tvarkyti asmens duomenus tiesioginės rinkodaros tikslais Jūs bet kada galite atšaukti šiais būdais:
– gavus naujienlaiškį, paspausti prenumeratos atšaukimo nuorodą;
– kreiptis el. paštu info@nbranded.com

Sutikdami gauti naujienas, jūs taip pat kartu leidžiate apdoroti savo duomenis pagal „Mailchimp“ asmens duomenų tvarkymo ir naudojimo sąlygomis.

„Mailchimp“ naudojimo sąlygos:  https://mailchimp.com/legal/privacy/

 

Kiek laiko mes saugome informaciją susijusią su lankytojais

Jeigu parašysite komentarą šioje svetainėje, jis bus saugomas neribotą laiką.
Registruotų lankytojų informacija yra saugoma neribotą laiką arba kol pats lankytojas ją redaguoja ar ištrina.
Naujienlaiškiams pateikti duomenis saugomi neribotą laiką.

 

Kokias teises turite į su jumis susijusią informaciją

Jūs galite paprašyti suteikti visą informaciją apie jus, kurią turime. Jūs taip pat galite paprašyti, kad visa informacija, kurią mums pateikėte, būtų ištrinta. Tačiau į tai neįeina duomenys, kuriuos privalome saugoti administraciniais, teisiniais ir saugumo tikslais.

Asmens duomenų tvarkymas

Jūs sutinkate, kad asmens duomenys, kuriuos Jūs savo noru pateikiate, būtų tvarkomi remiantis šiomis privatumo nuostatomis.

  • cover-youtube2.png

    Kaip tinkamai įkelti vaizdo įrašą į „YouTube“?

    Klausimas, aktualus visiems, kurie kuria vaizdo įrašus YouTube platformai – kaip padidinti peržiūrų ir kanalo prenumeratorių skaičių? Galima rasti daugybę straipsnių, siūlančių skirtingas taktikas. Taigi, tema – plati.

    Dauguma patarimų susiję su raktinių žodžių nustatymu ir tinkamu vaizdo įrašo pateikimu. Jei manote „Ką čia mokėti? Įkėliau video, parašiau pavadinimą, aprašymą ir paskelbiau“ – skaitykite toliau. Trumpai apžvelgsime kelis patarimus, kaip optimizuoti YouTube vaizdo įrašą paieškai.

    Raktažodžiai

    Raktiniai žodžiai padeda vartotojams rasti jūsų turinį. Jais jūs informuojate ne tik žiūrovus, bet ir YouTube. Platforma naudoja raktažodžius, kad suprastų, apie ką yra jūsų įrašas.

    Svarbiausias žingsnis – išsirinkti vieną pagrindinį raktažodį. Tai turi būti žodžių junginys, ne tik geriausiai atitinkantis jūsų vaizdo įrašo turinį, bet ir populiarus.

    • Įveskite į YouTube paiešką svarstomus raktinius žodžius, susijusius su jūsų turiniu.
    • Įvertinkite, kiek peržiūrų turi siūlomi video ir suprasite, kurie žodžiai yra populiariausi, dažniausiai ieškomi.
    • Taip pat yra įvairių įrankių, skirtų rasti populiariausius raktažodžius. Pavyzdžiui, galite naudoti nemokamą Chrome plėtinį Keywords Everywhere, kuris parodo kiek žmonių ieško jūsų svarstomo raktažodžio.

    Tokiu pačiu principu išsirinkite papildomus raktažodžius. Tai gali būti:

    • Pagrindinio raktažodžio sinonimai.
    • Potemės, apžvelgiamos jūsų vaizdo įraše.
    • Kategorijos, kurioms priskiriamas jūsų turinys (jei jūsų video – obuolių pyrago receptas, tai kategorijos – maistas, receptai).
    • Jūsų įmonės, prekės ženklo pavadinimas. Šis raktažodis būtinas. Kai asmuo baigia žiūrėti jūsų video, YouTube algoritmas, atsižvelgdamas į raktažodžius, jam pasiūlys kitą panašų video. Pavadinimas yra tas raktažodis, kurį turės tik jūsų įmonės vaizdo įrašai. Tai padidins tikimybę, kad bus pasiūlytas jūsų turinys.
    • Pagalvokite, ką jūs rašytumėte paieškoje. Dažnai žmonės įveda paprastus, pirmus į galvą atėjusius žodžius.

    Pavadinimas

    • Tai pirmas elementas, kuris krenta į akis ir nulemia vartotojo apsisprendimą – žiūrėti ar ne.
    • Pavadinimas turi būti paprastas ir aiškiai pristatyti, apie ką yra jūsų vaizdo įrašas.
    • Įkelto vaizdo įrašo pavadinime įdėkite pagrindinį raktažodį.

    Aprašymas

    • YouTube algoritmas daugiausiai dėmesio skiria pavadinime ir aprašyme paminėtiems raktiniams žodžiams.
    • Prioretizuokite juos – pirmiausia įterpkite pagrindinį raktažodį, esantį pavadinime. Vėliau į tekstą įtraukti papildomus raktažodžius, eilės tvarka nuo labiausiai atitinkančio jūsų turinį ir populiariausio iki mažiausiai.
    • Įterpkite įmonės pavadinimą, svarbiausias nuorodas.

    Žymos (angl. tags)

    • Naudokite tuos pačius raktinius žodžius, kaip pavadinime ir aprašyme.
    • Išdėstykite prioritetine tvarka.
    • Tai ne Instagram, nereikia dėti grotažymės (ne #ObuoliųPyragoReceptas, bet obuolių pyrago receptas).
    • Neskaidykite žodžių junginų. Jei vaizdo įrašas – obuolių pyrago receptas, tokį raktinį žodį ir naudokite, o ne obuoliai, receptas.

    Miniatiūra

    • Vaizdo įrašo miniatūra, kaip ir pavadinimas, yra vienas pirmųjų dalykų, kurį vertina žiūrovas.
    • Kelis paveikslėlius automatiškai pasiūlo YouTube. Tačiau verta skirti laiko ir įkelti savo paruoštą informatyvią, įrašo turinį atitinkančią miniatiūrą.
    • Creator Academy teigimu, net 90 % visų populiariausių vaizdo įrašų YouTube miniatūros yra sukurtos atskirai.

     Vaizdo įrašo turinys

    • YouTube naudoja kalbos atpažinimo technologiją ir automatiškaisukuria vaizdo įrašų subtitrus.
    • Taigi, algoritmas vertina ir vaizdo įrašo turinio tekstą. Jame turėtų būti paminėti tie patys raktažodžiai, kaip ir pavadinime, aprašyme.

    Titrai ir subtitrai

    • Kaip ir kiti tekstai, titrai gali padidinti YouTube paieškos optimizavimą, pabrėždami svarbius raktinius žodžius.
    • YouTube automatiškai sukuria vaizdo įrašų titrus, tačiau jų tikslumas siekia tik 70 %. Įkelkite savo paruoštą titrų failą siekdami išvengti klaidų.
    • Titrai padeda pasiekti platesnę auditoriją. Tokiu būdų įrašas pritaikomas asmenims, turintiems klausos negalią.
    • Pasiekti dar platesnę auditoriją padeda subtitrai kitomis kalbomis. Pavyzdžiui, jei jūsų įraše kalbama lietuvių k., paruoškite subtitrus anglų k., kad turinį galėtų suprasti ir žiūrovai, kalbantys kitomis kalbomis.

    Kortelės (angl. cards

    • Ar žiūrėdami vaizdo įrašus YouTube platformoje esate pastebėję mažą, baltą piktogramą „i“. Tai ir yra kortelės. Jos rodomos viso vaizdo įrašo metu.
    • Dažniausiai naudojamos vaizdo įrašų arba grojaraščio kortelės. Jos nukreipia į kitą vaizdo įrašą ar grojaraštį. Pasiūlykite žiūrovams kitą savo video arba pakvieskite peržiūrėti visą grojaraštį.

    Pabaigos užsklandos (angl. end screens)

    Asmuo peržiūrėjo jūsų vaizdo įrašą. Valio, nepaleiskite jo. Pakvieskite prenumeruoti jūsų kanalą ar žiūrėti kitą jūsų video. Tam skirtos pabaigos užsklandos.

    • Panašu į korteles, tik informacija pateikiama vaizdo įrašo pabaigoje, likus 5–20 s. Be to, jos didesnės, labiau pastebimos ir išsamesnės.
    • Pabaigos užsklandose galite pasiūlyti kitą savo kanalo vaizdo įrašą ar grojaraštį, pakviesti prenumeruoti jūsų kanalą, rekomenduoti kitą kanalą, nukreipti į susietas svetaines.
    • Taip pat, galite leisti YouTube parinkti jūsų kanalo vaizdo įrašą, labiausiai tinkantį žiūrovui.
    • Norint pridėti pabaigos užsklandą vaizdo įrašas turi būti 25 s arba ilgesnis.
    • Jei vaizdo įrašas yra skirtas vaikams, pabaigos užsklanda negalima.

    Tai tik keletas galimų sprendimų, nuo kurių galite pradėti.

    skaityti daugiau
    KristinaKaip tinkamai įkelti vaizdo įrašą į „YouTube“?
  • new-size_-min.jpg

    Linkedin rinkodara pradedantiesiems: 26 patarimai

    Su daugiau nei 660 milijonų vartotojų LinkedIn šiandien tampa vienu populiariausių socialinių tinklų pasaulyje, tad šiame straipsnyje suteiksim informaciją visiems, LinkedIn rinkodara susidomėjusiems, pradedantiesiems bei pateiksime patarimus, kaip išnaudoti visą socialinio tinklo potencialą.

    skaityti daugiau
    Gabija StašinskaitėLinkedin rinkodara pradedantiesiems: 26 patarimai
  • svetaines-nemokamos-01.png

    8 nemokamų šriftų svetainės

    Ieškote naujų šriftų dizaino sprendimams? Susidūrus su skaitmeninio rašto pasauliu jų tiesiog niekuomet negana. Nei vienas dizaineris nesiginčytų, jog šriftai – tai atskira meno sritis. Nors ir pagirtina praktika paremiant šriftų kūrėjus nusipirkti vartotojo licencijas, suprantama, jog prieš investuojant norisi išbandyti, o gal tiesiog paeksperimentuoti asmeninio projekto metu.

    skaityti daugiau
    Kotryna Kvedarytė8 nemokamų šriftų svetainės
  • geltonas-archetipai-02-min.png

    12 prekės ženklo archetipų – ar žinote, kuris yra jūsų? (II)

    Ankstesnėje straipsnio dalyje pristatėme pirmuosius 6 prekės ženklo archetipus: valdovą, kūrėją, naivuolį, išminčių, nuotykių ieškotoją ir magą. Tęsiame toliau pristatydami septintą archetipą – maištautoją.

    skaityti daugiau
    Gabija Stašinskaitė12 prekės ženklo archetipų – ar žinote, kuris yra jūsų? (II)
  • klausimai-atejus-i-agentura-01-1.png

    7 klausimai, kurių galite tikėtis atėję į reklamos agentūrą

    Jei nuspręsite kreiptis į video paslaugų kūrėjus, dizainerius ar kitus reklamos profesionalus, visi jie bandys perprasti, ko jūsų įmonei bei jūsų vartotojams reikia labiausiai. Reklamos agentūra ne tik kuria efektyvų vaizdą, bet yra pasirengusi jums padėti išspręsti esmines verslo problemas.

    skaityti daugiau
    Monika Augustaitytė7 klausimai, kurių galite tikėtis atėję į reklamos agentūrą
  • pilkas-archetipai-01-min.png

    12 prekės ženklo archetipų – ar žinote, kuris yra jūsų? (I)

    Psichologinio archetipo sąvokos kūrėjas K. Jungas archetipus apibrėžė kaip kolektyvinės pasąmonės komponentus, giliai įsišaknijusius asmenybės modelius, kurie rezonuoja mumyse bei tarnauja organizuojant bei nurodant kryptį mūsų mintims ir veiksmams.

    skaityti daugiau
    Gabija Stašinskaitė12 prekės ženklo archetipų – ar žinote, kuris yra jūsų? (I)
DariusPrivatumo nuostatos