1.jpg

Pinterest SEO: 12 patarimų kaip optimizuoti Pinterest įrašų paiešką

Tvirta Pinterest SEO strategija yra vienas iš geriausių būdų užtikrinant jūsų prekės ženklo pasiekiamumą ir pardavimų didinimą. Tiesą sakant, SEO Pinterest‘e yra kur kas svarbesnis nei bet kurioje kitoje socialinės medijos platformoje.

Taip yra todėl, kad Pinterest yra galingas vizualinių atradimų variklis, kuriame turinys gyvena ir vėl atsiranda vėl ir vėl ištisus mėnesius, o ne tik kelias minutes. Šiame straipsnyje aptarsime, kaip pagerinti Pinterest SEO įgūdžius, sulaukiant dažnesnio jūsų įrašų atsiradimo paieškos sistemoje, pasiekiant tikslinę auditoriją bei skatinant paspaudimų bei pardavimų skaičių.

Kodėl apie Pinterest turėtumėte galvoti kaip apie paieškos sistemą?

Pinterest nėra socialinis tinklas – tai yra vizualinių atradimų variklis, ir viena iš pagrindinių vietų, kuriose žmonės lankosi, norėdami rasti naujų idėjų ir įkvėpimo. Kai vartotojas pradeda ieškoti naujų idėjų Pinterest, jis pirmiausia atsiduria savo Home Feed, kuriame pasirodantys įrašai yra paremti tuo, kas buvo ieškota bei išsaugota anksčiau.

Kadangi Pinterest pirmiausia sukurtas paieškai ir atradimams, jūsų turinio galiojimo laikas yra daug ilgesnis nei kitose platformose, tokiose kaip Instagram, Facebook ar Twitter. Svarbu suvokti Pinterest plačiau, netaikant jam tik socialinio tinklo etiketės ir dėl šios priežasties Pinterest kaip paieškos sistemos optimizavimas įgyja svarų vaidmenį.

Žemiau pateiksime 12 patarimų, kurių dėka perkelsite savo Pinterest SEO į kitą lygį ir suteiksite daugiau vertės savo prekės ženklui!

#1 Pinterest SEO patarimas: tinkamai paruoškite savo profilį

Vienas iš greičiausių ir paprasčiausių būdų pagerinti Pinterest SEO yra raktinių žodžių pridėjimas prie rodomo vardo. Reikėtų naudoti žodžius, tiksliai atspindinčius jūsų prekės ženklą, bet taip pat padedančius jus atrasti atitinkamose paieškos užklausose.

Be jūsų rodomo vardo, verta pamąstyti ir apie Pinterest vartotojo vardą. Jūsų vartotojo vardas yra jūsų profilio URL, todėl įsitikinkite, kad pasirinkote tiesioginį, glaustą ir įsimenamą variantą. Taip pat sumanu naudoti tą patį vartotojo vardą visuose savo socialiniuose kanaluose ir svetainėje.

Tai ne tik padaro jus patogesnius paieškai, bet taip pat leidžia auditorijai lengviau jus atpažinti.

#2 Pinterest SEO patarimas: sukurkite tobulą profilio BIO

Jūsų Pinterest bio skiltis gali būti lygiai tokia pat kūrybinga ar aiški, kai joje naudojate strateginius raktinius žodžius. Jei nežinote nuo ko pradėti, patartina parengti bio, kuriame būtų paaiškinta, kas jūs esate ir ką galite padaryti/pasiūlyti. Kai turėsite pirmąjį juodraštį, peržiūrėkite ir išryškinkite atitinkamus žodžius, kurių kažkas gali ieškoti Pinterest, kad surastų jūsų profilį.

Jei norite prie savo bio pridėti šiek tiek asmeniškumo, kūrybiškaipasinaudokite šūkiu ar citata antrajame sakinyje, tačiau pirmą sakinį palikite raktiniams žodžiams.

Patarimas: Į savo bio įtraukite raginimą veikti (angl. call-to-action (CTA))! CTA pridėjimas šioje gerai matomoje vietoje yra puiki proga paskatinti vartotojų aktyvumą ir įsitraukimą.

#3 Pinterest SEO patarimas: patvirtinkite savo svetainę

Patvirtindami savo svetainę, visų pirma, savo Pinteret profilyje galėsite nurodyti svetainės URL, o tai yra be galo svarbu! Kai savo profilyje galite nurodyti savo svetainės URL, jis naudojamas kaip raktinis žodis, leidžiantis jums būti dar labiau atrandamam vartotojų. Be to, tai taip pat padės atrodyti oficialiau bei pritraukti į jūsų svetainę didesnį vartotojų srautą!

Yra du būdai, kaip galite patvirtinti save Pinterestpatvirtinant arba savo svetainę, arba tai, kad esate prekybininkas. Kai patvirtinate savo prekės ženklo svetainę, Pinterest leidžiate suprasti, jog esate teisėtas verslas.

Papildomas bonusas – jei turite Pinterest patvirtintą svetainę, galite pasiekti daugiau Pinterest Analytics galimybių, padėsiančių suprasti jūsų našumą. Savo Pinterest profilį taip pat galite patvirtinti, suteikdami jam prekybininko statusą. Norėdami apie tai gauti daugiau informacijos, galite apsilankyti Pinterest pagalbos centre.

Daugelyje paskyrų taip pat yra mėlyna varnelė, užrašanti „Patvirtintas prekybininkas“. Tai reiškia, kad prekės ženklas gali tiesiogiai susieti savo pardavinėjamus produktus skirtuke Shop Tab. Ši funkcija Pinterest vartotojams leidžia lengviau apsipirkti, tad tai gali padidinti jūsų pardavimų augimą!

#4 Pinterest SEO patarimas: sekite kitas paskyras, jei norite padidinti savo matomumą

Nors Pinterest yra daugiau atradimų ir ieškojimo, o ne socialinė platforma, vis tiek svarbu, kokias paskyras čia sekate. Sekamų paskyrų sąrašas yra svarbus rodiklis ir tai padeda Pinterest nustatyti, kur bus matomi jūsų prekės ženklo įrašai. Sekdami tinkamus žmones/prekės ženklus Pinterest, galite tapti matomais jūsų tikslinei auditorijai, todėl rinkitės strategiškai. Stebėdami profilius, kurie yra panašūs į jūsų, padarysite taip, jog įrašai bus labiau matomi jums naudingų Pinterest vartotojų siūlomose rekomendacijose.

Patarimas: svarbu ne tik sekti prekės ženklus ar asmenis, kurie yra panašūs į jus, bet ir stebėti influencerius bei įžymybes, kurie yra galimai susiję su jūsų prekės ženklu. Prisijungimas prie didelio srauto paskyrų padės dar labiau sustiprinti jūsų įrašus.

#5 Pinterest SEO patarimas: dalinkitės video įrašais

Pinterest vartotojai dievina video! Vaizdo įrašų peržiūra Pinterest padidėja 240% per metus – tai ypač lemia maisto ir gėrimų, grožio, pasidaryk pats, pramogų ir namų dekoravimo kategorijos. Priešingai nei vienas pasidalytas paveikslėlis, vaizdo įrašai leidžia jums pateikti platesnę savo prekės ženklo istoriją. Bet tai ne viskas – video taip pat gali puikiai prisidėti prie jūsų SEO strategijos!

Tiesą sakant, Pinterest video turinys mobiliojoje programėlėje yra pateikiamas paieškų rezultatų viršuje. Jei įvesite populiarią paieškos užklausą į savo mobilųjį įrenginį, pvz., „Sveiki pusryčiai“, pamatysite vaizdo įrašų segtukų bloką, pateiktą virš likusio informacijos srauto.

#6 Pinterest SEO patarimai: padarykite savo Pinterest Boards aptinkamas

Pinterest Boards yra dar viena puiki galimybė padidinti jūsų aptinkamumą platformoje. Pinterest Boards taip pat gali būti rodomos paieškos rezultatuose, tad įsitikinkite, kad jų pavadinimai ir aprašymai būtų kuo artimesni SEO principams.

Visi mėgsta linksmus ar kūrybingus Pinterest Boards pavadinimus, tačiau pabandykite pridėti ir keletą paieškos sistemoje ieškomų terminų.

Taip pat verta sukurti išsamius Pinterest Boards aprašymus, turinčius raktinius žodžius ir suderintus su pavadinimais.

#7 Pinterest SEO patarimas: sukurkite patrauklų ir originalų turinį

Norite sužinoti geriausią būdą optimizuoti savo profilį Pinterest paieškos sistemoje? Atsakymas – sukurkite įdomų bei nykštį nuo slinkimo sustabdantį turinį, kurį vartotojai peržiūrėtų, išsisaugotų bei norėtų į jį įsitraukti! Norint patraukti Pinterest vartotojo dėmesį, svarbu kurti ne tik aktualias ir naudingas, bet ir vizualiai patraukiančias idėjas.

#8 Pinterest SEO patarimas: kurkite tinkamo dydžio medžiagą

Jei niekada nepagalvojote apie savo paveikslėlių ir vaizdo įrašų dydį, gali būti, kad praleidote svarbų Pinterest triuką. Tinkamo dydžio vaizdinė medžiaga užtikrins, jog ji atsiras paieškos rezultatuose.

Geriausias variantas Pinterest vaizdinės medžiagos dydžiui yra 2:3 santykis arba 600×900 pikselių. Atminkite, kad anksčiau populiarūs, ypač ilgi vaizdai taip gerai nebefunkcionuoja ir Pinterest paieškos rezultatuose jie gali nebeatsirasti taip aukštai. Kalbant apie video įrašus, Pinterest palaiko įvairaus dydžio santykius:

  1. 1:1 (kvadratas).
  2. 9:16; 4:5; 2:3 (vertikalus).
  3. 16:9 (horizontalus).

Visgi horizontalūs video paprastai nėra tokie palankūs Pinterest paltformai, tad jei turite keletą kvadratinių vaizdo įrašų 1:1 iš Instagram ar Facebook – naudokite juos: su daugiau nei 82% Pinterest vartotojų mobiliojoje programėlėje, vertikalus video formatas yra geriausia opcija.

#9 Pinterest SEO patarimas: tyrinėkite ir rašykite strateginius įrašų pavadinimus bei aprašymus

SEO raktinius žodžius galite įtraukti įvairiose vietose, tačiau viena iš svarbiausių vietų yra jūsų Pin’o pavadinimas. Čia esantys raktiniai žodžiai turėtų apimti kuo daugiau susijusių temų. Įrašo pavadinimą gali sudaryti iki 100 simbolių, tad išlaikykite pavadinimą paprastą, patrauklų ir tinkamą. Tai padės jūsų įrašams patekti į auditorijos paieškos rezultatus, padidins pasiekiamumą ir padės augti jūsų bendruomenei.

Be to, kad turite raktinių žodžių pavadinimuose, juos taip pat turėtumėte įtraukti į savo Pin’ų aprašus. Apršaymuose pirmiausia pasidalykite svarbiausia ir tinkamiausia informacija. Nors galite naudoti iki 500 simbolių, pirmieji 50–60 simbolių yra tai, ką Pinterest vartotojai pamatys savo sklaidos kanale – pasinaudokite tuo!

Pin’o aprašymas gali padėti daugiau nei manote – jis informuoja apie įrašo tinkamumą ir padeda nustatyti, kur bus rodomas jūsų turinys. Šiame lauke būtinai nurodykite svarbius raktinius žodžius, žymas ir prekių pavadinimus, jei tai yra reikšminga jūsų Pin’ui.

Raktinių žodžių pridėjimas prie Pinterest pavadinimų ir aprašų yra vienas iš geriausių būdų, siekiant optimizuoti Pinterest SEO, taigi tai yra vienas iš žingsnių, kurių nenorite praleisti.

#10 Pinterest SEO patarimas: naudokite Rich Pins

Rich Pins yra geriausias jūsų draugas, kai reikia sustiprinti Pinterest SEO! Tai yra puikus būdas pridėti daugiau informacijos prie jūsų įrašų, o taip pat tai padeda pritraukti didesnį vartotojų srautą į jūsų svetainę. Kai kuriate Pin’ą iš savo svetainės, jis tampa Rich Pin, nes iš jūsų svetainės ištraukiama visa papildoma informacija.

Šiuo metu yra keturi Rich Pin tipai, kuriais galite pasinaudoti:

  1. Product.
  2. Article.
  3. App.
  4. Recipe.

Atsižvelgiant į naudojamo Rich Pin tipą, jie paprastai geriau veikia Pinterest paieškos reitinge.

#11 Pinterest SEO patarimas: įsivelkite į Pinterest reklamos žaidimą

Pinterest reklama – tai įrašai, kuriuos apmokestinate siekdami juos reklamuoti. Galite pasirinkti reklamuoti savo jau egzistuojantį ir geriausio pasiekiamumo susilaukiantį įrašą ar visai naują paveikslėlį/vaizdo įrašą. Kadangi Pinterest yra atradimų platforma, vartotojai dažnai nėra bombarduojami garsiomis istorijomis ir įrašais, o tai reiškia, kad juos labiau domina reklamos, kuriose atsispindi naujos idėjos ar produktai.

Pinterest Ads Manager galite nuspręsti, kaip norite reklamuoti bei kiek už mokėti už įrašą. Jūsų naujas reklamuojamas įrašas pasirodys naujoms auditorijoms tose vietose, kuriose yra didžiausia ir greičiausia tikimybė įrašui būti pastebėtam.

Reklaminių įrašų panaudojimas yra puikus būdas pagerinti Pinterest SEO, pateikiant savo turinį didesniam kiekiui vartotojų, pritraukiant jų dėmesį ir padidinant srautą!

#12 Pinterest SEO patarimas: būkite nuoseklūs

Kaip ir daugelyje kitų dalykų gyvenime, nuoseklumo laikymasis Pinterest yra esminis dalykas. Kuo labiau laikysitės Pinterest SEO principų, tuo daugiau Pinterest algoritmas sužinos, kas yra jūsų paskyra, o tai reiškia, kad jūsų profilis ir turinys bus pateiktas atitinkamiems vartotojams.

Pinterest nėra tokio dalyko, kaip per didelis aktyvumas, todėl kuo daugiau laiko investuosite į profilio tobulinimą, tuo geriau ir jei tik jūsų siunčiama SEO žinutė vartotojams apie turimą prekės ženklą ir jo pasiūlymus yra nuosekli. Atminkite, kad Pinterest turinys yra daug žavesnis nei visuose kituose socialiniuose tinkluose, todėl naudodamiesi tinkama SEO strategija, jūsų įrašai gali būti platinami net iki 12 mėnesių!

Dabar turite visus Pinterest SEO patarimus, kurių reikia norint augti šioje platformoje. Nuosekliai laikydamiesi Pinterest SEO praktikos, galėsite užauginti stiprią, tinkamą auditoriją ir pritraukti vartotojus, kurie bus įsitraukę į jūsų besidalinamą turinį ir prekės ženklo veiklą.

Tad ko laukiate? Junkite savo Pinterest paskyrą ir pasinaudodami visa šia informacija, optimizuokite profilį jau šiandien!

Gabija StašinskaitėPinterest SEO: 12 patarimų kaip optimizuoti Pinterest įrašų paiešką

Išsakyti savo nuomonę

Panašūs straipsniai