Skaitmeninės Rinkodaros Projektų valdymas

Ar žinojote, kad per pakartotinę remarketingo reklamą pasiektas svetainės lankytojas būna 70% labiau linkęs pirkti? Ar tai, kad kiekvienas Google Ads paieškos kampanijoje išleistas euras grįžta dviem eurais pajamų? Ir tai tik ledkalnio viršūnė – nuolat tobulėjančios skaitmeninės reklamos technologijos leidžia pasieki vartotoja jam dar net nepradėjus ieškoti jūsų produkto. Efektyviai paruošta reklama gali lydėti vartotoją viso pirkimo proceso metu nuo poreikio sukūrimo iki sprendimo priėmimo.


Mes turime ilgalaikę patirtį dirbdami su mokamomis reklamomis ir jų įgyvendinimo strategijomis šiuose kanaluose: Goole Ads (Ex Adwords), Google Display Network, Gmail Ads (GSP), Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Twitter, VKontakte, ir kituose.


Kalbėtis

Savo klientams siūlome net tik technines žinias, bet integruotus projektus, apimančius skirtingus reklamos kanalus ir taktikas. Mūsų darbas susideda iš šių etapų:

  1. Kartu su klientu įsigiliname į jo verslo specifiką, išgryniname tikslinę auditoriją, iškeliame pagrindinius ir antrinius tikslus, jiems sekti suprogramuojame statistikos panelę bei įvertiname ankstesnių rinkodaros veiksmų efetyvumą arba klaidas.
  2. Atrenkam tinkamiausius reklamos kanalus bei optimaliausias taktikas (video rinkodara, remarketingas, kontaktų rinkimas ar kt.) pasiekti tikslinę auditoriją. Paruošiam kampanijos planą bei biudžetą.
  3. Koordinuojam kampanijos turinio kūrimo darbus: nukreipimo puslapio dizaino ir programavimo, banerių dizaino, video, žinučių socialinėms medijoms kūrimo ir adaptavimo.
  4. Paleidžiame, nuolat stebime ir optizuojame kampaniją koncentruodami biudžetą į geriausia pasirodančius kanalus ir reklamas.
  5. Pateikiam ataskaitą su įžvalgom ir tolimesnių veiksmų pasiūlymais.

Visada konsultuojame ir kartu ieškome sprendimo:

Rašykite
DariusSkaitmeninės rinkodaros projektų valdymas