Komunikacija socialiniuose tinkluose

Nesumeluosime teigdami, kad dauguma organizacijų ar įmonių turi savo puslapius socialiniame tinkle Facebook. Tai yra viena pirmųjų žiniasklaidos priemonių, kurioje jos viešina savo vykdomus projektus ir veiklas. Deja, investavus daug laiko ir pastangų, efektas, kurį gauna nėra toks, kokio tikisi. Šiuose mokymuose kartu pažabosime naujausias technologijas ir padarysime taip, kad kiekvienos organizacijos ar įmonės kuriamas turinys pasiektų tinkamą žmogų ir būtų ne tik pastebėtas, bet ir tinkamai suprastas.


Tikslas: išmokti teisingai pasirinkti, valdyti ir įvertinti socialinius tinklus.

Tikslinė grupė: nevyriausybinių organizacijų komunikacijos specialistai, kiti organizacijų atstovai, kurie tiesiogiai susiję su projektų viešinimu ar vykdymu.


Pagrindinės mokymų temos

  • Kaip paruošti efektyvią socialinių tinklų strategija? – Pristatysime taisyklių rinkinį, kuris padės išsikelti realius tikslus ir atsižvelgiant į tikslinę auditoriją pasirinkti priimtiniausias socialinių tinklų platformas.
  • Koks turinys tinka socialiniams tinklams? – Aptarsime turinio tipus, komunikacijos toną ir bendravimą su tikslinėmis auditorijomis. Išmoksime teisingai pateikti organizaciją socialiniuose tinkluose.
  • Kodėl ir kada reikia investuoti į reklamą? – Sužinosime apie reklamos pozicijas skirtinguose socialiniuose tinkluose, išmoksime kurti, administruoti ir optimizuoti reklamos kampanijas – taip, kad pasiektume išsikeltus tikslus.
  • Į ką žiūrėti socialinių tinklų statistikoje? – kartu analizuosime gautus rezultatus su pasirinktais socialinių tinklų analizės įrankiais.

+ Kiekviena mokymų tema bus užbaigiama užduotimis, kurios padės praktiškai išbandyti įgytas žinias.

+ Po mokymų atsiųsime susistemintą medžiagą bei pažymėjimą, kad dalyvavote mokymuose.

Seminaro vedėjai

Darius Jokubaitis – gimęs internete, užaugęs socialiniuose tinkluose, gyvena strategijomis ir skaičiavimais. Daugiau nei 3 metus Darius kaupė patirtį ir tobulino žinias vienoje didžiausių reklamos planavimo agentūrų Media House. Kurė socialinių tinklų strategijas tokiems klientams kaip Kalnapilio – Tauro grupė, Birštono mineraliniai vandenys, Viasat, Bennet distribution  ir kt.

Kamilė Butkevičiūtė

Kamilė Butkevičiūtė – gimusi su filantropine dvasia, užaugusi reklamos kūrybos agentūroje, gyvena strategijomis ir turinio kūrimu. Daugiau nei 4 metus kaupė patirtį dirbdama su Lietuvos ir užsienio nevyriausybinėmis organizacijomis. Kūrė socialines kampanijas tokiems klientams kaip Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba, Lietuvos neįgaliųjų forumas, Moterų informacijos centras.

Kitos mokymų temos

DariusKomunikacija socialiniuose tinkluose