Pabūti kitoje barikadų pusėje. Kad suprastum.

Idėjos įgyvendinimas: F.biz Brazil
Tikslas: pakeisti vyrų požiūrį ir paskatinti juos atkreipti dėmesį į nepagarbą bei smurtą prieš moteris skatinantį elgesį.
Tikslinė grupė:  vyrai

Smurto prieš moteris mastai Brazilijoje iš tiesų šokiruoja. Remiantis 2014 m. duomenimis, 405 šalies moterų kasdien susiduria su fiziniu (48,7%), psichologiniu (23%) ar seksualiniu(11,9) smurtu. Šalies gatvėse ypač ryškūs įvairaus pobūdžio žodiniai įžeidinėjimai.

Maria da Penha institutas kartu su reklamos agentūra F. biz nusprendė vyrus “pastatyti” į moterų poziciją ir parodyti, kaip šie užgauliojimai atrodo žiūrint iš jų perspektyvos.

Šio tikslo įgyvendinimui buvo sukurtas video, kuriame aktorius „kalbina“ žiūrovą tais pačiais žodžiais, kuriuos gatvėse bene kasdien išgirsta Brazilijos moterys. Tuo tarpu siekiant sustiprinti įspūdį, video buvo suprogramuotas taip, kad būtų neįmanoma jo nutildyti, sustabdyti ar išjungti.

Video pabaigoje nuskamba ir pagrindinė kampanijos mintis: „Šio video negalima išjungti, sustabdyti ar užtildyti. Visai kaip realaus užgauliojimo, su kuriuo moterys gatvėje susiduria kasdien. Be galimybės pabėgti. Užgauliojimas nėra komplimentas. Tai smurtas.“

Agentūros sukurtas video buvo skirtas vyriškai auditorijai, todėl jo viešinimui buvo pasirinkti GQ, ESPN, UOL Carros ir UOL Esportes portalai, pasižymintys išskirtinai vyriška auditorija.

Daugiau informacijos apie šią iniciatyvą galite rasti šiame interneto puslapyje.

RamunėPabūti kitoje barikadų pusėje. Kad suprastum.

Išsakyti savo nuomonę

Panašūs straipsniai