MIC_CoverPhoto.png

„Verti po lygiai“ integruota komunikacija

Situacija: Moterys ir vyrai vis dar susiduria su diskriminacija lyties pagrindu darbo rinkoje. Viena iš tokios diskriminacijos apraiškų – moterų ir vyrų darbo užmokesčio atotrūkis. 2018 m. Lietuvos moterys vidutiniškai uždirbo 13 % mažiau nei vyrai.*

*Moterų ir vyrų darbo užmokesčio atotrūkis šalies ūkyje, neįskaitant žemės ūkio, miškininkystės ir žuvininkystės įmonių. © Lietuvos statistikos departamentas

Įžvalga: Lyčių nelygybės klausimai – kontraversiška tema, kurią galima nagrinėti įvairiais kampais. Remiantis užsienio šalių praktika, galime pastebėti, kad dažnai komunikacija šia tema yra arši, kategoriška. O tai sukelia žmonių pasipiktinimą, skaldo visuomenę į dvi stovyklas. Siekis – neutrali, nešališka komunikacija.

Iššūkis: Atkreipti visuomenės dėmesį į darbo užmokesčio atotrūkio dėl lyties problemą ir paskatinti siekti lyčių lygybės.

Sprendimai

Įvaizdinis video

Sukurtas įvaizdinį video, kurio tikslas – atkreipti visuomenės dėmesį į problemą ir paskatinti ieškoti daugiau informacijos projekto internetiniame puslapyje. Pagrindinė žinutė – Lietuvos moterys vidutiniškai uždirba mažiau nei vyrai.

Video transliuojamas „Moterų informacijos centro“ Facebook ir Instagram paskyrose, LRT televizijos eteryje ir mediatekoje.

Facebook ir Instagram komunikacija

Penkis mėnesius „Moterų informacijos centro“ Facebook ir Instagram paskyrose buvo skelbiamas informacinis, edukacinis turinys, susijęs su moterų ir vyrų darbo užmokesčio atotrūkiu.

Iš viso paskelbti 70 įrašų apie moterų ir vyrų pajamų atotrūkio situaciją, priežastis, pasekmes, lyčių stereotipus bei gerosios patirties pavyzdžius.

Verti po lygiai

Mes tikime, kad moterys 👩 ir vyrai 👨 yra verti po lygiai! Apie tai ir projektas #VertiPoLygiai. 😉Vidutiniškai moterys vis dar uždirba mažiau, dažniau renkasi darbą ne pilną darbo dieną ir daro karjeros pertraukas dėl motinystės ar rūpinimosi artimaisiais. Todėl vėliau jos gauna mažesnę pensiją.👉 Apie tai plačiau kalbame: www.polygiai.lt#PokyčiųLink

Posted by Moterų Informacijos Centras on 2019 m. spalio 24 d., ketvirtadienis
#VertiPoLygiai

Kas yra moterų ir vyrų darbo užmokesčio atotrūkis? Kodėl ši problema aktuali visiems? Kokį poveikį ji turi žmonių kasdieniam gyvenimui? 🤔💭 Moterų Informacijos Centras projekto #VertiPoLygiai tikslas – atsakyti į šiuos klausimus ir edukuoti visuomenę. 👉 Daugiau informacijos: www.polygiai.lt#VertiPoLygiai #PokyčiųLink #LaužomeStereotipus

Posted by Moterų Informacijos Centras on 2019 m. gruodžio 19 d., ketvirtadienis

Komiksai

Sukurti 9 komiksai, kurie iliustruoja gyvenimiškas situacijas, susijusias su stereotipiniu požiūriu į moteris ir vyrus. Tai žaismingas formatas, kuris padeda išlaikyti neutralų toną komunikuojant kontraversiškas temas .

Tikros istorijos

Pristatytos dvi įkvepiančias video istorijos, kurios meta iššūkį lyčių stereotipams. Pirmoje istorijoje savo patirtimi dalinasi vyras, išėjęs tėvystės atostogų. Antroje – moteris, pasirinkusi „vyriška“ laikomą profesiją.

Rezultatai

1,095,030

Pasiekta auditorija

1,787,650

Reklamos parodymų

97,900

Įtraukti vartotojai

skaityti daugiau
Kristina„Verti po lygiai“ integruota komunikacija
Cover-photo.png

Prekybos žmonėmis prevencija

Iššūkis: Vis dar yra manoma, kad dažniausiai prekybos žmonėmis aukomis tampa moterys ir vaikai. Tačiau su rizika susiduria vis daugiau vyrų, kurie ieškodami būdo greitai užsidirbti tampa prekybos žmonėmis priverstiniam darbui ar nusikalstamai veiklai vykdyti aukomis.

Vidaus reikalų ministerijos atliktos apžvalgos duomenimis, 2018 m. pagalba buvo suteikta 239 asmenims, nukentėjusiems ar galėjusiems nukentėti nuo prekybos žmonėmis. Iš jų: 2 % vaikai, 46 % moterys, 52 % vyrai.

Įžvalga: Dažnai nusikaltėliai, kurie užsiima prekyba žmonėmis, savo aukas randa interneto pagalba (pažinčių portaluose, socialiniuose tinkluose).

Tikslas: Atkreipti vyrų dėmesį į prekybos žmonėmis pavojų ir informuoti apie saugumo priemones bei „Dingusių žmonių šeimų paramos centro“ teikiamą pagalbą.

Sprendimas

Pusę metų „Dingusių žmonių šeimų paramos centro“ Facebook puslapyje dalinomės informaciniu, edukaciniu turiniu, susijusiu su prekybos žmonėmis problema.

Iš viso buvo paruošta 40 įrašų apie prekybos žmonėmis formas, verbavimo technikas ir kitą aktualią informaciją. Dalinomės situacijų pavyzdžiais ir patarimais, kaip atpažinti įtartinus darbo pasiūlymus. Gavus įtartiną darbo pasiūlymą, skatinome pasitarti su Saugaus darbo linijos konsultantais, o tapus prekybos žmonėmis auka – kreiptis pagalbos SOS telefono numeriu.

Reklama buvo nukreipta į 21-40 m. neturinčius išsilavinimo vyrus, iš mažų Lietuvos miestų, kurie statistiškai dažniausiai tampa prekybos žmonėmis priverstiniam darbui aukomis.

Pagalba nukentėjusiems nuo prekybos žmonėmis

🔥 Nuo 2016 m. kasmet daugėja asmenų, nukentėjusių ir galėjusių nukentėti nuo prekybos žmonėmis, kuriems buvo suteikta kompleksinė pagalba.⚠️ Pastebima, kad jų tarpe vis daugiau VYRŲ, kurie ieškodami būdo greitai užsidirbti tampa prekybos žmonėmis priverstiniam darbui ar nusikalstamai veiklai aukomis.Jei patyrei fizinį ar psichologinį smurtą (grasinimai, šantažas) siekiant išnaudoti - kreipkis pagalbos! 🆘 tel. visą parą: +370 652 9818

Posted by Dingusių žmonių šeimų paramos centras on 2019 m. rugsėjo 14 d., šeštadienis
Sprendžiame kartu

Prekyba žmonėmis įvardinama kaip moderni vergovės forma. Tai ne tik seksualinis išnaudojimas ar prekyba organais. Žmonės parduodami priverstiniam darbui ar nusikalstamai veiklai vykdyti, elegatavimui, priverstinėms santuokoms, surogatinei motinystei ir kt.👉 Jei patyrei prievartą (fizinį ar psichologinį smurtą) siekiant išnaudoti - nelauk, kreipkis pagalbos bet kuriuo paros metu. 🆘 telefonas: +370 652 98187

Posted by Dingusių žmonių šeimų paramos centras on 2019 m. liepos 16 d., antradienis

Rezultatai

0

Pasiekta auditorija

0

Reklamos parodymų

0

Įtraukti vartotojai

skaityti daugiau
KristinaPrekybos žmonėmis prevencija
Kriziu-centras_Study-Case.png

Krizių centro internetinis puslapis

Klientas: Telšių krizių centras, teikiantis socialinę bei psichologinę pagalbą asmenims, išgyvenantiems psichologinę krizę ir kitas sudėtingas gyvenimo situacijas.

Tikslas: remiantis senojo internetinio puslapio informacija, sukurti naują puslapį, orientuotą į asmenis, ieškančius pagalbos.

Sprendimas: sukurtas naujas internetinis puslapis www.kriziucentras.lt, kuriame išskirta ir aiškiai išdėstyta aktualiausia informacija ieškantiems pagalbos. Pagrindinis dėmesys – kvietimui ieškoti ir kreiptis pagalbos.

  • Parengta nauja puslapio struktūra;
  • sutvarkytas turinys: išskirtos paslaugos, paruošti nauji tekstai ir dizainas;
  • atnaujintas logotipas ir vizualinis identitetas;
  • sukurtas naujas puslapis, administruojamas WordPress turinio valdymo sistema;
  • dizainas pritaikytas mobiliesiems įrenginiams (ang. responsive);
  • įdiegtas puslapio analizės įrankis Google Analytics, statistiką galima stebėti ir turinio valdymo sistemoje.

Naujas Telšių Krizių centro puslapis
Senas Telšių Krizių centro puslapis
skaityti daugiau
KristinaKrizių centro internetinis puslapis
kazimieras-liksa.jpg

Dainų autoriaus ir atlikėjo internetinis puslapis

Situacija: dauguma muzikantų, atlikėjų, grupių savo kūrybą dažniausiai talpina socialiniuose tinkluose. Ten stengiasi rinkti fanus, bendrauja, o prieš pat koncertus komunikaciją papildo straipsniais spaudoje.

Tikslas: suteikti atlikėjui erdvę, kuri apjungtų visus turimus socialinius tinklus, skirtus tiek komunikacijai su fanais, tiek muzikos talpinimui.

Sprendimas: sukurta interneto svetainė, kurioje pateikiamas muzikanto aprašymas, klipai, albumai, nuorodos į įvairius socialinius tinklus, straipsniai spaudai, būsimi koncertai. Svetainėje taip pat galima pasiklausyti dainų, ateityje planuojama ir internetinė parduotuvė.

skaityti daugiau
DariusDainų autoriaus ir atlikėjo internetinis puslapis
meskinas-2.jpg

Animaciniai klipai tėvams ir vaikams

Situacija: Lietuvos aklųjų biblioteka norėjo sukurti animacinį klipą skirtą 1-4kl. vaikams apie neregius. Šis klipas būtų rodomas pamokos pradžioje, kurioje plačiau lektorius ar mokytojas pasakotų apie žmones negalinčius matyti. Taip pat biblioteka norėjo klipą rodyti ir socialiniuose tinkluose (Facebook, Youtube), taip didinti žinomumą.

Kartu padiskutavę nusprendėme sukurti du animacinius klipus vieną skirtą vaikams, kitą jų tėvams. Kadangi biudžetas buvo ribotas, panaudojome klipuose tą pačia esmę, bet keitėme klipų pradžią ir pabaigą.

Sprendimas

Klipas skirtas vaikams.

Iliustracijos: Milda Griciūnė
Animacijos: Justas Griciūnas
Balsas: Arminas Bogusevičius

Klipas skitas tėvams:

Kartu su klipais padovanojome Facebook komunikacijos žinutes, kurios plačiau iškomunikuoja patarimus, kaip bendrauti su neregiais. Šioms žinutėms užsakėme papildomos reklamos. Didelis ačiū mūsų praktikantei Ievai Gelžinytei.

Rezultatai:

0

Parodymų

0

Pasiektų tėvų

0

Klipų peržiūros

skaityti daugiau
DariusAnimaciniai klipai tėvams ir vaikams
domustea2.jpg

Prezentacija investicijoms pritraukti

Situacija: „Domus Tea“, unikalus kavinių tinklas, planuojantis plėtrą JAV. „Domus tea“ suderina kokybišką suaugusių žmonių laisvalaikį su edukaciniais užsiemimais vaikams. Kavinėje bus prekiaujama natūraliais konditerijos gaminiais bei kasdienai tinkančiu sveiku, kokybišku maistu tiek suaugusiems, tiek vaikams. Projekto įkūrėjęs patyręs Lietuvos maitinimo ir svetingumo (HoRaCe) srities ekspertas Rolandas Pulauskas kartu su partneriu pardavimų vystytoju Justu Vėžiu subūrė stiprią tarptautinę komandą drąsiam žingsniui – atidaryti unikalų restoranų tinklą JAV.

Tikslas: Sukurti prekės ženklos pristatymą (eng. Pitch deck) skirtą būsimiems investuotojams bei galimiems partneriams.

Sprendimas

  • Parengta konkurentų analizė;
  • Parengta prekės ženklo pristatymo struktūra;
  • Sukurtas unikalus prekės ženklo identitetą atitinkantis dizainas.

skaityti daugiau
DariusPrezentacija investicijoms pritraukti
nerukysiu-cover.jpg

Mėnesio komunikacija Facebook

Situacija: nerukysiu.lt projektas skirtas informuoti visuomenę apie rūkymo žalą.

Tikslas: iškomunikuoti nerukysiu.lt esančią informaciją per socialinius tinklus

Sprendimas

Facebook mėnesio kampanija su reklama.

Papildomos reklamos kviečiančios į puslapį tuos žmones, kurie jau matė nerukysiu.lt turinį.

Rezultatai:

0

Pasiekta auditorija

0

Įtraukti vartotojai

0

Paspaudimai

skaityti daugiau
DariusMėnesio komunikacija Facebook
nvoteise.jpg

NVO teisės ekspertai

Situacija: noras atsinaujinti internetinę svetainę, ne tik vizualiai, bet ir turėti patogesnią turinio valdymo sistemą.

Įšūkis: didelis informacijos kiekis senoje svetainėje. Dalis informacijos turi būti atnaujinta, dalis ištrinta dalis pateikta patogiau.

Senoji svetainės versija

Sprendimas:

  • Sugalvotas naujas informacijos pateikimas;
  • Pritaikytos ‘flat’ tipo ikonos dizainui;
  • Pritaikytas WordPress šablonas;
  • Įdiegtas Google analytics įrankis;
  • Puslapis optimizuotas paieškos svetainėms ir pritaikytas mobiliesiems;
  • Atrinkta informacija.

skaityti daugiau
DariusNVO teisės ekspertai