LNF-study-case.png

LNF internetinis puslapis

Klientas: Lietuvos negalios organizacijų forumas (LNF) jungia 15 organizacijų, kurios siekia, kad žmonės su negalia turėtų lygias galimybes dalyvauti švietimo sistemoje, darbo rinkoje, visuomeniniame ir politiniame gyvenime.

Situacija: Lietuvos neįgaliųjų forumas keitė organizacijos pavadinimą į Lietuvos negalios organizacijų forumas ir nusprendė, kad yra poreikis atnaujinti internetinį puslapį.

Sprendimas: Remiantis senojo internetinio puslapio informacija sukurtas naujas puslapis www.lnf.lt.

  • Atnaujintas puslapio dizainas ir tekstai;
  • pakeista turinio valdymo platforma;
  • klientas apmokytas naudotis nauja turinio platforma;
  • puslapis pritaikytas mobiliesiems įrenginiams;
  • patogiai pateikta leidinių galerija.

 

skaityti daugiau
KristinaLNF internetinis puslapis
Kriziu-centras_Study-Case.png

Kriziucentras.lt

Klientas: Telšių krizių centras, teikiantis socialinę bei psichologinę pagalbą asmenims, išgyvenantiems psichologinę krizę ir kitas sudėtingas gyvenimo situacijas.

Tikslas: remiantis senojo internetinio puslapio informacija, sukurti naują puslapį, orientuotą į asmenis, ieškančius pagalbos.

Sprendimas: sukurtas naujas internetinis puslapis www.kriziucentras.lt, kuriame išskirta ir aiškiai išdėstyta aktualiausia informacija ieškantiems pagalbos. Pagrindinis dėmesys – kvietimui ieškoti ir kreiptis pagalbos.

  • Parengta nauja puslapio struktūra;
  • sutvarkytas turinys: išskirtos paslaugos, paruošti nauji tekstai ir dizainas;
  • atnaujintas logotipas ir vizualinis identitetas;
  • sukurtas naujas puslapis, administruojamas WordPress turinio valdymo sistema;
  • dizainas pritaikytas mobiliesiems įrenginiams (ang. responsive);
  • įdiegtas puslapio analizės įrankis Google Analytics, statistiką galima stebėti ir turinio valdymo sistemoje.

skaityti daugiau
KristinaKriziucentras.lt
kazimieras-liksa.jpg

Dainų autoriaus ir atlikėjo internetinis puslapis

Situacija: dauguma muzikantų, atlikėjų, grupių savo kūrybą dažniausiai talpina socialiniuose tinkluose. Ten stengiasi rinkti fanus, bendrauja, o prieš pat koncertus komunikaciją papildo straipsniais spaudoje.

Tikslas: suteikti atlikėjui erdvę, kuri apjungtų visus turimus socialinius tinklus, skirtus tiek komunikacijai su fanais, tiek muzikos talpinimui.

Sprendimas: sukurta interneto svetainė, kurioje pateikiamas muzikanto aprašymas, klipai, albumai, nuorodos į įvairius socialinius tinklus, straipsniai spaudai, būsimi koncertai. Svetainėje taip pat galima pasiklausyti dainų, ateityje planuojama ir internetinė parduotuvė.

skaityti daugiau
DariusDainų autoriaus ir atlikėjo internetinis puslapis
meskinas-2.jpg

Animaciniai klipai tėvams ir vaikams

Situacija: Lietuvos aklųjų biblioteka norėjo sukurti animacinį klipą skirtą 1-4kl. vaikams apie neregius. Šis klipas būtų rodomas pamokos pradžioje, kurioje plačiau lektorius ar mokytojas pasakotų apie žmones negalinčius matyti. Taip pat biblioteka norėjo klipą rodyti ir socialiniuose tinkluose (Facebook, Youtube), taip didinti žinomumą.

Kartu padiskutavę nusprendėme sukurti du animacinius klipus vieną skirtą vaikams, kitą jų tėvams. Kadangi biudžetas buvo ribotas, panaudojome klipuose tą pačia esmę, bet keitėme klipų pradžią ir pabaigą.

Sprendimas

Klipas skirtas vaikams.

Iliustracijos: Milda Griciūnė
Animacijos: Justas Griciūnas
Balsas: Arminas Bogusevičius

Klipas skitas tėvams:

Kartu su klipais padovanojome Facebook komunikacijos žinutes, kurios plačiau iškomunikuoja patarimus, kaip bendrauti su neregiais. Šioms žinutėms užsakėme papildomos reklamos. Didelis ačiū mūsų praktikantei Ievai Gelžinytei.

Rezultatai:

0

Parodymų

0

Pasiektų tėvų

0

Klipų peržiūros

skaityti daugiau
DariusAnimaciniai klipai tėvams ir vaikams
domustea2.jpg

Prezentacija investicijoms pritraukti

Situacija: „Domus Tea“, unikalus kavinių tinklas, planuojantis plėtrą JAV. „Domus tea“ suderina kokybišką suaugusių žmonių laisvalaikį su edukaciniais užsiemimais vaikams. Kavinėje bus prekiaujama natūraliais konditerijos gaminiais bei kasdienai tinkančiu sveiku, kokybišku maistu tiek suaugusiems, tiek vaikams. Projekto įkūrėjęs patyręs Lietuvos maitinimo ir svetingumo (HoRaCe) srities ekspertas Rolandas Pulauskas kartu su partneriu pardavimų vystytoju Justu Vėžiu subūrė stiprią tarptautinę komandą drąsiam žingsniui – atidaryti unikalų restoranų tinklą JAV.

Tikslas: Sukurti prekės ženklos pristatymą (eng. Pitch deck) skirtą būsimiems investuotojams bei galimiems partneriams.

Sprendimas

  • Parengta konkurentų analizė;
  • Parengta prekės ženklo pristatymo struktūra;
  • Sukurtas unikalus prekės ženklo identitetą atitinkantis dizainas.

skaityti daugiau
DariusPrezentacija investicijoms pritraukti
nerukysiu-cover.jpg

Mėnesio komunikacija Facebook

Situacija: nerukysiu.lt projektas skirtas informuoti visuomenę apie rūkymo žalą.

Tikslas: iškomunikuoti nerukysiu.lt esančią informaciją per socialinius tinklus

Sprendimas

Facebook mėnesio kampanija su reklama.

Papildomos reklamos kviečiančios į puslapį tuos žmones, kurie jau matė nerukysiu.lt turinį.

Rezultatai:

0

Pasiekta auditorija

0

Įtraukti vartotojai

0

Paspaudimai

skaityti daugiau
DariusMėnesio komunikacija Facebook
nvoteise.jpg

NVO teisės ekspertai

Situacija: noras atsinaujinti internetinę svetainę, ne tik vizualiai, bet ir turėti patogesnią turinio valdymo sistemą.

Įšūkis: didelis informacijos kiekis senoje svetainėje. Dalis informacijos turi būti atnaujinta, dalis ištrinta dalis pateikta patogiau.

Senoji svetainės versija

Sprendimas:

  • Sugalvotas naujas informacijos pateikimas;
  • Pritaikytos ‘flat’ tipo ikonos dizainui;
  • Pritaikytas WordPress šablonas;
  • Įdiegtas Google analytics įrankis;
  • Puslapis optimizuotas paieškos svetainėms ir pritaikytas mobiliesiems;
  • Atrinkta informacija.

skaityti daugiau
DariusNVO teisės ekspertai