meskinas-2.jpg

Animaciniai klipai tėvams ir vaikams

Situacija: Lietuvos aklųjų biblioteka norėjo sukurti animacinį klipą skirtą 1-4kl. vaikams apie neregius. Šis klipas būtų rodomas pamokos pradžioje, kurioje plačiau lektorius ar mokytojas pasakotų apie žmones negalinčius matyti. Taip pat biblioteka norėjo klipą rodyti ir socialiniuose tinkluose (Facebook, Youtube), taip didinti žinomumą.

Kartu padiskutavę nusprendėme sukurti du animacinius klipus vieną skirtą vaikams, kitą jų tėvams. Kadangi biudžetas buvo ribotas, panaudojome klipuose tą pačia esmę, bet keitėme klipų pradžią ir pabaigą.

Sprendimas

Klipas skirtas vaikams.

Iliustracijos: Milda Griciūnė
Animacijos: Justas Griciūnas
Balsas: Arminas Bogusevičius

Klipas skitas tėvams:

Kartu su klipais padovanojome Facebook komunikacijos žinutes, kurios plačiau iškomunikuoja patarimus, kaip bendrauti su neregiais. Šioms žinutėms užsakėme papildomos reklamos. Didelis ačiū mūsų praktikantei Ievai Gelžinytei.

Rezultatai:

0

Parodymų

0

Pasiektų tėvų

0

Klipų peržiūros

skaityti daugiau
DariusAnimaciniai klipai tėvams ir vaikams
domustea2.jpg

Prezentacija investicijoms pritraukti

Situacija: „Domus Tea“, unikalus kavinių tinklas, planuojantis plėtrą JAV. „Domus tea“ suderina kokybišką suaugusių žmonių laisvalaikį su edukaciniais užsiemimais vaikams. Kavinėje bus prekiaujama natūraliais konditerijos gaminiais bei kasdienai tinkančiu sveiku, kokybišku maistu tiek suaugusiems, tiek vaikams. Projekto įkūrėjęs patyręs Lietuvos maitinimo ir svetingumo (HoRaCe) srities ekspertas Rolandas Pulauskas kartu su partneriu pardavimų vystytoju Justu Vėžiu subūrė stiprią tarptautinę komandą drąsiam žingsniui – atidaryti unikalų restoranų tinklą JAV.

Tikslas: Sukurti prekės ženklos pristatymą (eng. Pitch deck) skirtą būsimiems investuotojams bei galimiems partneriams.

Sprendimas

  • Parengta konkurentų analizė;
  • Parengta prekės ženklo pristatymo struktūra;
  • Sukurtas unikalus prekės ženklo identitetą atitinkantis dizainas.

skaityti daugiau
DariusPrezentacija investicijoms pritraukti
nerukysiu-cover.jpg

Mėnesio komunikacija Facebook

Situacija: nerukysiu.lt projektas skirtas informuoti visuomenę apie rūkymo žalą.

Tikslas: iškomunikuoti nerukysiu.lt esančią informaciją per socialinius tinklus

Sprendimas

Facebook mėnesio kampanija su reklama.

Papildomos reklamos kviečiančios į puslapį tuos žmones, kurie jau matė nerukysiu.lt turinį.

Rezultatai:

0

Pasiekta auditorija

0

Įtraukti vartotojai

0

Paspaudimai

skaityti daugiau
DariusMėnesio komunikacija Facebook
nvoteise.jpg

NVO teisės ekspertai

Situacija: noras atsinaujinti internetinę svetainę, ne tik vizualiai, bet ir turėti patogesnią turinio valdymo sistemą.

Įšūkis: didelis informacijos kiekis senoje svetainėje. Dalis informacijos turi būti atnaujinta, dalis ištrinta dalis pateikta patogiau.

Senoji svetainės versija

Sprendimas:

  • Sugalvotas naujas informacijos pateikimas;
  • Pritaikytos ‘flat’ tipo ikonos dizainui;
  • Pritaikytas WordPress šablonas;
  • Įdiegtas Google analytics įrankis;
  • Puslapis optimizuotas paieškos svetainėms ir pritaikytas mobiliesiems;
  • Atrinkta informacija.

skaityti daugiau
DariusNVO teisės ekspertai