ktu.jpg

Reklama būsimiems Panevėžio studentams

Situacija: Kauno technologijos universitetas turi padalinį Panevėžyje, kuriame yra 3 specialybės bakalaurams ir kelios magistrams. Panevėžio padalinys stiprus robotikos, transporto priemonių inžinerijos ir verslo srityse. Centriniai rūmai skatino studentus stoti su komiksų stiliaus plakatais, todėl Panevėžio padalinys turėjo juos prisitaikyti savo reikmėms.

Tikslas: Paskatinti abiturientus pasvarstyti apie galimybę studijuoti Panevėžio KTU padalinyje.

Sprendimai

Bendrų diskusijų metu buvo nuspręsta skatinti ne tik abiturientus, bet ir jų tėvus.

  1. Sukurti du informaciniai plakatai: vienas skirtas abiturientams, kitas – nuosaikesnis, jų tėvams.
Abiturientams
Tėvams

2. Panevėžio KTU padalinio Facebook puslapyje buvo komunikuojamos žinutės skirtos tiek tėvams, tiek dviliktokams. Šioms žinutėms buvo užsakomą reklama pagal skirtingas tikslines grupes skatinanti įsitraukti (ang. engagement), peržiūrėti video (ang. view) turinį.

3. Vartotojams pamačiusiems ar įsitraukusiems į komunikuojamą turinį, reklamos pagalba buvo siūloma peržiūrėti informacinį plakatą. (ang. retargeting)

Rezultatai

0

Pasiekta auditorija

0

Įtraukti vartotojai

0

Paspaudimai

skaityti daugiau
DariusReklama būsimiems Panevėžio studentams
digiframe.jpg

Pasiruošimas minios finansavimo kampanijai

Situacija: planuojant minios finansavimo kampaniją reikalingas pasiruošimas. Vienas pagrindinių keliamų tikslų yra turėti tam tikrą suinteresuotų tikslinės auditorijos kontaktų duomenų bazę.

Tikslas: sukurti internetinį puslapį, kuris skatintų vartotojus palikti el. Pašto adresą.

Sprendimas:

  • Pritaikytas html/css šablonas;
  • Įdiegti ir sukonfigūruoti Facebook pixel ir Google Tag įrankiai;
  • Kontaktai renkami Mailerlite sistemoje;
  • Puslapis optimizuotas paieškos svetainėms.

skaityti daugiau
DariusPasiruošimas minios finansavimo kampanijai
radvilos2.jpg

Dubingių piliavietės papildytosios realybės aplikacija

Situacija: Dubingių piliavietėje nuo XV a. gyveno viena iškyliausių Lietuvos didikų šeimų -Radvilos. Yra išlikę daug įvairių rašytinių šaltinių, bet nuvykę į Dubingių Piliavietę galite pamatyti tik miškus ir kalną bei kelias istoriją menančias pastatų liekanas.  Šioje vietoje 2003m. suaktyvėjo archeologiniai tyrimai, kurie leido surinkti įspūdingą radinių kolekciją.

Iššūkis: Patraukliai pateikti surastus radinius, įtraukti turistus į Lietuvos istorijos pasakojimus.

Sprendimas: Sukurta papildytosios realybės programėlė Android ir iOS išmaniesiems įrenginiams, kurią nukreipus į specialias lentas Dubingių piliavietėje arba atsispausdinus namuose, galima pamatyti:

  • Pagal mokslinius duomenis atkurtus Radvilų rūmų ir bažnyčios 3D modelius;
  • Nuotraukas iš archeologinių tyrimų;
  • Dokumentinius klipus;
  • 360° nuotraukas iš piliavietės ;
  • Išgirsti istorinius pasakojimus.

Sukurtas identitetas ir programėlės dizainas;
Suanimuotas trumpas video klipas, paaiškinantis kaip veikia programėlė;
Visa informacija patraukliai pateikta internetiniame puslapyje: www.radvilosdubingiuose.lt

skaityti daugiau
DariusDubingių piliavietės papildytosios realybės aplikacija
map-award.jpg

Muša, vadinasi nemyli

Iššūkis: Lietuvoje 2016m. buvo užregistruota daugiau nei 60 000 smurto artimoje aplinkoje atvejų. Žiniasklaidoje ir viešojoje erdvėje daug kalbama apie pačią problemą, bet nėra akcentuojama, kur reikia kreiptis patyrus smurtą. Nuo Apsaugos nuo smurto artimoje aplinkoje įstatymo priėmimo 2013m. veiklą pradėjo vykdyti Speciaizuotos pabalbos centrai. Jie teikia specializuotą pagalbą savo regione, tačiau regioniniu mastu yra mažai žinomi.

Įžvalga: Specializuotų pagalbos centrų partneriai Policija bei regioninė savivalda gali platinant informaciją apie teikiamas paslaugas. Socialiniuose tinkluose galima vykdyti tikslingą komunikaciją būtent regionuose, kuriuose veikia organizacijos.

Tikslas: didinti Specializuotos pagalbos centrų matomumą regionuose bei tinkamai ir patogiai pateikti jų kontaktinę informaciją.

Informacijos pateikimas prieš kampaniją

Sprendimai

Buvo sukurtas Specializuotos pagalbos centrų vizualinis identitetas.

  1. Parengtas interaktyvius SPC žemėlapis kuriame paprastai ir patogiai pateikiami SPC kontaktai:

2. Sukurti regioniniai žemėlapiai, kuriuose pristatomos organizacijos, teikiančios pagalbą tame regione, jų darbo laikas, kontaktai.

3. Sukurtas SPC paslaugas pristatantis plakatas, jis pritaikytas 5 regionų SPC

4. Surinktos 11 tikrų smurto artimoje aplinkoje istorijos, jos buvo komunikuotos socialiniuose tinkluose ir organizacijų interneto puslapiuose.

5. Vykdyta Facebook komunikacijos kampanija 7 miestuose (Vilniuje, Alytuje, Kaune, Marijampolėje, Tauragėje, Klaipėdoje, Kretingoje) ir jos metu pristatyti miestuose dirbantys Specializuotos pagalbos centrai, jų teikiamos paslaugos, bei tikros moterų, kurioms padėjo Specializuoti pagalbos centrai istorijos.

Rezultatai

0

Pasiekta auditorija

0

Reklamos parodymų

0

Įtraukti vartotojai

Nacionaliniai lygybės ir įvairovės apdovanojimai 2017 Specializuoti pagalbos centrai buvo apdovanoti už nestereotipinio požiūrio į moteris ir vyrus sklaidą ir įtvirtinimą visuomenėje.

skaityti daugiau
DariusMuša, vadinasi nemyli
ovao.png

Produkto pristatymas tikslinei auditorijai

Situacija: Vienas pagrindinių keliamų tikslų jaunos stadijos startuoliui – tinkamai pateikti savo produkto vertės pasiūlymą bei turėti tikslinės auditorijos kontaktų duomenų bazę. Tam, kad vartotojai registruotųsi jie turi suprasti produkto vertę, pagrindinius funkcionalumus bei matyti planuojamą produkto dizainą.

Produktas – plaukikams skirtas išmanus įrenginys. Šis prietaisas – kaip asmeninis treneris padeda plaukikui optimaliai atlikti pasirinktą programą. Įrenginys matuoja širdies darbą, plaukiko nuplauktą atstumą, grybšnių skaičių ir kitus plaukikams svarbius parametrus. Taip pat, rinkti duomenis ir pateikti analizę bei siūlymus išmaniojoje aplikacijoje.

Tikslas: pristatyti kuriamą produktą ir rinkti suinteresuotos tikslinės auditorijos el. pašto adresus

Sprendimas: 

  • sukurta produkto internetinė svetainė, kurioje pateikiamos vertės, funkcionalumai, treniruočių programos, atsiliepimai;
  • svetainė pritaikyta išmaniesiems įrenginiams;
  • adaptuotas produkto 3d dizainas ir sukurtas video klipas;
  • sukurtas galimas programėlės dizainas;
  • per Google tags platformą įdiegti: Facebook pixel, Google retargeting, Google adwords ir Google analytics kodai;
  • vartotojams palikusiems el. pašto adresą, siunčiamas automatiškas naujienlaiškis iš Mailerlite sistemos;
  • skatinama dalintis puslapiu socialiniuose tinkluose;
  • Teikiamos konsultacijos valdant Facebook reklamines kampanijas.

skaityti daugiau
DariusProdukto pristatymas tikslinei auditorijai
nvoteise.jpg

NVO teisės ekspertai

Situacija: noras atsinaujinti internetinę svetainę, ne tik vizualiai, bet ir turėti patogesnią turinio valdymo sistemą.

Įšūkis: didelis informacijos kiekis senoje svetainėje. Dalis informacijos turi būti atnaujinta, dalis ištrinta dalis pateikta patogiau.

Senoji svetainės versija

Sprendimas:

  • Sugalvotas naujas informacijos pateikimas;
  • Pritaikytos ‘flat’ tipo ikonos dizainui;
  • Pritaikytas WordPress šablonas;
  • Įdiegtas Google analytics įrankis;
  • Puslapis optimizuotas paieškos svetainėms ir pritaikytas mobiliesiems;
  • Atrinkta informacija.

skaityti daugiau
DariusNVO teisės ekspertai
istrinkpatycias.jpg

Ištrink patyčias

Iššūkis: Lietuvoje jaunuoliai internete praleidžia 4 valandas. Apie 20% iš jų susidurę su patyčiomis elektroninėje erdvėje.Jaunimui trūksta žinių apie saugumą internete ir socialiniuose tikluose, jie nežino kaip apsaugoti savo asmeninius duomenis ir ką daryti patyrus patyčias.

Įžvalga:  Jaunimas daugiausiai laiko internete praleidžia socialiniuose tinkluose. Populiariausias socialinis tinklas Facebook turi 200 000 13-18m. jaunuolių.

Sprendimas: Facebook puslapyje “Saugumas man patinka” įgyvendinta socialinė akcija – “Ištrink patyčias”. Du mėnesius kiekvieną dieną dalinomės jaunatvišku turiniu, kuris buvo susijęs su socialinio tinklo Facebook saugumo ir privatumo nustatymais, praktiniais patarimais, kaip išlikti saugiais elektroninėje erdvėje, ką daryti ir kaip reaguoti pamačius patyčias, faktais ir statistiniais duomenimis apie smurtą elektroninėje erdvėje.

Saugumas man patinka Facebook puslapis

Norėdami paskatinti 13-18m Facebook auditorijos diskusijas ir galimus sprendimus apie saugumą elektroninėje erdvėje, organizavome konkursą, kuriame klausėme: “Kaip kiekvienas iš jų, savo aplinkoje kovoja su patyčiomis elektroninėje erdvėje?” Aktyviausi buvo apdovanoti orginaliais, specialiai šiai kampanijai pagamintais raktų pakabukais, o komisijos atrinkta dalyvė gavo pagrindinį prizą – sėdmaišį. Prizą kampanijos pradžioje išsirinko patys jaunuoliai.

Delete bullying posts design

Rezultatai:

  • Turinys pasiekė 62% tikslinės grupės, t.y. 124 000 13-18m. unikalių Facebook vartotojų;
  • “Saugumas man patinka” Facebook puslapis pasiekė 2,7% įsitraukimą;
  • Prie Facebook puslapio prisijungė 740 nauji fanai;
  • Konkursas sugeneravo unikalų turinį ir paskatino 40 jaunuolių patiems imtis iniciatyvos.

Deletebullying contest participants

skaityti daugiau
DariusIštrink patyčias