pexels-bongkarn-thanyakij-3787830.png

116 000 integruota komunikacija

Situacija: 116 000 – visoje Europos Sąjungoje veikiantis nemokamas pagalbos telefonas, skirtas pranešimams apie dingusius vaikus.

Iššūkis: Europoje kas 2-3 min. gaunamas pranešimas apie dingusį vaiką. Kasmet pranešama apie maždaug milijoną dingusių nepilnamečių. Lietuvoje oficialiais duomenimis 2019 m. dingo 3612 vaikai. Nuo 2014 m. Lietuvoje dingus vaikui nemokamą psichologinę ir teisinę pagalbą artimieji gali gauti paskambinę karštąja linija 116 000. Deja, daugelis nėra apie ją girdėję.

Tikslas: Atkreipti visuomenės dėmesį į vaikų dingimo grėsmę ir didinti karštosios linijos 116 000 žinomumą.

Sprendimai

Internetinis puslapis

Sukurtas internetinis puslapis, kuriame pateikta visuomenei naudinga informacija apie karštąją liniją – kas ir kokiais atvejais gali kreiptis pagalbos, kokios yra teikiamos paslaugos ir kt. Taip pat, svetainėje atkreipiamas dėmesys į vaikų dingimo problemos mąstą Lietuvoje.

    • Sukurta internetinė svetainė, pritaikyta paieškos sistemoms 116000.lt;
    • Paruošti internetinio puslapio tekstai ir vizualinė medžiaga;
    • Dizainas pritaikytas mobiliems įrenginiams (ang. responsive);
    • Sukurtas polapis institucijoms, kur sukelta joms aktuali medžiaga;
    • Įdiegtas puslapio analizės įrankis Google Analytics, statistiką galima stebėti ir turinio valdymo sistemoje.

Animacinis klipas

Sukurtas animacinis klipas „Svarbi kiekviena minutė“ (lietuvių ir anglų k.). Jo tikslas – didinti nemokamo karštosios linijos numerio žinomumą ir paskatinti ieškoti daugiau informacijos www.116000.lt.

Klipas buvo transliuojamas „Dingusių žmonių šeimų paramos centras“ Facebook ir YouTube paskyrose, LRT eteryje.

Iniciatyvos „Amber Alert“ pristatymo renginys

Padėjome suorganizuoti konferenciją, kurios metu pristatyta dingusių vaikų paieškai skirta iniciatyva „Amber Alert“.

„Amber Alert“ – tai „Facebook“ funkcija, leidžianti teisėsaugos institucijoms išsiųsti pranešimą apie dingusį vaiką, kuris pasiekia visus, 200 km spinduliu nutolusius nuo vietos, kurioje paskutinį kartą buvo matytas vaikas.

Renginyje dalyvavo „Facebook“ patikimumo ir saugumo vadovė Emily Vacher, Prezidentė Dalia Grybauskaitė, JAV ambasadorė Lietuvoje Anne Hall, LR Vidaus reikalų ministras Eimutis Misiūnas. Renginys vyko Valstybės pažinimo centre, 2018 m. kovo 14 d.

Plačiau apie iniciatyvą ir renginį pasakojama straipsnyje, LRT laidose „Labas rytas“ ir „Panorama“.

Facebook komunikacija

„Dingusių žmonių šeimų paramos centras“ Facebook paskyroje buvo skelbiamas informacinis, edukacinis turinys, šiomis temomis: vaikų dingimo problema, priežastys, prevencija, patarimai tėvams.

Reklaminė medžiaga

Paruošta vieningos stilistikos spausdintos reklamos produkcija: plakatai, skrajutės, lipdukai, lankstinukai, kalendorius bei pastatomas reklaminis stendas. Visą ruoštą medžiagą rasite ČIA.

skaityti daugiau
Kristina116 000 integruota komunikacija
2-2.jpg

Sulčių baro logotipas

Situacija: mažas sulčių baras, prekiaujantis eko produktais, turintis kelias lokacijas nusprendė atsinaujinti tiek pavadinimą tiek logotipą.

Sprendimas: sukurti keturi konceptai, vienas iš jų tobulintas ir įgyvendintas.

Logotipo aprašymas:
„Tai sveikų sulčių baras “Ačiū”. Mes neretai pamirštame pasirūpinti brangiausiu dalyku gyvenime – savo kūnu. Tardami “Ačiū” branginame jį ir atsidėkodami sau išgeriame sveikų sulčių stiklinę. Nes tavo kūnas tau taip pat padėkos.“

skaityti daugiau
DariusSulčių baro logotipas
meskinas-2.jpg

Animaciniai klipai tėvams ir vaikams

Situacija: Lietuvos aklųjų biblioteka norėjo sukurti animacinį klipą skirtą 1-4kl. vaikams apie neregius. Šis klipas būtų rodomas pamokos pradžioje, kurioje plačiau lektorius ar mokytojas pasakotų apie žmones negalinčius matyti. Taip pat biblioteka norėjo klipą rodyti ir socialiniuose tinkluose (Facebook, Youtube), taip didinti žinomumą.

Kartu padiskutavę nusprendėme sukurti du animacinius klipus vieną skirtą vaikams, kitą jų tėvams. Kadangi biudžetas buvo ribotas, panaudojome klipuose tą pačia esmę, bet keitėme klipų pradžią ir pabaigą.

Sprendimas

Klipas skirtas vaikams.

Iliustracijos: Milda Griciūnė
Animacijos: Justas Griciūnas
Balsas: Arminas Bogusevičius

Klipas skitas tėvams:

Kartu su klipais padovanojome Facebook komunikacijos žinutes, kurios plačiau iškomunikuoja patarimus, kaip bendrauti su neregiais. Šioms žinutėms užsakėme papildomos reklamos. Didelis ačiū mūsų praktikantei Ievai Gelžinytei.

Rezultatai:

0

Parodymų

0

Pasiektų tėvų

0

Klipų peržiūros

skaityti daugiau
DariusAnimaciniai klipai tėvams ir vaikams
figur8-v.2.jpg

Shopify parduotuvė startuoliui

Klientas: įmonė „Figur8“, kurianti dėvimuosius įrenginius kūno stebėjimui 3D erdvėje. Sistema suteikia galimybę gauti laboratorinio lygio tikslumo duomenis.

Situacija: „Figur8“ greitai auganti technologijų kampanija iš JAV. Jų komanda ruošiasi produkto pristatymui tarptautinėse rinkose, todėl klientas ieškojo lanksčios e. komercijos platformos, kuri atitiktų jų greitai besikeičiančius poreikius. Tyrimai rodo jog vartotojas susidaro nuomonę apie prekės ženklą po 0.5 sekundžių naršymo puslapyje ir net 38% jų nutraukia naršymo sesiją, jei puslapis pasirodo nepatrauklus. Taigi puslapio greitis, dizainas ir paprastas vartotojo kelias buvo vieni iš svarbiausių projekto kriterijų.

Sprendimas

Shopify buvo pasirinkta kaip platforma elektroninės parduotuvės kūrimui. Projekto įgyvendinimo metu buvo:

  • Atlikta konkurentų bei jų el. parduotuvių analizė;
  • Parengta puslapio struktūra;
  • Sukurta kliento Shopify paskyra;
  • Sukurta parduotuvės struktūra, į ją sukelti produktai;
  • Pritaikytas puslapio dizaino šablonas;
  • Sukurtos specialios registracijos formos;
  • Įdiegti ir sukonfigūruoti Facebook pixel ir Google Tag įrankiai.
figur8 webpage
skaityti daugiau
DariusShopify parduotuvė startuoliui
nerukysiu-cover.jpg

Mėnesio komunikacija Facebook

Situacija: nerukysiu.lt projektas skirtas informuoti visuomenę apie rūkymo žalą.

Tikslas: iškomunikuoti nerukysiu.lt esančią informaciją per socialinius tinklus

Sprendimas

Facebook mėnesio kampanija su reklama.

Papildomos reklamos kviečiančios į puslapį tuos žmones, kurie jau matė nerukysiu.lt turinį.

Rezultatai:

0

Pasiekta auditorija

0

Įtraukti vartotojai

0

Paspaudimai

skaityti daugiau
DariusMėnesio komunikacija Facebook
radvilos2.jpg

Dubingių piliavietės papildytosios realybės aplikacija

Situacija: Dubingių piliavietėje nuo XV a. gyveno viena iškyliausių Lietuvos didikų šeimų -Radvilos. Yra išlikę daug įvairių rašytinių šaltinių, bet nuvykę į Dubingių Piliavietę galite pamatyti tik miškus ir kalną bei kelias istoriją menančias pastatų liekanas.  Šioje vietoje 2003m. suaktyvėjo archeologiniai tyrimai, kurie leido surinkti įspūdingą radinių kolekciją.

Iššūkis: Patraukliai pateikti surastus radinius, įtraukti turistus į Lietuvos istorijos pasakojimus.

Sprendimas: Sukurta papildytosios realybės programėlė Android ir iOS išmaniesiems įrenginiams, kurią nukreipus į specialias lentas Dubingių piliavietėje arba atsispausdinus namuose, galima pamatyti:

  • Pagal mokslinius duomenis atkurtus Radvilų rūmų ir bažnyčios 3D modelius;
  • Nuotraukas iš archeologinių tyrimų;
  • Dokumentinius klipus;
  • 360° nuotraukas iš piliavietės ;
  • Išgirsti istorinius pasakojimus.

Sukurtas identitetas ir programėlės dizainas;
Suanimuotas trumpas video klipas, paaiškinantis kaip veikia programėlė;
Visa informacija patraukliai pateikta internetiniame puslapyje: www.radvilosdubingiuose.lt

skaityti daugiau
DariusDubingių piliavietės papildytosios realybės aplikacija
digiframe.jpg

Pasiruošimas minios finansavimo kampanijai

Situacija: planuojant minios finansavimo kampaniją reikalingas pasiruošimas. Vienas pagrindinių keliamų tikslų yra turėti tam tikrą suinteresuotų tikslinės auditorijos kontaktų duomenų bazę.

Tikslas: sukurti internetinį puslapį, kuris skatintų vartotojus palikti el. Pašto adresą.

Sprendimas:

  • Pritaikytas html/css šablonas;
  • Įdiegti ir sukonfigūruoti Facebook pixel ir Google Tag įrankiai;
  • Kontaktai renkami Mailerlite sistemoje;
  • Puslapis optimizuotas paieškos svetainėms.

skaityti daugiau
DariusPasiruošimas minios finansavimo kampanijai
map-award.jpg

Muša, vadinasi nemyli

Iššūkis: Lietuvoje 2016m. buvo užregistruota daugiau nei 60 000 smurto artimoje aplinkoje atvejų. Žiniasklaidoje ir viešojoje erdvėje daug kalbama apie pačią problemą, bet nėra akcentuojama, kur reikia kreiptis patyrus smurtą. Nuo Apsaugos nuo smurto artimoje aplinkoje įstatymo priėmimo 2013m. veiklą pradėjo vykdyti Speciaizuotos pabalbos centrai. Jie teikia specializuotą pagalbą savo regione, tačiau regioniniu mastu yra mažai žinomi.

Įžvalga: Specializuotų pagalbos centrų partneriai Policija bei regioninė savivalda gali platinant informaciją apie teikiamas paslaugas. Socialiniuose tinkluose galima vykdyti tikslingą komunikaciją būtent regionuose, kuriuose veikia organizacijos.

Tikslas: didinti Specializuotos pagalbos centrų matomumą regionuose bei tinkamai ir patogiai pateikti jų kontaktinę informaciją.

Informacijos pateikimas prieš kampaniją

Sprendimai

Buvo sukurtas Specializuotos pagalbos centrų vizualinis identitetas.

  1. Parengtas interaktyvius SPC žemėlapis kuriame paprastai ir patogiai pateikiami SPC kontaktai:

2. Sukurti regioniniai žemėlapiai, kuriuose pristatomos organizacijos, teikiančios pagalbą tame regione, jų darbo laikas, kontaktai.

3. Sukurtas SPC paslaugas pristatantis plakatas, jis pritaikytas 5 regionų SPC

4. Surinktos 11 tikrų smurto artimoje aplinkoje istorijos, jos buvo komunikuotos socialiniuose tinkluose ir organizacijų interneto puslapiuose.

5. Vykdyta Facebook komunikacijos kampanija 7 miestuose (Vilniuje, Alytuje, Kaune, Marijampolėje, Tauragėje, Klaipėdoje, Kretingoje) ir jos metu pristatyti miestuose dirbantys Specializuotos pagalbos centrai, jų teikiamos paslaugos, bei tikros moterų, kurioms padėjo Specializuoti pagalbos centrai istorijos.

Rezultatai

0

Pasiekta auditorija

0

Reklamos parodymų

0

Įtraukti vartotojai

Nacionaliniai lygybės ir įvairovės apdovanojimai 2017 Specializuoti pagalbos centrai buvo apdovanoti už nestereotipinio požiūrio į moteris ir vyrus sklaidą ir įtvirtinimą visuomenėje.

skaityti daugiau
DariusMuša, vadinasi nemyli