figur8-v.2.jpg

Shopify parduotuvė startuoliui

Klientas: įmonė “Figur8”, kurianti dėvimuosius įrenginius kūno stebėjimui 3D erdvėje. Sistema suteikia galimybę gauti laboratorinio lygio tikslumo duomenis.

Situacija: “Figur8” greitai auganti technologijų kampanija iš JAV. Jų komanda ruošiasi produkto pristatymui tarptautinėse rinkose, todėl klientas ieškojo lanksčios e. komercijos platformos, kuri atitiktų jų greitai besikeičiančius poreikius. Tyrimai rodo jog vartotojas susidaro nuomonę apie prekės ženklą po 0.5 sekundžių naršymo puslapyje ir net 38% jų nutraukia naršymo sesiją, jei puslapis pasirodo nepatrauklus. Taigi puslapio greitis, dizainas ir paprastas vartotojo kelias buvo vieni iš svarbiausių projekto kriterijų.

Sprendimas

Shopify buvo pasirinkta kaip platforma elektroninės parduotuvės kūrimui. Projekto įgyvendinimo metu buvo:

  • Atlikta konkurentų bei jų el. parduotuvių analizė;
  • Parengta puslapio struktūra;
  • Sukurta kliento Shopify paskyra;
  • Sukurta parduotuvės struktūra, į ją sukelti produktai;
  • Pritaikytas puslapio dizaino šablonas;
  • Sukurtos specialios registracijos formos;
  • Įdiegti ir sukonfigūruoti Facebook pixel ir Google Tag įrankiai.
figur8 webpage
skaityti daugiau
DariusShopify parduotuvė startuoliui
map-award.jpg

Muša, vadinasi nemyli

Iššūkis: Lietuvoje 2016m. buvo užregistruota daugiau nei 60 000 smurto artimoje aplinkoje atvejų. Žiniasklaidoje ir viešojoje erdvėje daug kalbama apie pačią problemą, bet nėra akcentuojama, kur reikia kreiptis patyrus smurtą. Nuo Apsaugos nuo smurto artimoje aplinkoje įstatymo priėmimo 2013m. veiklą pradėjo vykdyti Speciaizuotos pabalbos centrai. Jie teikia specializuotą pagalbą savo regione, tačiau regioniniu mastu yra mažai žinomi.

Įžvalga: Specializuotų pagalbos centrų partneriai Policija bei regioninė savivalda gali platinant informaciją apie teikiamas paslaugas. Socialiniuose tinkluose galima vykdyti tikslingą komunikaciją būtent regionuose, kuriuose veikia organizacijos.

Tikslas: didinti Specializuotos pagalbos centrų matomumą regionuose bei tinkamai ir patogiai pateikti jų kontaktinę informaciją.

Informacijos pateikimas prieš kampaniją

Sprendimai

Buvo sukurtas Specializuotos pagalbos centrų vizualinis identitetas.

  1. Parengtas interaktyvius SPC žemėlapis kuriame paprastai ir patogiai pateikiami SPC kontaktai:

2. Sukurti regioniniai žemėlapiai, kuriuose pristatomos organizacijos, teikiančios pagalbą tame regione, jų darbo laikas, kontaktai.

3. Sukurtas SPC paslaugas pristatantis plakatas, jis pritaikytas 5 regionų SPC

4. Surinktos 11 tikrų smurto artimoje aplinkoje istorijos, jos buvo komunikuotos socialiniuose tinkluose ir organizacijų interneto puslapiuose.

5. Vykdyta Facebook komunikacijos kampanija 7 miestuose (Vilniuje, Alytuje, Kaune, Marijampolėje, Tauragėje, Klaipėdoje, Kretingoje) ir jos metu pristatyti miestuose dirbantys Specializuotos pagalbos centrai, jų teikiamos paslaugos, bei tikros moterų, kurioms padėjo Specializuoti pagalbos centrai istorijos.

Rezultatai

0

Pasiekta auditorija

0

Reklamos parodymų

0

Įtraukti vartotojai

Nacionaliniai lygybės ir įvairovės apdovanojimai 2017 Specializuoti pagalbos centrai buvo apdovanoti už nestereotipinio požiūrio į moteris ir vyrus sklaidą ir įtvirtinimą visuomenėje.

skaityti daugiau
DariusMuša, vadinasi nemyli