Hand-Holding-Clean-Smartphone-Mockup3.jpg

„Dingusių žmonių šeimų paramos centras“ integruota komunikacija

Situacija: Dingusių žmonių šeimos informacijos centras  – nevyriausybinė organizacija, padedanti dingusių be žinios artimiesiems, prekybos žmonėmis aukoms ir smurtą patyrusiems vaikams ir jų tėvams.

Iššūkis: 2019 m. registruota 54 219 pagalbos prašymų dėl smurto artimoje aplinkoje. 2018 m. nuo smurto artimoje aplinkoje nukentėjo 1239 vaikai. Vaiką žaloja bet kokia smurto forma, šeimoje matomas ar patiriamas smurtas sukelia ilgalaikes pasekmes vaiko psichikos sveikatai, psichosocialinei raidai. Šeimoje matomas toksiškas santykių modelis įsirėžia į vaiko sąmonę, tampa prastų rezultatų mokykloje ar bėgimo iš namų priežastimi bei persiduoda formuojant santykius su kitais. Deja, vaikai nėra edukuojami apie smurto žalą ir jo pasėkmes, ar kur kreiptis patyrus smurtą.

Tikslas: Atkreipti visuomenės dėmesį ir didinti jaunimo sąmoningumą lyčių lygybės bei smurto artimoje aplinkoje ir smurto santykiuose prevenciją.

Sprendimai

Facebook komunikacija

„Dingusių žmonių šeimų paramos centras“ Facebook paskyroje buvo skelbiamas informacinis, edukacinis turinys, šiomis temomis: smurto artimoje aplinkoje problema, priežastys, prevencija, patarimai jaunimui.

Iliustracijos 

Sukurta dvidešimties iliustracijų kampanija #ApginkVidiniVaika, pasakojančių apie išgyventas smurto situacijas artimoje aplinkoje ir tai, kokią įtaką jos daro gyvenimui.

Toks kampanijos pavadinimas pasirinktas ne tik dėlto, kad kviečia apginti vaiką, kuris patiria smurtą šią akimirką, bet ragina tai padaryti iškarto, šiuo metu, nieko nelaukiant, nes skausmingi prisiminimai išlieka visam gyvenimui.

*Psichologai, padedantys žmonėms išgyti po vaikystėje patirtų traumų, naudoja metodiką, kurios metu kviečia susitikti su savo vidiniu vaiku, kuris patyrė smurtą ir vis dar gyvena asmenyje.

Rezultatai

132 276

Pasiekta auditorija

1 501 540

Reklamos parodymų

10 124

Įtraukti vartotojai

skaityti daugiau
Vestina„Dingusių žmonių šeimų paramos centras“ integruota komunikacija
MIC_CoverPhoto.png

„Verti po lygiai“ integruota komunikacija

Situacija: Moterys ir vyrai vis dar susiduria su diskriminacija lyties pagrindu darbo rinkoje. Viena iš tokios diskriminacijos apraiškų – moterų ir vyrų darbo užmokesčio atotrūkis. 2018 m. Lietuvos moterys vidutiniškai uždirbo 13 % mažiau nei vyrai.*

*Moterų ir vyrų darbo užmokesčio atotrūkis šalies ūkyje, neįskaitant žemės ūkio, miškininkystės ir žuvininkystės įmonių. © Lietuvos statistikos departamentas

Įžvalga: Lyčių nelygybės klausimai – kontraversiška tema, kurią galima nagrinėti įvairiais kampais. Remiantis užsienio šalių praktika, galime pastebėti, kad dažnai komunikacija šia tema yra arši, kategoriška. O tai sukelia žmonių pasipiktinimą, skaldo visuomenę į dvi stovyklas. Siekis – neutrali, nešališka komunikacija.

Iššūkis: Atkreipti visuomenės dėmesį į darbo užmokesčio atotrūkio dėl lyties problemą ir paskatinti siekti lyčių lygybės.

Sprendimai

Įvaizdinis video

Sukurtas įvaizdinį video, kurio tikslas – atkreipti visuomenės dėmesį į problemą ir paskatinti ieškoti daugiau informacijos projekto internetiniame puslapyje. Pagrindinė žinutė – Lietuvos moterys vidutiniškai uždirba mažiau nei vyrai.

Video transliuojamas „Moterų informacijos centro“ Facebook ir Instagram paskyrose, LRT televizijos eteryje ir mediatekoje.

Facebook ir Instagram komunikacija

Penkis mėnesius „Moterų informacijos centro“ Facebook ir Instagram paskyrose buvo skelbiamas informacinis, edukacinis turinys, susijęs su moterų ir vyrų darbo užmokesčio atotrūkiu.

Iš viso paskelbti 70 įrašų apie moterų ir vyrų pajamų atotrūkio situaciją, priežastis, pasekmes, lyčių stereotipus bei gerosios patirties pavyzdžius.

Verti po lygiai

Mes tikime, kad moterys 👩 ir vyrai 👨 yra verti po lygiai! Apie tai ir projektas #VertiPoLygiai. 😉Vidutiniškai moterys vis dar uždirba mažiau, dažniau renkasi darbą ne pilną darbo dieną ir daro karjeros pertraukas dėl motinystės ar rūpinimosi artimaisiais. Todėl vėliau jos gauna mažesnę pensiją.👉 Apie tai plačiau kalbame: www.polygiai.lt#PokyčiųLink

Posted by Moterų Informacijos Centras on 2019 m. spalio 24 d., ketvirtadienis
#VertiPoLygiai

Kas yra moterų ir vyrų darbo užmokesčio atotrūkis? Kodėl ši problema aktuali visiems? Kokį poveikį ji turi žmonių kasdieniam gyvenimui? 🤔💭 Moterų Informacijos Centras projekto #VertiPoLygiai tikslas – atsakyti į šiuos klausimus ir edukuoti visuomenę. 👉 Daugiau informacijos: www.polygiai.lt#VertiPoLygiai #PokyčiųLink #LaužomeStereotipus

Posted by Moterų Informacijos Centras on 2019 m. gruodžio 19 d., ketvirtadienis

Komiksai

Sukurti 9 komiksai, kurie iliustruoja gyvenimiškas situacijas, susijusias su stereotipiniu požiūriu į moteris ir vyrus. Tai žaismingas formatas, kuris padeda išlaikyti neutralų toną komunikuojant kontraversiškas temas .

Tikros istorijos

Pristatytos dvi įkvepiančias video istorijos, kurios meta iššūkį lyčių stereotipams. Pirmoje istorijoje savo patirtimi dalinasi vyras, išėjęs tėvystės atostogų. Antroje – moteris, pasirinkusi „vyriška“ laikomą profesiją.

Rezultatai

1,095,030

Pasiekta auditorija

1,787,650

Reklamos parodymų

97,900

Įtraukti vartotojai

skaityti daugiau
Kristina„Verti po lygiai“ integruota komunikacija
Cover-photo.png

Prekybos žmonėmis prevencija

Iššūkis: Vis dar yra manoma, kad dažniausiai prekybos žmonėmis aukomis tampa moterys ir vaikai. Tačiau su rizika susiduria vis daugiau vyrų, kurie ieškodami būdo greitai užsidirbti tampa prekybos žmonėmis priverstiniam darbui ar nusikalstamai veiklai vykdyti aukomis.

Vidaus reikalų ministerijos atliktos apžvalgos duomenimis, 2018 m. pagalba buvo suteikta 239 asmenims, nukentėjusiems ar galėjusiems nukentėti nuo prekybos žmonėmis. Iš jų: 2 % vaikai, 46 % moterys, 52 % vyrai.

Įžvalga: Dažnai nusikaltėliai, kurie užsiima prekyba žmonėmis, savo aukas randa interneto pagalba (pažinčių portaluose, socialiniuose tinkluose).

Tikslas: Atkreipti vyrų dėmesį į prekybos žmonėmis pavojų ir informuoti apie saugumo priemones bei „Dingusių žmonių šeimų paramos centro“ teikiamą pagalbą.

Sprendimas

Pusę metų „Dingusių žmonių šeimų paramos centro“ Facebook puslapyje dalinomės informaciniu, edukaciniu turiniu, susijusiu su prekybos žmonėmis problema.

Iš viso buvo paruošta 40 įrašų apie prekybos žmonėmis formas, verbavimo technikas ir kitą aktualią informaciją. Dalinomės situacijų pavyzdžiais ir patarimais, kaip atpažinti įtartinus darbo pasiūlymus. Gavus įtartiną darbo pasiūlymą, skatinome pasitarti su Saugaus darbo linijos konsultantais, o tapus prekybos žmonėmis auka – kreiptis pagalbos SOS telefono numeriu.

Reklama buvo nukreipta į 21-40 m. neturinčius išsilavinimo vyrus, iš mažų Lietuvos miestų, kurie statistiškai dažniausiai tampa prekybos žmonėmis priverstiniam darbui aukomis.

Pagalba nukentėjusiems nuo prekybos žmonėmis

🔥 Nuo 2016 m. kasmet daugėja asmenų, nukentėjusių ir galėjusių nukentėti nuo prekybos žmonėmis, kuriems buvo suteikta kompleksinė pagalba.⚠️ Pastebima, kad jų tarpe vis daugiau VYRŲ, kurie ieškodami būdo greitai užsidirbti tampa prekybos žmonėmis priverstiniam darbui ar nusikalstamai veiklai aukomis.Jei patyrei fizinį ar psichologinį smurtą (grasinimai, šantažas) siekiant išnaudoti - kreipkis pagalbos! 🆘 tel. visą parą: +370 652 9818

Posted by Dingusių žmonių šeimų paramos centras on 2019 m. rugsėjo 14 d., šeštadienis
Sprendžiame kartu

Prekyba žmonėmis įvardinama kaip moderni vergovės forma. Tai ne tik seksualinis išnaudojimas ar prekyba organais. Žmonės parduodami priverstiniam darbui ar nusikalstamai veiklai vykdyti, elegatavimui, priverstinėms santuokoms, surogatinei motinystei ir kt.👉 Jei patyrei prievartą (fizinį ar psichologinį smurtą) siekiant išnaudoti - nelauk, kreipkis pagalbos bet kuriuo paros metu. 🆘 telefonas: +370 652 98187

Posted by Dingusių žmonių šeimų paramos centras on 2019 m. liepos 16 d., antradienis

Rezultatai

0

Pasiekta auditorija

0

Reklamos parodymų

0

Įtraukti vartotojai

skaityti daugiau
KristinaPrekybos žmonėmis prevencija
meskinas-2.jpg

Animaciniai klipai tėvams ir vaikams

Situacija: Lietuvos aklųjų biblioteka norėjo sukurti animacinį klipą skirtą 1-4kl. vaikams apie neregius. Šis klipas būtų rodomas pamokos pradžioje, kurioje plačiau lektorius ar mokytojas pasakotų apie žmones negalinčius matyti. Taip pat biblioteka norėjo klipą rodyti ir socialiniuose tinkluose (Facebook, Youtube), taip didinti žinomumą.

Kartu padiskutavę nusprendėme sukurti du animacinius klipus vieną skirtą vaikams, kitą jų tėvams. Kadangi biudžetas buvo ribotas, panaudojome klipuose tą pačia esmę, bet keitėme klipų pradžią ir pabaigą.

Sprendimas

Klipas skirtas vaikams.

Iliustracijos: Milda Griciūnė
Animacijos: Justas Griciūnas
Balsas: Arminas Bogusevičius

Klipas skitas tėvams:

Kartu su klipais padovanojome Facebook komunikacijos žinutes, kurios plačiau iškomunikuoja patarimus, kaip bendrauti su neregiais. Šioms žinutėms užsakėme papildomos reklamos. Didelis ačiū mūsų praktikantei Ievai Gelžinytei.

Rezultatai:

0

Parodymų

0

Pasiektų tėvų

0

Klipų peržiūros

skaityti daugiau
DariusAnimaciniai klipai tėvams ir vaikams
nerukysiu-cover.jpg

Mėnesio komunikacija Facebook

Situacija: nerukysiu.lt projektas skirtas informuoti visuomenę apie rūkymo žalą.

Tikslas: iškomunikuoti nerukysiu.lt esančią informaciją per socialinius tinklus

Sprendimas

Facebook mėnesio kampanija su reklama.

Papildomos reklamos kviečiančios į puslapį tuos žmones, kurie jau matė nerukysiu.lt turinį.

Rezultatai:

0

Pasiekta auditorija

0

Įtraukti vartotojai

0

Paspaudimai

skaityti daugiau
DariusMėnesio komunikacija Facebook
map-award.jpg

Muša, vadinasi nemyli

Iššūkis: Lietuvoje 2016m. buvo užregistruota daugiau nei 60 000 smurto artimoje aplinkoje atvejų. Žiniasklaidoje ir viešojoje erdvėje daug kalbama apie pačią problemą, bet nėra akcentuojama, kur reikia kreiptis patyrus smurtą. Nuo Apsaugos nuo smurto artimoje aplinkoje įstatymo priėmimo 2013m. veiklą pradėjo vykdyti Speciaizuotos pabalbos centrai. Jie teikia specializuotą pagalbą savo regione, tačiau regioniniu mastu yra mažai žinomi.

Įžvalga: Specializuotų pagalbos centrų partneriai Policija bei regioninė savivalda gali platinant informaciją apie teikiamas paslaugas. Socialiniuose tinkluose galima vykdyti tikslingą komunikaciją būtent regionuose, kuriuose veikia organizacijos.

Tikslas: didinti Specializuotos pagalbos centrų matomumą regionuose bei tinkamai ir patogiai pateikti jų kontaktinę informaciją.

Informacijos pateikimas prieš kampaniją

Sprendimai

Buvo sukurtas Specializuotos pagalbos centrų vizualinis identitetas.

  1. Parengtas interaktyvius SPC žemėlapis kuriame paprastai ir patogiai pateikiami SPC kontaktai:

2. Sukurti regioniniai žemėlapiai, kuriuose pristatomos organizacijos, teikiančios pagalbą tame regione, jų darbo laikas, kontaktai.

3. Sukurtas SPC paslaugas pristatantis plakatas, jis pritaikytas 5 regionų SPC

4. Surinktos 11 tikrų smurto artimoje aplinkoje istorijos, jos buvo komunikuotos socialiniuose tinkluose ir organizacijų interneto puslapiuose.

5. Vykdyta Facebook komunikacijos kampanija 7 miestuose (Vilniuje, Alytuje, Kaune, Marijampolėje, Tauragėje, Klaipėdoje, Kretingoje) ir jos metu pristatyti miestuose dirbantys Specializuotos pagalbos centrai, jų teikiamos paslaugos, bei tikros moterų, kurioms padėjo Specializuoti pagalbos centrai istorijos.

Rezultatai

0

Pasiekta auditorija

0

Reklamos parodymų

0

Įtraukti vartotojai

Nacionaliniai lygybės ir įvairovės apdovanojimai 2017 Specializuoti pagalbos centrai buvo apdovanoti už nestereotipinio požiūrio į moteris ir vyrus sklaidą ir įtvirtinimą visuomenėje.

skaityti daugiau
DariusMuša, vadinasi nemyli
ovao.png

Produkto pristatymas tikslinei auditorijai

Situacija: Vienas pagrindinių keliamų tikslų jaunos stadijos startuoliui – tinkamai pateikti savo produkto vertės pasiūlymą bei turėti tikslinės auditorijos kontaktų duomenų bazę. Tam, kad vartotojai registruotųsi jie turi suprasti produkto vertę, pagrindinius funkcionalumus bei matyti planuojamą produkto dizainą.

Produktas – plaukikams skirtas išmanus įrenginys. Šis prietaisas – kaip asmeninis treneris padeda plaukikui optimaliai atlikti pasirinktą programą. Įrenginys matuoja širdies darbą, plaukiko nuplauktą atstumą, grybšnių skaičių ir kitus plaukikams svarbius parametrus. Taip pat, rinkti duomenis ir pateikti analizę bei siūlymus išmaniojoje aplikacijoje.

Tikslas: pristatyti kuriamą produktą ir rinkti suinteresuotos tikslinės auditorijos el. pašto adresus

Sprendimas: 

  • sukurta produkto internetinė svetainė, kurioje pateikiamos vertės, funkcionalumai, treniruočių programos, atsiliepimai;
  • svetainė pritaikyta išmaniesiems įrenginiams;
  • adaptuotas produkto 3d dizainas ir sukurtas video klipas;
  • sukurtas galimas programėlės dizainas;
  • per Google tags platformą įdiegti: Facebook pixel, Google retargeting, Google adwords ir Google analytics kodai;
  • vartotojams palikusiems el. pašto adresą, siunčiamas automatiškas naujienlaiškis iš Mailerlite sistemos;
  • skatinama dalintis puslapiu socialiniuose tinkluose;
  • Teikiamos konsultacijos valdant Facebook reklamines kampanijas.

skaityti daugiau
DariusProdukto pristatymas tikslinei auditorijai
EF-kviecia-studijuoti.jpg

Ekonomikos studentų paieška

Situacija: Vilniaus universiteto, ekonomikos fakultetas norėjo paskatinti stojimus į Bakalauro ir Magistro studijas.  Kūrybinis sprendimas buvo pateiktas.

Tikslas: Atvesti tikslinę auditoriją į puslapį.

Sprendimas

Bakalauro studijos buvo pristatomos beveik visoms apskritims išskyrus Vilniaus ir Kauno, 18-19m. jaunuoliams buvo rodomos skirtingos reklamos pagal interesus. Išnaudojome tiek video turinį, tiek karusėles.

Magistro studijos buvo pristatomos tiek 21-27m. lietuviams, tiek (anglų k.) ukrainiečiams, baltarusiams ir kazachstaniečiams.

Rezultatai

0

Pasiekta auditorija

0

Paspaudimai

skaityti daugiau
DariusEkonomikos studentų paieška