figur8-v.2.jpg

Shopify parduotuvė startuoliui

Klientas: įmonė “Figur8”, kurianti dėvimuosius įrenginius kūno stebėjimui 3D erdvėje. Sistema suteikia galimybę gauti laboratorinio lygio tikslumo duomenis.

Situacija: “Figur8” greitai auganti technologijų kampanija iš JAV. Jų komanda ruošiasi produkto pristatymui tarptautinėse rinkose, todėl klientas ieškojo lanksčios e. komercijos platformos, kuri atitiktų jų greitai besikeičiančius poreikius. Tyrimai rodo jog vartotojas susidaro nuomonę apie prekės ženklą po 0.5 sekundžių naršymo puslapyje ir net 38% jų nutraukia naršymo sesiją, jei puslapis pasirodo nepatrauklus. Taigi puslapio greitis, dizainas ir paprastas vartotojo kelias buvo vieni iš svarbiausių projekto kriterijų.

Sprendimas

Shopify buvo pasirinkta kaip platforma elektroninės parduotuvės kūrimui. Projekto įgyvendinimo metu buvo:

  • Atlikta konkurentų bei jų el. parduotuvių analizė;
  • Parengta puslapio struktūra;
  • Sukurta kliento Shopify paskyra;
  • Sukurta parduotuvės struktūra, į ją sukelti produktai;
  • Pritaikytas puslapio dizaino šablonas;
  • Sukurtos specialios registracijos formos;
  • Įdiegti ir sukonfigūruoti Facebook pixel ir Google Tag įrankiai.
figur8 webpage
skaityti daugiau
DariusShopify parduotuvė startuoliui
zoopark.jpg

Penktadaliu padidėjo apsilankymai internetiniame puslapyje

Situacija: Kauno prekybos centras „Mega“ turi unikalią pramogą visai šeimai – pirmąjį Lietuvoje kontaktinį zoologijos sodą, kuriame lankytojai gali gyvūnus glostyti, maitinti, bendrauti ir stebėti.

Iššūkis: mažomis investicijomis didinti apsilankymų skaičių zoologijos sodo internetinėje svetainėje.

Sprendimas: Bene pats paprasčiausias – tekstinė reklama Google paieškos sistemoje. Kaunas nuo seno garsus Zoologijos sodu, tad vartotojams ieškantiems informacijos apie Kauno Zoologijos sodą siūloma alternatyva – Zoopark.lt

Rezultatai: 3,5mėn kampanija sugeneravo:

0

Parodymų

0

Atvedimų

0

Paspaudimo kaina (euro centai)

skaityti daugiau
DariusPenktadaliu padidėjo apsilankymai internetiniame puslapyje
digiframe.jpg

Pasiruošimas minios finansavimo kampanijai

Situacija: planuojant minios finansavimo kampaniją reikalingas pasiruošimas. Vienas pagrindinių keliamų tikslų yra turėti tam tikrą suinteresuotų tikslinės auditorijos kontaktų duomenų bazę.

Tikslas: sukurti internetinį puslapį, kuris skatintų vartotojus palikti el. Pašto adresą.

Sprendimas:

  • Pritaikytas html/css šablonas;
  • Įdiegti ir sukonfigūruoti Facebook pixel ir Google Tag įrankiai;
  • Kontaktai renkami Mailerlite sistemoje;
  • Puslapis optimizuotas paieškos svetainėms.

skaityti daugiau
DariusPasiruošimas minios finansavimo kampanijai