skaitmeninesistorijos.png

Skaitmeninių istorijų metodika

Tikslas: sukurti “Skaitmeninių istorijų” mokymų vadovą.

“Skaitmeninės istorijos” leidžia žmonėms savo istorijas pasakoti naudojantis naujausiomis technologijomis ir tokiu būdu įgyti asmeninių, techninių ir kūrybinių įgūdžių. Naudojantis vadovu – organizacijų, įmonių ir švietimo įstaigų atstovai galės vesti užsiėmimus savo tikslinėms grupėms arba sukurti skaitmeninę istoriją savo organizacijai.

Perskaitę šį vadovą sužinosite:

  • kaip patiems sukurti skaitmeninę istoriją;
  • ko reikia norint padėti kitiems kurti skaitmenines istorijas;
  • kaip organizuoti skaitmeninių istorijų dirbtuves ar mokymus.

 

Skaitmeninių istorijų pavyzdžiai:

 

 

skaityti daugiau
Kamilė ButkevičiūtėSkaitmeninių istorijų metodika
DSC_0351-1024x685.jpg

Kokybiškos NVO reklamos ir viešinimo paslaptys

Tikslas: suteikti Nacionalinio lygybės ir įvairovės forumo nariams daugiau žinių apie įgyvendinamų veiklų bei vykdomų projektų komunikaciją.

Sprendimas: Dviejų dienų viešinimo mokymai forumo nariams bei individualios konsultacijos. Temos

  • Viešinimo svarba;
  • Organizacijos, kaip prekės ženklo pateikimas visuomenei;
  • Kas yra sėkminga socialinė kampanija?;
  • Viešinimo strategijos rengimas projektuose;
  • Komunikacijoje naudojami kanalai;
  • Reklamos agentūros ir jų skirtumai;
  • Kaip mažomis lėšomis įgyvendinti viešinimo kampanijas?;
  • Komunikacija socialiniuose tinkluose;

Rezultatai: 6 organizacijos (12 atstovų) išmoko ir taiko žinias savo organizacijų ir vykdomu projektų viešinimui.

Nlif_mokymai

skaityti daugiau
DariusKokybiškos NVO reklamos ir viešinimo paslaptys
10153911_768043349872807_1726716028_n.jpg

Bendradarbiavimas su verslo įmonėmis

Tikslas: Nevyriausybinėms organizacijoms suteikti praktinių žinių, kurios leis efektyviau bendradarbiauti su verslo įmonėmis, įgyvendinant socialinius projektus.

Problema: Verslo įmonės dažnai neturi laiko svarstyti NVO pasiūlymų, pačios NVO neturi žinių kaip tinkamai parengti pasiūlymą.

Sprendimas: Suorganizuotos vienos dienos praktinės dirbtuvės, kurių metu NVO kartu su ekspertais rengė bendradarbiavimo pasiūlymus. Mokymus vedė – didžiausio verslumo skatinimo konkurso “Verslauk!” įkūrėjas, dizaineris ir Nbranded atstovas.

Mokymų temos:
– Komercinio pasiūlymo struktūra – kaip patraukliai pateikti savo idėją?
– Komercinio pasiūlymo stilistika – kaip išsiskirti iš minios?
– Komercinio pasiūlymo – praktinės dirbtuvės.

Rezultatas: 10 sukurtų komercinių pasiūlymų. Viena organizacija pradėjo bendradarbiauti su verslu!

Renginio akimirkos:
1795471_768042523206223_1079008035_n1978639_768043289872813_2045379162_n

skaityti daugiau
Kamilė ButkevičiūtėBendradarbiavimas su verslo įmonėmis
Kamile.jpg

Reklama NVO sektoriuje: naujovės ir galimybės

Tikslas: suteikti dalyviams žinių apie reklamos priemonių panaudojimą nevyriausybinių organizacijų veikloje.

Sprendimas: suorganizuoti vienos dienos praktiniai mokymai.

Mokymų temos:
– Būk matomas: Socialinių tinklų panaudojimas NVO sektoriuje;
– Sėkmingos viešųjų ryšių kampanijos su mažu biudžetu misija neįmanoma?
– Socialinės reklamos svarba NVO veikloje;
– “Moterų NVO lyderių akademija” projekto rezultatų pristatymas

Rezultatas: 40 mokymų dalyvių ir tikimės – dar daugiau naujų idėjų socialinėms reklamoms!

Akimirkos iš mokymų:
zmones

Darius

rugile

Lina

skaityti daugiau
Kamilė ButkevičiūtėReklama NVO sektoriuje: naujovės ir galimybės