domustea2.jpg

Prezentacija investicijoms pritraukti

Situacija: „Domus Tea“, unikalus kavinių tinklas, planuojantis plėtrą JAV. „Domus tea“ suderina kokybišką suaugusių žmonių laisvalaikį su edukaciniais užsiemimais vaikams. Kavinėje bus prekiaujama natūraliais konditerijos gaminiais bei kasdienai tinkančiu sveiku, kokybišku maistu tiek suaugusiems, tiek vaikams. Projekto įkūrėjęs patyręs Lietuvos maitinimo ir svetingumo (HoRaCe) srities ekspertas Rolandas Pulauskas kartu su partneriu pardavimų vystytoju Justu Vėžiu subūrė stiprią tarptautinę komandą drąsiam žingsniui – atidaryti unikalų restoranų tinklą JAV.

Tikslas: Sukurti prekės ženklos pristatymą (eng. Pitch deck) skirtą būsimiems investuotojams bei galimiems partneriams.

Sprendimas

  • Parengta konkurentų analizė;
  • Parengta prekės ženklo pristatymo struktūra;
  • Sukurtas unikalus prekės ženklo identitetą atitinkantis dizainas.

skaityti daugiau
DariusPrezentacija investicijoms pritraukti
radvilos2.jpg

Dubingių piliavietės papildytosios realybės aplikacija

Situacija: Dubingių piliavietėje nuo XV a. gyveno viena iškyliausių Lietuvos didikų šeimų -Radvilos. Yra išlikę daug įvairių rašytinių šaltinių, bet nuvykę į Dubingių Piliavietę galite pamatyti tik miškus ir kalną bei kelias istoriją menančias pastatų liekanas.  Šioje vietoje 2003m. suaktyvėjo archeologiniai tyrimai, kurie leido surinkti įspūdingą radinių kolekciją.

Iššūkis: Patraukliai pateikti surastus radinius, įtraukti turistus į Lietuvos istorijos pasakojimus.

Sprendimas: Sukurta papildytosios realybės programėlė Android ir iOS išmaniesiems įrenginiams, kurią nukreipus į specialias lentas Dubingių piliavietėje arba atsispausdinus namuose, galima pamatyti:

  • Pagal mokslinius duomenis atkurtus Radvilų rūmų ir bažnyčios 3D modelius;
  • Nuotraukas iš archeologinių tyrimų;
  • Dokumentinius klipus;
  • 360° nuotraukas iš piliavietės ;
  • Išgirsti istorinius pasakojimus.

Sukurtas identitetas ir programėlės dizainas;
Suanimuotas trumpas video klipas, paaiškinantis kaip veikia programėlė;
Visa informacija patraukliai pateikta internetiniame puslapyje: www.radvilosdubingiuose.lt

skaityti daugiau
DariusDubingių piliavietės papildytosios realybės aplikacija
map-award.jpg

Muša, vadinasi nemyli

Iššūkis: Lietuvoje 2016m. buvo užregistruota daugiau nei 60 000 smurto artimoje aplinkoje atvejų. Žiniasklaidoje ir viešojoje erdvėje daug kalbama apie pačią problemą, bet nėra akcentuojama, kur reikia kreiptis patyrus smurtą. Nuo Apsaugos nuo smurto artimoje aplinkoje įstatymo priėmimo 2013m. veiklą pradėjo vykdyti Speciaizuotos pabalbos centrai. Jie teikia specializuotą pagalbą savo regione, tačiau regioniniu mastu yra mažai žinomi.

Įžvalga: Specializuotų pagalbos centrų partneriai Policija bei regioninė savivalda gali platinant informaciją apie teikiamas paslaugas. Socialiniuose tinkluose galima vykdyti tikslingą komunikaciją būtent regionuose, kuriuose veikia organizacijos.

Tikslas: didinti Specializuotos pagalbos centrų matomumą regionuose bei tinkamai ir patogiai pateikti jų kontaktinę informaciją.

Informacijos pateikimas prieš kampaniją

Sprendimai

Buvo sukurtas Specializuotos pagalbos centrų vizualinis identitetas.

  1. Parengtas interaktyvius SPC žemėlapis kuriame paprastai ir patogiai pateikiami SPC kontaktai:

2. Sukurti regioniniai žemėlapiai, kuriuose pristatomos organizacijos, teikiančios pagalbą tame regione, jų darbo laikas, kontaktai.

3. Sukurtas SPC paslaugas pristatantis plakatas, jis pritaikytas 5 regionų SPC

4. Surinktos 11 tikrų smurto artimoje aplinkoje istorijos, jos buvo komunikuotos socialiniuose tinkluose ir organizacijų interneto puslapiuose.

5. Vykdyta Facebook komunikacijos kampanija 7 miestuose (Vilniuje, Alytuje, Kaune, Marijampolėje, Tauragėje, Klaipėdoje, Kretingoje) ir jos metu pristatyti miestuose dirbantys Specializuotos pagalbos centrai, jų teikiamos paslaugos, bei tikros moterų, kurioms padėjo Specializuoti pagalbos centrai istorijos.

Rezultatai

0

Pasiekta auditorija

0

Reklamos parodymų

0

Įtraukti vartotojai

Nacionaliniai lygybės ir įvairovės apdovanojimai 2017 Specializuoti pagalbos centrai buvo apdovanoti už nestereotipinio požiūrio į moteris ir vyrus sklaidą ir įtvirtinimą visuomenėje.

skaityti daugiau
DariusMuša, vadinasi nemyli
VD_BarokasRAP.jpg

Plakato adaptacija Facebook komunikacijai

Situacija: organizuojamas renginys Nacionaliniame muziejuje Lietuvos didžiosios kunigaikštystės valdovų rūmai,Tomas Mozūra sukurė plakatą viešinantį renginį.

Plakato dedalės adaptuotos socialinio tinklo Facebook komunikacijai. Sukurtos judančios nuotraukos (GIF):

 operosdiena_2-1

Ir adaptuotos statiškos nuotraukos.

  14188243_10153914144828660_1388495455029162998_o14206056_10153917771368660_207099622212829682_o 14241548_10153923345143660_6439218669512075447_o

Dviejų savaičių kampanijos metu žinutės pasiekė 44 tūkst. (pusė iš jų per reklamos kampaniją), prisijungė 150 naujų sėkėjų, daugiau nei 2 kartus išaugo interakcijos (patinka,dalintis,komentarai).

skaityti daugiau
DariusPlakato adaptacija Facebook komunikacijai
LVI_mazas.png

Organizacijos pristatymo prezentacija

Tikslas: sukurti Lietuvos vartotojų instituto prezentaciją, kuri pristatytų organizacijos veiklos kryptis.

Problema: organizacija turi daug veiklos krypčių ir svarbių iniciatyvų, kurias reikėjo atspindėti prezentacijoje.

Sprendimas: Buvo pasiūlyta prezentacijos struktūra, diskusijų ir susitikimų metu išdiskutuotas ir apibrėžtas jos turinys. Tuomet pasiūlytas unikalus, organizacijos veiklos kryptis atitinkantis, dizainas. Prezentacija papildyta judančiais paveikslėliais (GIF), kurie padėjo geriau atskleisti organizacijos veiklos kryptis.

 

skaityti daugiau
Kamilė ButkevičiūtėOrganizacijos pristatymo prezentacija
Screen-Shot-2016-02-01-at-15.52.44.png

„Fair Trade” stendo dizainas

Tikslas: sukurti stendo dizainą.

Stendas skirtas pristatyti “Fair Trade” žaidimą, kuris edukuoja vartotojus apie “Fair trade” produktus. Stende integruotos keturios planšetės, kuriose pristatomas žaidimas. Žaidmo tikslas – pristatyti “Fair trade” produktų kelią iki vartotojo bei iškomunikuoti, kodėl svarbu pirkti “Fair trade” produktus.

Stendo dizainas kviečia į miesto džiungles, kuriose vartotojai medžioja “Fair trade” produktus. Kodėl medžiotojai? Kadangi “Fair Trade” produktus Lietuvoje, taip sunku surasti jog turi būti tikras medžiotojas:)

Pateikti šeši unikalaus dizaino variantai.

STENDAS

Akimirkos iš renginio:

12369119_1105712302775397_8243833988959862787_n12376257_1105712929442001_4016302845969091001_n

12369260_1105712709442023_5607254520292881449_n

skaityti daugiau
Kamilė Butkevičiūtė„Fair Trade” stendo dizainas
Fairtrade.jpg

“Fair Trade” pristatymo skaidrės

Tikslas: Patraukliai ir aiškiai pristatyti projekto “FAIR TRADE: Awareness raising” viešinimo veiklas baigiamosios konferencijos metu.

Sprendimas: Išanalizavus projekto veiklas ir jų rezultatus buvo pasiūlyta prezentacijos struktūra ir unikalus dizainas. Dizaino elementai padėjo aiškiai išskirti projekto veiklas ir išryškinti jų rezultatus. Prezentacijoje naudotos tiek nuotraukos tiek iliustracijos. Edukaciniams filmukams pristatyti naudoti GIF judantys paveikslėliai.

 

skaityti daugiau
Kamilė Butkevičiūtė“Fair Trade” pristatymo skaidrės
skaitmeninesistorijos.png

Skaitmeninių istorijų metodika

Tikslas: sukurti “Skaitmeninių istorijų” mokymų vadovą.

“Skaitmeninės istorijos” leidžia žmonėms savo istorijas pasakoti naudojantis naujausiomis technologijomis ir tokiu būdu įgyti asmeninių, techninių ir kūrybinių įgūdžių. Naudojantis vadovu – organizacijų, įmonių ir švietimo įstaigų atstovai galės vesti užsiėmimus savo tikslinėms grupėms arba sukurti skaitmeninę istoriją savo organizacijai.

Perskaitę šį vadovą sužinosite:

  • kaip patiems sukurti skaitmeninę istoriją;
  • ko reikia norint padėti kitiems kurti skaitmenines istorijas;
  • kaip organizuoti skaitmeninių istorijų dirbtuves ar mokymus.

 

Skaitmeninių istorijų pavyzdžiai:

 

 

skaityti daugiau
Kamilė ButkevičiūtėSkaitmeninių istorijų metodika