Originali kampanija kviečianti susimąstyti apie lyčių nelygybės problemą Peru

Peru yra viena iš penkių Pietų Amerikos valstybių, kurių nelygybės rodiklis moterų atžvilgiu yra vienas didžiausių regione. Gaila, tačiau daugumai peruviečių šis faktas vis dar nežinomas.

Štai kodėl vienas garsiausių Peru gaiviųjų gėrimų ženklų – Inca Kola – daugiau nei 40 metų savo radijo laidoje “The Inca Kola Hour” skelbianti įvairias naujienas, nusprendė šįkart ypatingai paminėti tarptautinę moterų dieną ir paviešinti liūdną statistiką apie šalyje vyraujančią lyčių nelygybę. Kampanijos metu buvo paviešinta 1440 skirtingų faktų apie lyčių nelygybę įvairiomis žiniasklaidos priemonėmis lydimų šūkio „Atėjo laikas keistis” (ang. “It is time for a change.”)

Reklamos agentūra: Wunderman Phantasia, Lima, Peru

Žiniasklaido planavimo agentūra: Starcom

Justina SaveikytėOriginali kampanija kviečianti susimąstyti apie lyčių nelygybės problemą Peru

Išsakyti savo nuomonę

Panašūs straipsniai