12.jpg

LinkedIn reklamų tipai

Sprendimą, koks LinkedIn reklamos tipas yra geriausias jūsų kampanijai, gali lemti daugybė veiksnių, tokių kaip turimas biudžetas, auditorija ar kampanijos tikslas. Kuriant reklamą LinkedIn, galite pasirinkti iš keturių reklamos skelbimų tipų. Tai leis jums kurti skirtingus reklamų formatus  remiantis reklamos turiniu ir pagrindiniu tikslu. Straipsnyje apžvelgsime minėtuosius 4 LinkedIn reklamos tipus.

1. Remiamas turinys

Remiamas turinys (angl. sponsored content) skelbiamas jūsų auditorijos LinkedIn naujienų sraute, kaip kad ir įprastas turinys.

Šie skelbimai yra panašūs į reklamuojamus įrašus (angl. promoted posts), kurie įsilieja į socialinės žiniasklaidos sklaidos kanalus, tačiau remiamas turinys galimas skelbti trimis formatais:

  1. Vieno vaizdo reklama, kurioje yra tik vienas paveikslėlis.
  2. Karuselės skelbimai (angl. carousel ads), kuriuose yra du ar daugiau vaizdų.
  3. Video reklama, kuri susideda iš vieno video.

Remiamo turinio reklamos tipas paprastai turi didžiausią vidutinį mokestį už paspaudimą (angl. cost-per-click), o norėdami sužinoti apie šį tipą daugiau, žvilgtelėkite čia.

2. Žinutės reklamos tipas

Žinutės reklama yra skirta jūsų tikslinės auditorijos vartotojams.

Naudodamiesi LinkedIn reklamos tipu, galite siųsti turinį tiesiogiai savo auditorijai iš asmeninės paskyros ir geriau įvertinti vartotojų įsitraukimą, atsižvelgiant į gavėjo reakciją bei veiksmus.

Sužinokite daugiau apie reklamines žinutes LinkedIn puslapyje.

3. Dinaminiai skelbimai

Dinaminiai skelbimai yra suasmeninta reklama, kuri keičia turinį pagal tai, kuris auditorijos narys ją žiūri. Šio tipo LinkedIn reklamoje naudojami narių asmeniniai duomenys (kiekvienas LinkedIn narys mato savo asmeninius duomenis, o duomenys nėra bendrinami su kitais vartotojais).

Dinaminiai skelbimai yra 3 formatų, kurie galimi tik LinkedIn darbalaukio platformoje:

  1. Sekėjų reklamos skelbimai, reklamuojantys jūsų LinkedIn įmonės puslapį.
  2. Išryškinami reklamos skelbimai, reklamuojantys specialius pasiūlymus.
  3. Darbo reklamos skelbimai, skelbiantys apie laisvas darbo vietas.

Daugiau apie dinaminės reklamos tipą čia.

4. Tekstinė reklama

Tekstiniai skelbimai rodomi LinkedIn dešiniajame stulpelyje arba puslapio viršuje.

Šis LinkedIn reklamos tipas yra paprasčiausias, tačiau taip pat veiksmingas, norint padidinti savo žinomumą ir pasiekti auditoriją. Už šį reklamos tipą mokamą atsižvelgiant į paspaudimų arba parodymų skaičių, o daugiau apie tekstinę reklamą rasite čia.

Tikimės, jog perskaitę šį straipsnį rasite tinkamiausią reklamos tipą savo kampanijai įgyvendinti.

Gabija StašinskaitėLinkedIn reklamų tipai

Išsakyti savo nuomonę

Panašūs straipsniai