Kuriant savo „Linkedin“ puslapio strategiją svarbu apgalvoti, kokie yra pagrindiniai jūsų verslo tikslai, kitaip tariant, ką norite pasiekti. Ar siekiate padidinti prekės ženklo žinomumą, ar norite pritraukti daugiau potencialių pirkėjų/verslo partnerių, kurti savo, kaip rinkos eksperto įvaizdį, o gal sugeneruoti daugiau registracijų į renginį?
Priklausomai nuo to, kokie yra jūsų verslo tikslai, tokios bus ir taktikos. Taip pat svarbu atkreipti dėmesį ir į tai, kaip šiuos tikslus matuosite ir įvertinsite. Pavyzdžiui, jeigu jūsų tikslas yra padidinti prekės ženklo žinomumą, tuomet pagrindiniai rodikliai pagal kuriuos vertinsite savo sėkmę turėtų būti sugeneruotas įrašų parodymų skaičius, tikslinės auditorijos pasiekiamumas (ang. Reach) ir puslapio sekėjų skaičius. Jeigu jūsų tikslas pritraukti naujų klientų ar sugeneruoti užklausų, tuomet reikėtų stebėti paklausimų ar formos užpildymų skaičių. Tuo tarpu, jei siekiate kurti savo, kaip rinkos eksperto įvaizdį, tuomet ženkliai padidėjęs puslapio sekėjų, įrašų paspaudimų ir pasidalinimų skaičius turėtų įspėti apie šio tikslo įgyvendinimą. Galiausiai, jeigu jūsų tikslas yra surinkti kuo daugiau registracijų į tam tikrą renginį ar webinarą, tuomet svarbiausias rodiklis – užsiregistravusių į renginį vartotojų skaičius.
Kasdienybėje daugelis kompanijų integruoja kelis ar net visus šiuos tikslus įgyvendinant „Linkedin“ puslapio strategiją, taigi šiame straipsnyje apžvelgsime kiekvieną šių tikslų atskirai bei rekomenduosime būdus, kaip juos sėkmingai pasiekti.
Prekės ženklo žinomumo didinimas
Vienas iš jūsų išsikeltų „Linkedin“ puslapio tikslų gali būti prekės ženklo žinomumo didinimas. Norint šį tikslą pasiekti reikėtų savo paskyroje reguliariai dalintis populiariu ir informatyviu turiniu, kuris būtų įdomus ir aktualus plačiajai auditorijai. Taip pat derėtų skatinti nuolatinį vartotojų įsitraukimą užduodant jiems įvairius klausimus ir atsakinėjant į jų komentarus. Turinio tipai gali būti įvairūs, kaip straipsniai, nuomonės formuotojų vlogai, klientų atvejų analizės, infografikai, video ir panašiai. Tačiau efektyviausias ir daugiausiai skaitytojų pritraukiantis turinys turėtų būti gerai argumentuotas ir turėti pakankamai patikimų šaltinių. Taip pat jis turėtų būti informatyvus ir naudingas jūsų tikslinei auditorijai bei negana to autoritetingas. Kitaip tariant jūsų puslapio sekėjai turėtų pasitikėti tuo, ką jūs teigiate savo paskyroje, o pasitikėjimas įgijamas reguliariai dalinantis patikimu ir informatyviu turiniu.
Siekiant įvertinti, ar jūsų prekės ženklo žinomumas padidėjo savo puslapio valdymo panelėje turėtumėte atkreipti dėmesį į tokias metrikas, kaip puslapio sekėjų skaičius, įrašų paspaudimų skaičius, vartotojų įsitraukimas (kiek kartų žmonės buvo pamėgę ir pasidalinę jūsų publikuotu turiniu) bei komentarų skaičius. Šias metrikas rasite prisijungę prie savo puslapio administravimo panelės ir viršuje paspaudę ant Analitikos (ang. Analytics) arba Atnaujinimų (ang. Updates) skilčių, kur rasite bendrą įrašų pasidalinimų ir komentarų skaičių.
Potencialių klientų generavimas
Dar vienas jūsų puslapio išsikeltų tikslų – tai potencialių klientų/užklausų generavimas. Anot „Linkedin“ kompanijos statistikos, įprastai prieš nuspręsdami įsigyti kažkokią paslaugą ar produktą verslo klientai prieš tai turi būti susidūrę ir susipažinę su specifiniu turiniu bent 7 kartus.
Iš to seka išvada, jog norėdami pritraukti ir išlaikyti klientą turite pasiūlyti jam vertingą ir įtraukiantį turinį. Anot „Linkedin“ nuomonės formuotojo Adam Connel, siekdami įgyti nuolatinį klientą, pirmiausia jam turite padėti ar edukuoti ir tik tuomet stengtis parduoti savo prekes ar paslaugas.
Šis turinys gali varijuoti nuo labai apibendrinto iki itin specifinio, sprendžiančio konkrečias kliento problemas ar atsakančio į jį neraminančius klausimus. Dažniausiai tai pridėtinę vertę klientui teikiantys patarimai, elektroninės knygos ar atvejų analizės, kurias skatinama parsisiųsti paliekant savo asmeninius kontaktus.
Pavyzdžiui, siekiant sudominti ir tuo pačiu pritraukti potencialius klientus„Linkedin“ Marketing Solutions siūlo parsisiųsti elektroninę knygą, kurioje patyrę „Linkedin“ komunikacijos ekspertai dalinasi savo laiko patikrintais patarimais apie efektyvias šio tinklo strategijas.
Kitas pavyzdys tai kompanijos „Salesforce“ bandymas sudominti ir pritraukti potencialių B2B klientų, skatinant juos parsisiųsti mokomąjį turinį apie tai, kaip kurti ypatingą kliento patirtį atsižvelgiant į nuolat besikeičiančius vartotojų lūkesčius.
Kuriant tokio tipo skelbimus nepamirškite jų nuorodose įterpti sekimo kodų (ang. tracking codes). Pagal juos vėliau savo Google Analytics paskyroje galėsite lengvai atsekti kiek iš viso buvo užpildyta kontaktų formų ir kiek žmonių atsisiuntė tam tikrą turinį. Taip pat norint stebėti išsamią informaciją apie tai kiek iš viso buvo užpildyta „Linkedin“ formų reikėtų prieš tai nusistatyti konversijų tikslus savo „Google Analytics“ paskyroje.
Vienas puikių būdų greitai ir lengvai rinkti norimus kontaktus bei padidinti konversijų rodiklį, tai „Linkedin“ kontaktų rinkimo formos (ang. „Linkedin“ Lead Gen Forms). Šios formos ypatingos tuo, kad yra neperkrautos bei lengvai ir greitai užpildomos tiesiog „Linkedin“ programėlėje. Be to jos yra pritaikytos mobiliesiems įrenginiams, kas didina kontaktų formų užpildymo rodiklį. Viena didžiausių kliūčių, kodėl žmonės dažnai nenoriai pildo kontaktų formas įmonių svetainėse yra ta, jog mano, kad ši informacija vėliau bus panaudota kompanijos rinkodaros tikslais. Taigi „Linkedin“ programėlės kontaktų forma yra puiki išeitis siekiant išvengti vartotojo nukreipimo į kompanijos puslapį bei greitai ir lengvai surinkti norimus kontaktus.
Taip pat šios formos leidžia automatiškai užpildyti visus reikalaujamus laukus, kas ne tik taupo vartotojo laiką, bet ir leidžia įmonei surinkti itin tikslią informaciją apie vartotoją (vardą, einamąsias pareigas, patirtį, kompanijos pavadinimą ir kita), kuri yra paimama tiesiai iš jo „Linkedin“ profilio. Pateikus „Linkedin“ kontaktų formą vartotojas yra nukreipiamas į padėkos puslapį iš kurio vėliau nukreipiamas į jūsų turinį arba į jūsų svetainę.
Rinkos eksperto įvaizdžio kūrimas yra viena efektyviausių strategijų ilgalaikiam pardavimų didinimui „Linkedin“ platformoje. Įrodyta, jog net 74% potencialių klientų dažniausiai pasirenka tą kompaniją, kuri pirmoji jiems suteikė vertingos informacijos ar įžvalgų apie juos dominančias paslaugas ir produktus. Vadovaujantis šia strategija prekinis ženklas turėtų reguliariai dalintis savo nuomone ir įžvalgomis apie įvairias rinkos naujienas ir aktualijas, publikuoti edukacinius gidus apie tai, kaip naudotis kompanijos siūlomu produktu ar spręsti įvairias su produktu ar paslauga susijusias problemas bei dalintis aktualiais straipsniais. Vienas puikių pavyzdžių tai „Linkedin“ kompanijos įrašas, paskatinęs vartotojus užsiprenumeruoti kompanijos naujienlaiškį tam, kad šie galėtų reguliariai gauti naujienas ir vertingus patarimus iš kitų rinkodaros ekspertų. Įraše subtiliai panaudota vieno nuomonės formuotojo Brian Solis citata, jog „kuo daugiau laiko skirsime atviram ir nuoširdžiam bendravimui su klientais, įsiklausimui į jų poreikius ir įsitraukimui, tuo tvirtesnius santykius užmegsime“. Investavus į „Linkedin“ turinio reklamą (ang. „Linkedin“ Sponsored Content) įrašas sugeneravo net 660 naujų kompanijos vlogo registracijų.
Dar viena strategija puikiai padedanti kurti rinkos eksperto įvaizdį tai „Linkedin“ grupės sukūrimas, kur savo srities ekspertai gali išreikšti savo nuomonę specifine tema ir aktualijomis. Sėkmingiausios grupės stengiasi pritraukti panašius tikslus ir interesus turinčius narius, kurie noriai įsitrauktų ir dalintųsi savo nuomone jiems aktualiais klausimais. Siekiant tai įgyvendinti pirmiausia reikėtų paskirti grupės moderatorių, kuris patvirtintų narių komentarus, nuolatos skatintų diskusiją užduodamas įvairius klausimus bei priimtų į grupę tinkamus žmones. Kitas būdas yra identifikuoti žymius nuomonės formuotojus jums aktualia tema ir priskirti jiems grupės ambasadoriaus rolę, kad šie lengviau pritrauktų naujus narius ir palaikytų grupės aktyvumą.
Sukūrę „Linkedin“ grupę jūs taip pat galite kartą per savaitę siųsti asmenines žinutes savo nariams su specialiais pasiūlymais ar kampanijomis. Tačiau derėtų nepersistengti, nes grupės nariai greitai paliks grupę, jei matys, jog negauna iš jos papildomos vertės. Siekdami pozicionuoti save kaip rinkos ekspertą, kurkite aktyvią bendruomenę skatindami įdomias ir įtraukiančias diskusijas, kuriose jos nariai drąsiai reikštų savo nuomonę įvairiomis temomis.
Vienas sėkmingiausių „Linkedin“ grupių pavyzdžių tai kompanijos Citi įkurta profesinė grupė „Connect“, bendradarbiaujant kartu su „Linkedin“. Kompanija sukūrė grupę „Profesionalus moterų tinklas“ (ang. „Professional Women‘s Network“), kurioje savo srities specialistės dalyvauja įvairiose diskusijose apie karjerą ir darbovietes. Ši grupė susilaukė itin didelio susidomėjimo ir aktyvaus narių įsitraukimo, kas padėjo kompanijai geriau pažinti savo klientus ir kurti savo kaip eksperto įvaizdį.
Registracijų į renginius/webinarus rinkimas
Dar vienas „Linkedin“ puslapio tikslų, kurį galite būti išsikėlę tai registracijų į įvairius renginius ar internetinius seminarus rinkimas.„Linkedin“ socialinis tinklas – tai puiki vieta įmonės profesinių renginių ar web seminarų viešinimui. Negana to jūs galite lengvai ir greitai rinkti registracijas į savo organizuojamą renginį, nukreipdami potencialius dalyvius iš savo kompanijos puslapio į renginio puslapį. Šiame puslapyje reikėtų įsidėti sekimo kodus (ang. tracking codes), kad galėtumėte stebėti kiek žmonių užsiregistravo į renginį.
Vienas puikių pavyzdžių tai „Linkedin“ Marketing Solutions puslapio organizuojami internetiniai seminarai į kuriuos kviečiami užsiregistruoti vartotojai, norintys išgirsti patarimus ir strategijas iš top marketingistų lūpų.
Kitas būdas surinkti kuo daugiau registracijų į renginį ar internetinį seminarą tai remiamų laiškų (ang. Sponsored InMail) siuntimas su nuoroda į renginį tikslinei auditorijai. Tai ypač efektyvus būdas padidinti renginio registracijas, nes laiškas siunčiamas tiesiai į vartotojo pašto dėžutę, kurioje išlieka aktyvus net ir pasibaigus mokamos reklamos laikotarpiui. Taigi šių laiškų atidaromumas ypač aukštas. Taip pat šiuos laiškus galite siųsti itin specifinei auditorijai pagal jų profesinius įgūdžius ir patirtį, kuriems jūsų renginys turėtų būti aktualus.
Išsakyti savo nuomonę