shutterstock_390623572.jpg

Linkedin keičia verslo puslapių dizainą

Šiuo metu dauguma socialinio tinklo LINKEDIN verslo puslapių atrodo taip:

nbranded-linkedin-user-2016

Organizacijos puslapis dabar

nbranded-linkedin-admin-2016

Organizacijos puslapis administratoriui dabar

Bet jau labai greitai vaizdas šiek tiek pasikeis ir bus panašesnis į Linkedin grupės puslapį:

  • Viršuje matysime prekės ženklo identitetą parodantį paveiksliuką (dydis: 1536px x 768px );
  • Iš centrinės pozicijos pagrindinis langas pasislinks į kairę, dešinėje papildomi Linkedin (tikėtina) reklamos plotai;
  • Žemiau – svarbiausia informacija apie organizaciją ar įmonę ir galimybė susisiekti iškart su atstovais;
  • Ir ilga siena su komunikuojama informacija;
nbranded-linkedin-user-2016-new

Būsimas organizacijos puslapis

 

nbranded-linkedin-admin-2016-new

Būsimas organizacijos puslapio administravimas

Atsiras atskira versija administratoriui, kurioje:

  • Pagrindinis puslapis (updates): svarbiausia statistika, galimybė dalintis turiniu ir paskutiniai įrašai su pasiektais rezultatais;
  • Nustatymai (overview): kalbos parinkimas (tikėtina, kad informacija bus galima pateikti net keliomis kalbomis), dizaino ir įmonės duomenų keitimas;
  • Analitics ir Notifications – kol kas neatnaujinti.

Bendrai galime pasakyti tai, kad visi socialinių tinklų puslapiai supanašėja:) Greičiausiai panašūs dizaino pakeitimai atkeliaus ir į asmeninių Linkedin paskirų puslapius.

Sekite mus LINKEDIN

 

DariusLinkedin keičia verslo puslapių dizainą

Išsakyti savo nuomonę

Panašūs straipsniai