iStock-934096054-Converted-01.png

Kiek kainuoja reklama Facebook platformoje?

2019 m. vasarą vienas mūsų klientų (nevyriausybinė organizacija) savo Facebook paskyroje dalinosi turiniu, susijusiu su prekybos žmonėmis priverstiniam darbui prevencija. Mes nebuvome atsakingi už turinio kūrimą, todėl įtakos jo kokybei daryti negalėjome. Turėjome pasirūpinti tik technine dalimi – Facebook reklamos administravimu. Norime pasidalinti keliais įdomiais skaičiais.

  • Tikslas – pasiekti kuo daugiau Lietuvos gyventojų, 18-64+ metų amžiaus (ang. Reach).
  • Biudžetas – galima sakyti, turėjome neribotą biudžetą, kurį skyrė Facebook socialinės problemos viešinimui.
  • Turinys – reklamavome du turinio vienetus. Jų formatai – video ir statinis vaizdas, abu su nuorodomis.

Aktyviausi vartotojai – priešpiet

Galima teigti, kad daugelis lietuvių prieš dienos pietus įsijungia Facebook – reklama pasiekdavo ženkliai daugiau vartotojų 11-12 val.

Paspaudimo kaina 0,06-0,60

  • Video klipo nuoroda vedė į organizacijos puslapį, o statinio vaizdo – į apklausos formą.  Vidutiniškai vienas atvedimas į puslapį (ang. Cost per Link Click) kainavo nuo 0,06 iki 0,60 euro centų. Kampanijos eigoje kaina augo.
  • Video reklama buvo optimizuota iki 0,07 euro centų už paspaudimą, o statinio vaizdo – 0,16 euro centų.
  • Taigi, turint 1000 eurų biudžetą, reklama be tikslinės grupės gali į puslapį atvesti apie 7000 vartotojų.

Didžiausia auditorija 18-34 m.

  • Reklama buvo nukreipta į visus Lietuvos gyventojus, vyresnius nei 18 m. Daugiausiai pasiekta 18-34 m. amžiaus lietuvių.
  • Panašu, kad nors didžioji dalis jaunų vartotojų naudojasi Instagram, jie aktyvus ir Facebook platformoje. Tiesa, 34-64 m. amžiaus auditorija auga.

Reklamos parodymas 1000-ui žmonių kainuoja 0,40-3,00

Šiuo atveju parodyti reklamą kuo didesniam žmonių skaičiui galėjome itin pigiai – vidutiniškai 0,46 euro centai už 1000 pasiektų vartotojų (ang. Cost per 1000 People Reached).

Įtraukimo kaina 0,01-0,30

  • Vieno vartotojo įtraukimas (ang. Engagement) gali kainuoti nuo 0,01 iki 0,30 euro centų.
  • Žinoma, tai priklauso nuo turinio. Esame turėję kampanijų (be konkursų), į kurias vartotojai įsitraukia už mažiau nei 0,01 euro centą.

Viena video peržiūra (pirmų 3 s) vidutiniškai kainuoja 0,01

  • Dažniausiai net pigiau – video peržiūros (ang. Video View) kaina gali būti ir 0,001 €.
  • Vartotojai vidutiniškai peržiūri 30 % turinio.
  • Pirmos 5 s yra pačios svarbiausios.

Per dieną galima išleisti iki 50

  • Įdomu tai, kad per dieną reklamos kampanijai (rodant vieną tą pačią reklamą) daugiausiai išleidome 44,81 €.
  • Nebuvo jokių biudžeto ribų. Taip pat buvome išskyrę kelias tikslines grupes ir pasirinkę kelis skirtingus reklamos tikslus.

 

O kiek jums daugiausiai yra pavykę išleisti per dieną vienai Facebook reklamai?

Dar kartą pasikartosime – tai vienos kampanijos skaičiai. Tikslinė grupė buvo visa Lietuva, neribojant amžiaus, o į turinio kūrimą nebuvo investuota daug laiko ar kūrybiškumo.

 

DariusKiek kainuoja reklama Facebook platformoje?

Išsakyti savo nuomonę

Panašūs straipsniai