linkedin-2.jpg

Kaip susikurti ir valdyti „Linkedin“ puslapį?

Nuo ko pradėti norint susikurti savo įmonės puslapį „Linkedin” socialiniame tinkle, į ką atkreipti dėmesį kuriant įmonės aprašą, kaip tinkamai valdyti ir efektyviai kurti savo prekinio ženklo įvaizdį šiame tinkle – į šiuos ir kitus jums dažnai kylančius klausimus apie “Linkedin” platformą atsakys šis straipsnis.

Kaip susikurti „Linkedin“ kompanijos puslapį?

1. Norėdami susikurti įmonės puslapį savo asmeninio „Linkedin“ puslapio viršutinėje dešinėje pusėje paspauskite ant ikonos „Work“.

2. Tuomet išsiskleidusiame meniu paspauskite ant nuorodos „Create a Company Page“ (liet. Sukurti kompanijos puslapį).

Linkedin.com

3. Naujai atsidariusiame lange įveskite savo kompanijos pavadinimą ir svetainės URL adresą. Visi „Linkedin“ kompanijų puslapių URL adresai yra struktūrizuojami taip: com/company/ [JŪSŲ KOMPANIJOS PAVADINIMAS]. Tam, kad jūsų kompanijos puslapis būtų lengvai randamas „Linkedin“ tinkle, vartotojai ir įvairios paieškos sistemos naudoja būtent šį unikalų URL adresą.

 


4. Pažymėkite varnele, jog patvirtinate, kad turite teisę veikti šios kompanijos vardu kuriant puslapį.
5. Spauskite mygtuką „Create page“ (Sukurti puslapį). Jūsų el.paštas susietas su „Linkedin“ paskyra bus automatiškai susietas ir su kompanijos puslapiu.
6. Naujai atsidariusiame pasveikinimo puslapyje paspauskite „Get started“ (pradėti) ir galėsite pradėti redaguoti savo įmonės puslapį. ·   Jeigu puslapyje atsiras raudonas klaidos pranešimas, vadinasi yra kažkokių trukdžių bandant pridėti jūsų kompanijos puslapį.

Norėdami paskelbti savo įmonės puslapį pirmiausia turite sukurti įmonės aprašą, kurį sudaro nuo 250 – 2,000 simbolių su tarpais bei pridėti savo svetainės adresą. Įmonės aprašą rekomenduojama kurti anglų kalba, nes ši vakarų pasaulyje naudojama plačiausiai, tačiau jeigu planuojate dirbti išskirtinai tik su Lietuvos rinka tuomet paskyroje galite naudoti ir lietuvių kalbą. Bendra taisyklė renkantis įmonės aprašo kalbą: kokiose rinkose dirbate ar planuojate dirbti, tokias kalbas paskyroje ir naudokite. Taip pat svarbu yra užpildyti visus prašomus langus. Rekomenduojame investuoti šiek tiek laiko kuriant savo prekės ženklo profilį „Linkedin“, nes tai yra antras pagal svarbumą kanalas po jūsų svetainės, kuriame vartotojai ieško daugiau informacijos apie jūsų verslą. Ypač svarbu tiesiog nekopijuoti savo internetinės svetainės teksto, bet geriau sukurti trumpą, originalų įmonės aprašą, kuris pabrėš naudą klientams ir atsakys į klausimą, kodėl su jumis turėtų bendradarbiauti verslas. Papildomai galite nurodyti kontaktus, padėsiančius klientams su jumis susisiekti. Atminkite, kad jūsų įmonės puslapio peržiūra iki tol, kol galutinai jį publikuosite – negalima. Galutinai publikavus savo įmonės puslapį jis iš karto bus matomas ir pasiekiamas „Linkedin“ svetainėje.

„Linkedin“ kompanijos puslapio valdymas

Norėdami prisijungti prie savo kompanijos puslapio administravimo panelės „Linkedin“ paskyros viršuje paspauskite ant ikonos „Me“. Išsiskleidusiame meniu po skiltimi „Manage“ (liet. Valdyti) pasirinkite savo norimą redaguoti kompanijos puslapį. Jeigu iš karto nebūsite automatiškai nukelti į savo norimo peržiūrėti puslapio administravimo panelę, tuomet įmonės puslapio viršuje paspauskite „Manage page“ (liet. Valdyti puslapį) mygtuką.

Įmonės puslapio analitika

Įmonės puslapio analitinių duomenų skiltyje yra pateikiami visi svarbiausi rodikliai apie jūsų puslapio srautą ir vartotojų elgseną. Taip pat išsamią puslapio informaciją priskirti administratoriai gali peržiūrėti atnaujinimų (ang. Updates), sekėjų (ang. Followers) ir lankytojų (ang. Visitors) skiltyse.

Turėdami prieigą prie išsamių savo kompanijos puslapio duomenų, jūs galite:

  • Įvertinti savo individualių įrašų pasiekiamumą (ang. reach) ir vartotojų įsitraukimą (ang. engagement);
  • Geriau pažinti savo potencialius klientus remiantis jų demografiniais duomenimis ir šaltiniais iš kurių šie vartotojai pateko į jūsų puslapį;
  • Įvertinti puslapio srautą ir jo aktyvumą, remiantis tokiomis metrikomis, kaip puslapio peržiūrų skaičius, unikalių lankytojų skaičius ar paspaudimų ant karjeros puslapio skaičius.

Norėdami peržiūrėti savo kompanijos puslapio analitiką, eikite į savo kompanijos puslapį ir paspauskite „Analytics“ skiltį puslapio viršuje.

Puslapio analitika

Taip pat reikėtų žinoti, jog „Linkedin“ platforma turi tris skirtingus kompanijos puslapio administratorių tipus ir tik tam tikro tipo administratoriai gali pridėti prie puslapio kitus administratorius, siekiant suteikti jiems teisę valdyti puslapį, skelbti įrašus bei redaguoti turinį.

„Linkedin“ išskiriami puslapio administratorių tipai:

  • Pilnas teises turintys administratoriai (ang. Designated Admin)– šio tipo administratoriai dažniausiai yra įmonės priskirti darbuotojai, kurie gali atlikti įvairius pakeitimus įmonės puslapyje, pridėti kitus administratorius ir reguliariai skelbti kompanijos įrašus.
  • Turinio administratoriai (ang. Direct Sponsored Content Poster)– šio tipo puslapio administratoriams leidžiama tiesiogiai dalintis ir skelbti turinį „Linkedin“ vartotojų pagrindinio puslapio sraute. (Linkedin Homepage feed)
  • Įdarbinimo administratoriai (ang. Recruiting Poster)– šio tipo administratoriais dažniausiai paskiriamos įdarbinimo įmonės/agentūros, kurioms leidžiama skelbti įmonių naujienas ir įsidarbinimo galimybes jų vardu.

 

Investuokite į savo kompanijos puslapio reklamą

Įrašų reklama, tiesioginė turinio reklama ir remiami laiškai

„Linkedin“ turinio reklama (ang. Linkedin Sponsored Content) – tai reklamos tipas, leidžiantis jums reklamuoti savo puslapyje prieš tai paskelbtus įrašus ir taip pasiekti platesnę auditoriją visame tinkle, ne tik jūsų puslapio sekėjus (ang. Followers). Dažniausiai šios reklamos tikslas yra paskatinti  vartotojų įsitraukimą, padidinti reklamos pasiekiamumą (ang. Reach) bei prekinio ženklo žinomumą. Kuriant ir dalinantis šio tipo reklamos įrašais svarbu pagalvoti, kaip šie įrašai atrodys bendrame puslapio kontekste bei ar bus aktualūs puslapio sekėjams.

Tuo tarpu reklama skatinanti apsilankyti internetiniame puslapyje (ang. Direct Sponsored Content) – tai itin segmentuota reklama, leidžianti pasiekti specifines auditorijas su tik joms aktualiu turiniu bei atvesti žmones į kompanijos svetainę ar kitą nukreipimo puslapį. Pagrindinis šio reklamos tipo tikslas – sudominti vartotojus savo siūlomomis prekėmis ar paslaugomis ir atvesti juos į norimą puslapį. Kuriant šio tipo reklaminį turinį galimi įvairūs formatai: straipsniai, paveikslėliai, video ar nuorodos. Tačiau svarbu, kad šis turinys prieš tai dar nebūtų patalpintas kompanijos puslapyje. Šio tipo reklama leidžia realiu metu testuoti įvairių formatų turinį, taip dar labiau didinant kampanijos efektyvumą ir naujų vartotojų pritraukimą.

Dar vienas efektyvus reklamos tipas „Linkedin“ tinkle, tai remiami laiškai (angl. Sponsored InMail). Šie laiškai yra siunčiami tikslinei auditorijai su tik jai aktualiu turiniu ir yra matomi vartotojo „Linkedin“ pašto dėžutėje. Svarbu paminėti, jog šiuos laiškus gauna tik aktyvūs „Linkedin“ vartotojai. Taip pat šie laiškai yra labai efektyvūs, nes juose galima kreiptis asmeniškai ar siųsti personalizuotą žinutę ypač segmentuotai auditorijai. (Pagal užimamas pareigas, darbinę patirtį, miestą ir pan.)

Remiami laiškai – tai efektyvi priemonė registracijų į įvairius webinarus ar asmeninius renginius rinkimui, produktų ar paslaugų specialių pasiūlymų siuntimui ar informacinės medžiagos, kaip infografikai, elektroninės knygos ir kita, parsisiuntimams skatinti. Kadangi „Linkedin“ tokio tipo laišką tam pačiam asmeniui leidžia išsiųsti daugiausiai 6 kartus per metus, akivaizdu, kad tai yra itin profesionalus ir neerzinantis vartotojų rinkodaros įrankis.

Investuokite į savo sekėjus

Svarbu nepamiršti, jog jūsų darbuotojai yra automatiškai ir jūsų kompanijos puslapio sekėjai „Linkedin“. Tai ypač naudinga, turint omeny, kad vienas darbuotojas vidutiniškai turi 10 kartų daugiau kontaktų nei jo įmonė turi sekėjų. Darbuotojai gali dalintis jūsų vertingu turiniu su savo turimais kontaktais, taip dar labiau didinant jūsų prekinio ženklo žinomumą ir auginant jau esamų sekėjų skaičių. Taigi, nepamirškite investuoti į savo svarbiausius sekėjus – darbuotojus, kurie kartu yra neatsiejama jūsų prekės ženklo dalis.

Dar viena naujovė leidžianti greitai ir lengvai padidinti puslapio sekėjų skaičių, tai mygtuko „Follow“ (sekti) pridėjimas prie remiamo turinio kampanijų (ang. Linkedin Sponsored Content). Jeigu siekiate sugeneruoti kuo daugiau puslapio sekėjų, tuomet naudokite šį mygtuką. Paspaudęs mygtuką „Follow“ (sekti) vartotojas automatiškai taps kompanijos puslapio ar vieno iš kompanijos papildomų puslapių sekėju. Verta įsidėmėti, jog jei rinkodaros kampanijai naudojate mokesčio už paspaudimą (MUP) pirkimo metodą tuomet mokėsite kaskart naujam vartotojui paspaudus ant mygtuko „follow“. Jeigu esate pasirinkę CPM (mokesčio už 1000 parodymų) pirkimo metodą tuomet už šio mygtuko paspaudimus mokėti nereikės. Mokėsite tik už parodymus.

Paskutinė, bet ne prasčiausia taktika norint padidinti savo įmonės puslapio sekėjų skaičių, įdiegti Linkedin „follow“ mygtuko įskiepį savo svetainėje. Tokiu būdu svetainėje apsilankę vartotojai galės iš karto tapti jūsų įmonės puslapio sekėjais „Linkedin“.

Justina SaveikytėKaip susikurti ir valdyti „Linkedin“ puslapį?

Išsakyti savo nuomonę

Panašūs straipsniai