good-size-corona-01-min.png

Kaip prekių ženklai padeda išgyventi verslui per Covid-19?

Pasaulio bendruomenė surėmusi pečius drauge stengiasi įveikti globalų iššūkį – koronaviruso pandemiją. Didžiosios verslo kompanijos taip pat imasi iniciatyvos lengvinti pandemijos padarinius ir svariai prisideda prie įtampos visuomenėje mažinimo. Didieji prekių ženklai per pastarąsias kelias savaites priėmė eilę sprendimų, kurie padėtų išgyventi verslui, darbuotojams, klientams ir visai bendruomenei. Džiugu matyti, kad, kai tikrai norime, mes labai greitai galime gerinti visuomenės gyvenimą.

„Soundcloud“

„Soundcloud“ užsibrėžė tikslą padėti dėl pandemijos finansinį sunkmetį išgyvenantiems muzikos atlikėjams. Kol gyvos muzikos koncertai ir muzikiniai festivaliai atidėti neribotam laikui, „Soundcloud“ platformoje yra galimybė tiesiogiai aukoti savo pamėgtiems muzikantams.

„Spotify“

„Spotify“ kompanija kovo 25 dieną paleido virtualią lėšų rinkimo platformą „COVID-19 Music Relief“. Čia surinkti pinigai skiriami organizacijoms, padedančioms muzikantams finansiškai. „Spotify“ šiuo metu kuria naują internetinę platformą „Spotify For Artists“, kurioje muzikos atlikėjai galės gauti paramą iš savo gerbėjų tiesiogiai. Ši kompanija skiria pinigų ir fondams, besirūpinantiems informacijos apie koronavirusą sklaidą.

„Google“

„Google“ skirs 800 mln. JAV dolerių, kad krizės metu padėtų atsitiesti valstybinėms organizacijoms ir smulkiajam verslui. Šios lėšos bus skiriamos reklamai, leis apmokėti algas darbuotojams dėl koronaviruso simptomų gavusiems nedarbingumo pažymėjimus arba dėl karantino negalintiems eiti į darbą. Balandžio 15 dieną „Google“ paskelbė, kad įsteigė nepaprastosios padėties fondą, kuris parems žurnalistus ir naujienų tarnybas. Į šio fondo dotacijas galės pretenduoti ir vietinė Lietuvos žiniasklaida. Komunikacijos produkto „Hangouts Meet“ vartotojai debesų kompiuterijos programinės įrangos ir produktų rinkiniu „G Suite“ galės naudotis nemokamai iki 2020 m. liepos 1 dienos. Apie pagalba nervyriausybinėms organizacijoms Lietuvoje ir kaip ją gauti skaitykite čia.

„Facebook“

„Facebook“ paleido programą, skirtą padėti atsigauti bendruomenėms ir smulkioms įmonėms. 100 mln. JAV dolerių dotacija ir lėšos feisbuko reklamai bus skirtos iki 30 tūkstančių smulkiųjų verslininkų daugiau nei 30-tyje šalių. Kovo 30 dieną „Facebook“ pranešė, kad skiria dar 100 mln. JAV dolerių pasaulio naujienų organizacijoms, nukentėjusioms nuo koronaviruso pandemijos.

„Adobe“

„Adobe“ suteikė moksleiviams nemokamą prieigą, leidžiančią naudotis „Creative Cloud“ kūrybos programomis ir paslaugomis namuose visame pasaulyje.

„Loom“

Kompanija „Loom“ skelbia, kad padėti šiuo sudėtingu laikotarpiu yra jų misija. Kompiuterio ekrano ir vaizdo kameros įrašymo programėlės kūrėjai pasiūlė savo produkto „Loom Pro“ planu nemokamai naudotis mokyklų, universitetų bei kitų mokymosi įstaigų bendruomenėms, kitiems vartotojams šio plano kainą sumažino pusiau. Klientams, naudojantiems nemokamus „Loom“ planus, suteikta galimybė įrašinėti neribotą kiekį duomenų.

„Amazon“

„Amazon“ stipriai išaugus internetinei prekybai, pakėlė algas savo darbuotojams ir planuoja samdyti dar šimtą tūkstančių naujų žmonių dirbti sandėliuose bei prekių pristatymo skyriuose. Daugiau naujienų.

„LinkedIn“

„LinkedIn“ pasiūlė šešiolika nemokamų seminarų šiomis temomis: kaip išlikti produktyviam, kaip kurti santykius su žmonėmis per atstumą, kaip naudotis virtualių susitikimų programomis bei kaip suderinti darbą namuose ir šeimyninį gyvenimą ir kt.

Monika AugustaitytėKaip prekių ženklai padeda išgyventi verslui per Covid-19?

Išsakyti savo nuomonę

Panašūs straipsniai