pinterest-1084757_1920-e1598954638238.jpg

Kaip padidinti Pinterest sekėjų skaičių?

Turėdama 367 milijonus aktyvių vartotojų per mėnesį bei daugybę naujų elektroninės prekybos įrankių, Pinterest tampa patikima platforma prekės ženklo žinomumo ir produkto pardavimų didinimui. Šiame straipsnyje apžvelgsime, kodėl verta turėti šio socialinio puslapio paskyrą, o taip pat pateiksime 8 patarimus, kaip žaibiškai padidinti Pinterest sekėjų skaičių.

Galbūt Pinterest nėra pirmas variantas, kuris šauna į galvą pagalvojus apie savo prekės ženklo rinkodarą, tačiau dėl 28% išaugusio mėnesinių vartotojų nuo 2018 m. iki 2019 m., į Pinterest verta atkreipti dėmesį.

Taip pat:

Tad jei norite įsitvirtinti bendruomenėje, turinčią stiprią perkamąją galią, keliaukime prie 8 patarimų, kaip galite padidinti Pinterest sekėjų skaičių.

1. Turėkite aiškų tikslą

Visų pirma įsitikinkite, jog jūsų Pinterest profilis aiškiai reprezentuoja jūsų verslo teikiamą vertę. Iškart turėtų būti aišku, kokio tipo turinį siūlo jūsų prekės ženklas ir ką vartotojas gali gauti, sekdamas jūsų paskyrą. Aiški profilio paskirtis vartotojui leidžia lengviau įsipareigoti jus sekti, kadangi tuomet jis tiksliai žino, kam „pasirašo“.

Atkreipkite dėmesį į:

  • profilio pavadinimą – naudokite žodžius, kurie paaiškina jūsų pagrindines sritis;
  • profilio turinį – kurkite originalius Pinterest pin‘us;
  • profilio aprašymą – apibendrinkite prekės ženklo paskirtį;
  • profilio antraštę – pasirinkite paveikslėlį ar video, vizualiai reprezentuojantį jūsų turinį.

Pinterest visų pirma yra į vizualus orientuota platforma, tad projektuokite paveikslėlius su lengvai skaitomu tekstu.

Pateiksime pavyzdį: jei savo Pinterest paskyroje neturite daug sekėjų, verta apgalvoti ne tokių populiarių raktažodžių pasirinkimą. Tikėtina, kad tokiu atveju turėsite mažiau konkurencijos dėl pasirinktų raktažodžių, o tai reiškia, jog paieškos rezultatuose užimsite aukštesnę vietą.

Taip pat vienas iš būdų atrasti tinkamus raktažodžius – Pinterest Trends. Deja, tenka atkreipti dėmesį, jog ši funkcija galima tik JAV, D. Britanijos ir Kanados teritorijose. Pinterest Trends parodo minėtųjų teritorijų top paieškos raktažodžius ir temas per pastaruosius 12 mėnesių.

Nors tinkamų raktinių žodžių suradimas ir naudojimas gali atrodyti reikalaujantis papildomų pastangų, tačiau tai yra vienas geriausių būdų užsitikrinti didesnį lankytojų srautą ir sekėjų skaičių jūsų Pinterest paskyroje.

Atradę geriausius raktažodžius, galite pradėti optimizuoti savo prekės ženklo radimą Pinterest paieškose. Pateikiame 4 būdus, kaip tai padaryti!

2. Optimizuokite profilio turinį

Vienas efektyviausių būdų, siekiant padidinti Pinterest sekėjų skaičių – optimizuoti profilio turinį, jog jis atsispindėtų atitinkamuose paieškos rezultatuose.

Triukas paprastas – tereikia į savo pin‘us pridėti atitinkamus raktinius žodžius drauge su atitinkamais pavadinimais ir aprašymais, kurie yra būdingi jūsų verslui ir produktams, bet taip pat suderinti šį turinį su tuo, ko ieško jūsų tikslinė auditorija.

Kaip rasti tinkamus raktažodžius jūsų Pinterest profiliui, galite rasti Nbranded straipsnyje.

3. Ant savo pin‘ų pridėkite prekės ženklo logotipą

Pinterest įrašai sukurti tam, kad sklistų toli ir plačiai, tad prie savo kurtų pin‘ų pridėdami prekės ženklo logotipą, įsitikinsite, jog įrašai visuomet reklamuoja jūsų verslą ir padeda didinti Pinterest sekėjų skaičių.

Jūsų prekės ženklo logotipo, šrifto ir spalvų naudojimas, padės užtikrinti, jog pin‘ai atpažįstami, kad ir kur jie būtų išsaugoti.

Tai ypač naudinga, kai yra susiejama su plačiai plintančiu turiniu.

Kuo dažniau vartotojai pastebės jūsų prekės ženklą Pinterest‘e, tuo didesnė tikimybė, jog jie patikrins jūsų profilį bei paspaus mygtuką Follow.

4. Pasidalinkite jūsų prekės ženklo istorija

Buvimas autentišku, pasidalinant prekės ženklo istorija, kuria bendruomeniškumo jausmą beveik visose socialinėse medijose. Šiuo atveju, Pinterest ne išimtis.

Pasidalinimas apie tai, kaip buvo įkurta jūsų įmonė ar supažindinimas su įvairiais komandos nariai, kuria asmeninį ryšį, kuris gali vartotojus paskatinti labiau įsitraukti, pasitikėti ir tapti jūsų prekės ženklo sekėjais.

Efektyvus būdais tai padaryti – sukurti Pinterest Boards, kurios būtų skirtos būtent jūsų prekės ženklo istorijai.

Patarimas: leiskite jūsų prekės ženklo istorijoms Pinterest Boards sulaukti dar daugiau matomumo, pridėdami jas prie Featured Boards, esančiose jūsų Pinterest profilyje.

5. Išanalizuokite jūsų jau egzistuojančią auditoriją

Jei esate rimtai nusiteikę, siekdami padidinti Pinterest sekėjų skaičių – pasinaudokite Pinterest Analytics.

Su Pinterest Business paskyra galite gauti vertingų įžvalgų, pradedant nuo visos jūsų auditorijos iki susidomėjusios auditorijos.

Pinterest Audience Insight yra puikus įrankis atskleisti jūsų auditorijos demografinius ypatumus, tokius kaip amžius, lytis ar vietovė, o taip pat jų interesų sritis.

Įžvalgas apie tai, kas susiję su jūsų jau turima auditorija galite panaudoti kurdami savo turinio strategiją ateityje.

6. Eksperimentuokite su video pin‘ais

Video įrašai tikrai gali jus išskirti paieškos rezultatuose, tad naudokite juos savo strategijai, pritraukti dar daugiau susidomėjimo bei padidinti Pinterest sekėjų skaičių.

Pagal Pinterest duomenis, organiško video turinio peržiūros siekia daugiau nei 240% per metus (!), o šis turinys yra populiariausias maisto, grožio, DIY, pramogų bei namų dekoro kategorijose.

7. Bendradarbiaukite kuriant Group Boards

Prekės ženklų ar influencerių pakvietimas bendradarbiauti kuriant Group Boards, gali būti dar viena galimybe, norint padidinti Pinterest sekėjų skaičių.

Tai puiki opcija, siekiant produktą reklamuoti kitame produkte (angl. cross-promotion) ir to rezultate pasiekiant naujus sekėjus. Taip pat tai gali būti puiki pradžia kūrybiškai prekės ženklų partnerystei vystyti.

8. Investuokite į Pinterest reklamą

Pinterest reklama yra vienas lengviausių būdų pateikti savo turinį jums tinkamai auditorijai ir su tinkama strategija Pinterest reklama gali itin pasitarnauti jūsų sekėjų augimui.

Galite nukreipti Pinterest reklamą remdamiesi auditorijos demografiniais rodikliais ir pomėgiais ar  pasirinkdami tinkamus raktinius žodžius, padarant juos lanksčiu ir tikslingu įrankiu jūsų verslui plėsti.

Apibendrinant šį straipsnį – augindami savo sekėjų skaičių Pinterest ir investuodami į Pinterest strategiją, ne tik sulauksite vartotojų įsitraukimo į jūsų prekės ženklo veiklą, bet taip pat prisidėsite prie sėkmingo jūsų produkto/paslaugos pardavimo.

Gabija StašinskaitėKaip padidinti Pinterest sekėjų skaičių?

Išsakyti savo nuomonę

Panašūs straipsniai