Kai randi tą vienintelę, o ji pasprunka

Naujoji „Union Creative“ reklama, kursto įvairias ir pačiam žiūrovui netikėtas mintis. Valentino dieną pristatyta socialinė reklama vaizduoja tris skirtingo amžiaus vyrus, pasakojančius apie giliai širdyje įstrigusią mylimąją, kurios jiems nepavyko užkariauti. Interviu realistiškas, panašu, jog vyrai nuoširdžiai ilgisi kažkada stipriai mylėtų moterų. Tiesa, vyrų apibūdinta situacija byloja ne apie jų meilę moterims, bet prievartą.

Rachel Ramkaran, Toronto moterų centro žmogiškųjų išteklių bei komunikacijos atstovė teigė: „Žmonės stereotipiškai įsivaizduoja smurtautoją kaip niekam tikusį alkoholiką, tačiau dažniausiai prievartautojas atrodo visai kitaip, jis puikiai moka sukurti teigiamą įvaizdį nepažįstamiems žmonėms“.

Ši socialinė reklama subtiliai atskleidžia idėją, jog smurtautojui nesunku apsimesti auka. Jis gali būti jūsų bendradarbis, draugas ar giminaitis.

 

Vaida KardokaitėKai randi tą vienintelę, o ji pasprunka

Išsakyti savo nuomonę

Panašūs straipsniai