Inovatyvi produktų linija, skatinanti visuomenės toleranciją

Bimbo Integrated – tai idėja gimusi žymiam duonos kepinių prekiniam ženklui „Bimbo” tęsiant jų rinkodaros kampaniją “Pamaitink geresnį pasaulį” (ang. “feed a better world”). Štai kodėl kompanija išleido specialią duonos gaminių liniją pavadinimu “Bimbo Integrated bread”, kur viename pakelyje galima rasti skirtingų rūšių Bimbo duonos. Šio produkto sukūrimo priežastis – noras edukuoti ir paskatinti žmones būti tolerantiškais ir gerbti įvairovę kitų tautų, rasių, lyties ar seksualinės orientacijos atžvilgiu.

Bendradarbiaujant kartu su švietimo įstaigomis iš pradžių Bimbo Integrated duonos kepiniai buvo pristatyti įvairiose mokyklose, kaip mokymosi programos dalis. Šios programos metu mokiniai buvo skatinami atsižvelgti ir būti tolerantiškais įvairių žmonių, rasių ir lyčių atstovams. Vėliau šis produktas taip pat pasiekė ir socialinius tinklus, kur bendradarbiaujant su žinomais kepėjais ir dalinantis įvairiais šio gaminio receptais kampanija susilaukė dar didesnio visuomenės dėmesio.

Tiesioginė rinkodaros kampanija sukurta Ogilvy ir Argentinos Bimbo Bakeries.

Justina SaveikytėInovatyvi produktų linija, skatinanti visuomenės toleranciją

Išsakyti savo nuomonę

Panašūs straipsniai