Idėjos įgyvendinimas: FCB Toronto
Tikslas: pateikti atsakymus apie Dauno sindromą
Tikslinė grupė: tėvai, besilaukiantys vaikų su Dauno sindromu
Žmonės, susidūrę su sveikatos problemomis, atsakymų pirmiausia ieško „Google“. Turėdama tai galvoje Kanados žmonių su Dauno sindromu draugija (angl. Canadian Down Syndrome Society, toliau – CDSS) pradėjo naują socialinę kampaniją „Atsakymai apie Dauno sindromą“.
Tėvams, sužinojusiems, kad jų vaikas turi Dauno sindromą, savaime suprantama, tokios naujienos sukelia daug sumaišties ir streso. Jie turi daugybę klausimų: kada jų vaikas pradės vaikščioti ir kalbėti? ar jis bus savarankiškas? kiek ilgai jis gyvens? Gydytojų konsultacijos jiems neužtenka, dažnai atsakymų į savo klausimus tėvai ieško internete.
Todėl CDSS pateikė „Atsakymus apie Dauno sindromą“. Tai kelios dešimtys trumpų vaizdo įrašų, kuriuose žmonės su Dauno sindromu atsako į dažniausiai užduodamus klausimus.
Agentūra dešimčiai žmonių su Dauno sindromu uždavė dažniausiai užduodamus klausimus ir nufilmavo jų atsakymus. Klausimai labai įvairūs: pradedant tuo, kas yra Dauno sindromas, ir baigiant gyvenimiškais klausimais, ar Dauno sindromą turintis žmogus gali važiuoti dviračiu ir gaminti valgį.
Jeffas Hiltsas, kūrybos direktorius:
Vien parodydami tikrus žmones su Dauno sindromu, mes sklaidome mitus apie vystymosi negalią. Tačiau pagrindinis šios kampanijos tikslas yra užtikrinti, kad žmonės, atsakymų ieškodami „Google“, pirmiausia ras šiuos vaizdo įrašus.
Išsakyti savo nuomonę