klausimai-atejus-i-agentura-01-1.png

7 klausimai, kurių galite tikėtis atėję į reklamos agentūrą

Jei nuspręsite kreiptis į video paslaugų kūrėjus, dizainerius ar kitus reklamos profesionalus, visi jie bandys perprasti, ko jūsų įmonei bei jūsų vartotojams reikia labiausiai. Reklamos agentūra ne tik kuria efektyvų vaizdą, bet yra pasirengusi jums padėti išspręsti esmines verslo problemas.

Mes atrinkome septynis esminius klausimus, kurių galite tikėtis atėję į reklamos agentūrą. Atsakydami į juos padedate mums tinkamai reprezentuoti jus bei sukurti tinkamą ir efektyvų reklaminį turinį.

Jei neseniai pradėjote savo veiklą, šie klausimai taip pat gali padėti susigaudyti kur link norite judėti ir ką vertą žinoti.

1. Kokią prekę ar paslaugą jūs siūlote? Kas yra jūsų tikslinė auditorija?

Dažnai įmonės vadovams norisi pasiekti kuo platesnį klientų ratą visame pasaulyje. Tačiau visgi daugiausia naudos gausite, kiek įmanoma labiau išsigryninę pagrindinę savo vartotojų kategoriją. Pavyzdžiui, jei jūsų vartotojai yra sportininkai, pagalvokite, kas tiksliai: atletai ar bėgikai? Prekinis ženklas yra kuriamas galvojant apie tai, kas būtų patrauklu jūsų tikslinei auditorijai. Reklamos profesionalas žinodamas jūsų vartotojo tipažą, galės įsijausti į jo asmenybę: ištirti, koks elgesys jam būdingas, kas jam patinka, ko jam reikia. Tai išsiaiškinęs sukurs reklaminį turinį, kuris tikrai patrauks kliento dėmesį.

2. Kokią praktinę ir emocinę naudą gauna jūsų vartotojai?

Kuo jūsų kompanija yra unikali, kokią išskirtinę vertę kuria jūsų įmonė? Pagalvokite apie tai, kokią vartotojų problemą jūs sprendžiate. Gal padedate savo prekių ir paslaugų vartotojams sutaupyti laiko, o galbūt jūsų dėka jie išvengia streso?

3. Ką jūsų vartotojai apie jus galvoja?

Čia svarbu tiek pozityvus, tiek negatyvus vartotojų grįžtamasis ryšys. Jis padeda suvokti, kokios jūsų kompanijos stipriosios pusės, kurias vartotojai pastebi lengvai bei kuriose vietose dar reikėtų pasistengti. Jei jūs neseniai pradėjote savo veiklą, tuomet naudinga įsivaizduoti, kaip norėtumėte, kad apie jūsų įmonę būtų kalbama.

4. Kas yra jūsų konkurentai? Kokios jų stipriosios vietos? Kokie jūsų privalumai lyginant su jais?

Žinios apie jūsų konkurentus padės reklamos profesionalams susidaryti platesnį vaizdą apie visą jūsų veiklos sritį, jai būdingus bruožus ir šiame kontekste išryškinti jūsų unikalumą. 

5. Apibūdinkite savo įmonę: vertybes, misiją, bruožus.

Įvardinkite, kokie pagrindiniai jūsų įmonės bruožai, kokias svarbiausias vertybes jūs puoselėjate, kokią turite misiją.

6. Jei reiktų savo įmonę apibūdinti penkiais žodžiais, kokie jie būtų?

Kokie būdvardžiai taikliausiai apibūdina jūsų kompaniją: ekspresyvi ar rimta, prabangi ar kiekvienam prieinama? Kokios emocijos potencialiems klientams turėtų kilti susidūrus su jūsų įmonę reprezentuojančiu turiniu?
Jei norite papildomų įdėjų, šiek tiek plačiau apie prekės ženklo archetipus ir kaip jie veikia galite rasti čia.

7. Kur matote savo įmonę po vienerių, penkerių, dešimties metų?

Rinkodaros specialistų sukurtas komunikacijos planas svariai prisidės prie jūsų įmonės ateities vizijos įgyvendinimo, naujų galimybių pritraukimo, jūsų įmonės vertės kūrimo. Tad reklamos agentūrai svarbu žinoti, kokie yra jūsų ateities planai. Ar ketinate plėsti savo įmonę? Kokia yra jūsų įmonės kryptis? Ką norite pasiekti?

Jūsų atsakymai ir patirtis bei mūsų turimos žinios pritaikomos vertingam rezultatui pasiekti!
Jei norite bendradarbiauti – mūsų paslaugų sąršą galite rasti čia! 🙂

Monika Augustaitytė7 klausimai, kurių galite tikėtis atėję į reklamos agentūrą

Išsakyti savo nuomonę

Panašūs straipsniai