papuga-suredaguota.jpg

3D žinutės „Facebook“ tinkle: ką sugalvojo pasauliniai prekės ženklai

„Facebook“ socialinis tinklas nestovi vietoje – pernai pasiūlius naujovę – trimates (3D) žinutes – prekės ženklai suskubo išplėsti savo vizualinio turinio galimybes ir ėmė kurti įrašus su 3D vaizdo efektu.Tai suteikė vartotojams galimybę matyti ne vien įprastą plokščią vaizdą. Interaktyvus vaizdo matymas sukiojant išmanųjį telefoną į priekį, apačią, dešinę ir kairę arba vedžiojant pelę kompiuteryje leidžia patirti naujo lygio patirtį ir – dažnu atveju – paspartinti apsisprendimą dėl pirkinio.

3D prekės pristatymas „Facebook“ tinkle ypač patrauklaus vartotojams, nes dinamiškas vaizdas patraukia labiau nei statiškas. Tai ypač aktualu pardavėjams, nes „Facebook“ tinklui suteikus galimybę ne tik kurti savo parduotuves verslo paskyrose, bet ir išplėsti prekių atvaizdavimą 3D žinutėmis, socialinis tinklas įgauna pranašumo, palyginus su įprastomis elektroninėmis parduotuvėmis.

Jei norite praturtinti savo verslo paskyrą „Facebook“ tinkle 3D žinutėmis, skaitmeninės rinkodaros agentūra „Nbranded“ dalijasi patarimais apie techninius aspektus:

  • 3D žinutėse trimačiu vaizdu galite atvaizduoti tiek savo logotipą, tiek norimą užrašą ar jūsų prekės ženklo šūkį;
  • 3D žinučių formatas matomas tiek išmaniųjų telefonų, tiek kompiuterių naudotojams;
  • būtinas *.GBL formatas;
  • maksimalus 3D žinutės dydis – 3 MB.

3D žinučių kūrimas turėtų sudominti plataus masto prekės ženklus. Ši funkcija ypač naudinga žaidimų, papuošalų, galanterijos kūrėjams atskleisti visas subtilias detales ir spalvas.

BAFTA apdovanojimu įvertintas „Clash Royale“ vaizdo žaidimas, sukurtas kompanijos „Supercell“, išnaudojo 3D žinutės galimybes „Facebook“ tinkle sukurdamas trimatę personažo Magic Archer figūrėlę su paslėpta žinute ant jos dugno. Įrašas su šiuo trimačiu vaizdo žaidimų personažu sulaukė ypač didelio susidomėjimo tarp paskyros sekėjų.

Tradicinių žaidimų klasikos „Lego“ kompanija 3D žinutės formatą pristatė su ryškiaspalve papūga, pagaminta iš „Lego“ kaladėlių.

„Juros periodo parko“ kūrėjai žengė dar vieną žingsnį į priekį – 3D vaizdą pasiūlė „patobulinti“ patiems vartotojams. Jie pasinaudojo papildytosios realybės galimybėmis – kai turinys perkeliamas į „realų pasaulį“ panaudojant išmaniojo telefono kamerą. „Juros periodo parko“ kūrėjai suteikė galimybę 3D principu sukurtą dinozaurą savo sekėjams persikelti į asmeninius vaizdo įrašus arba nuotraukas naudojant vien telefoną. Dinozauras sekėjų pasidalytuose įrašuose riaumoja, juda ir kitaip traukia kultinio filmo gerbėjų dėmesį.

Vartotojų sugeneruotas turinys – rekomenduojama pastarųjų metų rinkodaros kryptis prekės ženklams, nes vartotojai priima kitų sekėjų sukurtą turinį pozityviau, palyginus su įprasta prekės ženklo reklama. Vartotojų sugeneruotas turinys prilygsta rekomendacijai „iš lūpų į lūpas“ – bene geriausiai reklamos formai, kurios prekės ženklai negali paveikti. 3D žinutės formato integravimas į socialinio tinklo paskyrą patenkintų dar vieną šiuolaikinio vartotojo poreikį – matyti dinamišką vaizdą. Tiesa, prekės ženklams reikėtų turėti mintyje, kad kol kas „Facebook“ neleidžia užsakyti mokamos reklamos 3D žinutėms. Tačiau šių įrašų organinis pasiekiamumas, kaip rodo pasaulinių kompanijų gigantų praktika, yra geresnis nei kitų formatų.

„Pepsi“ savo sekėjus viliojo gėrimo skardine. Tiesa, „Pepsi“ gudriai pasirenka reklamuoti mažos talpos skardinę (330 ml), o ne didelį butelį (pavyzdžiui, 2 l), norėdami sukurti išskirtinio produkto įspūdį. Kuo produktas mažesnėje pakuotėje, tuo jis atrodo geresnis ir vertas didesnių pinigų.

3D žinutės – didesnę vertę vartotojui kurianti patirtis, kuri prekės ženklui palanki tuo, kad gali atskleisti gerokai daugiau nei įprastos nuotraukos. Įdomu, kada „Facebook“ tinklas žengs dar toliau ir galėsime pasimatuoti drabužius neišėję iš namų ar išsirinkti tinkamo dydžio žiedą neapsilankę pas juvelyrą. Socialiniai tinklai lengvina gyvenimą mums ir kartu kelia naujus iššūkius sau – nuolatos pasiūlyti ką nors naujo reikliems vartotojams.

Deimantė Bagdanavičienė3D žinutės „Facebook“ tinkle: ką sugalvojo pasauliniai prekės ženklai

Išsakyti savo nuomonę

Panašūs straipsniai