Žodynas, padėsiantis geriau suprasti sergančius vėžiu

Iniciavimas: Yo Mujer
Reklamos agentūra: Grey, Chile
Tikslas: informuoti vizuomenę
Tikslinė grupė: Čilės gyventojai

Kai žmogui diagnozuojamas vėžys, viskas pasikeičia. Visi žodžiai staiga įgauna naują prasmę. Dėl šios priežasties, Čilės organizacija Yo Mujer, kartu su didžiausia pasaulyje vaistų gamintoja Pfizer, į pagalbą pasitelkė dvidešimt krūties vėžiu sergančių moterų, ir išleido žodyną, kurio tikslas – padėti kitiems žmonėms geriau suprasti, ką jaučia ir galvoja, sergantieji vėžiu. Žodynas buvo komunikuojamas internete, socialiniuose tinkluose, PR straipsniais, plakatais.

Rezultatas: didelis žiniasklaidos dėmesys, net 10 000 žodynų nemokamai išdalinti Čilės ligoninėms, onkologijos centrams bei knygynams. Knygą taip pat nemokamai galima peržiūrėti internetiniame puslapyje.

Agnius SakavičiusŽodynas, padėsiantis geriau suprasti sergančius vėžiu

Išsakyti savo nuomonę