canvas.jpg

Ypatinga produkto reklama išmaniuosiuose

Facebook „Canvas“ yra puikus būdas suteikti vartotojams įkvepiančią, mobilią patirtį per reklaminius skelbimus. Kaip būtų galima apibūdinti šią funkciją tiems žmonėms, kurie iki šiol nieko apie ją negirdėjo ir nėra susidūrę?

Viena iš Facebook reklamos formų, leidžianti perduoti žinutę vartotojui, teksto, paveikslėlio ar video pagalba, tai lyg mažas internetinis puslapis Facebook platformoje, kuris puikiai optimizuotas išmaniajam įrenginiui.

„Canvas“ reklamos pristatytos – 2016 m. vasarį. Po kelių mėnesių testavimo, ši reklamos forma tapo prieinama socialinio tinklo Facebook vartotojams. Ji suteikia progą verslui ir organizacijoms pasiekti žmones, neišeinant iš socialinio tinklo. Kai vartotojai paspaudžia Facebook naujienų srauto skelbimą, atveriamas puslapis viso ekrano režimu ir naudotojams nereikia laukti mobiliosios svetainės užsikrovimo.

Kiekvienoje „Canvas“ reklamoje galima panaudoti šiuos elementus:

  • iki 20 skirtingų nuotraukų, iš kurių galima sudėti karuseles (Facebook „Carousel“ funkcija);
  • itin aukštos kokybės video turinį, kurio minimali raiška yra 720 p. Viename „Canvas“  reklaminiame skelbime galima panaudoti net keletą skirtingų video siužetų, tačiau visų  jų trukmė neturėtų viršyti 2 minučių;
  • iki 500 simbolių talpinančius teksto blokus, kuriuose tekstą galima pateikti Jūsų norimo dydžio šriftu;
  • iš Jūsų internetinės parduotuvės asortimento sudarytą produktų rinkinį;
  • į išorines interneto svetaines vedančius mygtukus.

Svarbu paminėti, jog „Canvas“ reklamų aplinka po paspaudimo užkraunama iki 10 kartų greičiau nei įprasta mobilioji interneto svetainė, todėl interneto vartotojams nereikia gaišti savo brangaus laiko laukiant, kol pamatys tai, ko ieško. Be to, „Canvas“ reklamų kūrimo kainą, mažesnė nei mobilios svetainės kūrimas.

„Canvas“ reklamos padės Jūsų įmonei ar organizacijai pritraukti naujų klientų, tinkamai parodant produkto ar paslaugos funkcijas bei pranašumus. Galimybė sukurti mygtukus leidžia potencialius klientus atvesti į norimą internetinį puslapį.

„Canvas“ taip pat padeda skatinti mobiliuosius apsipirkimus. Parodykite savo produktus gražiu, viso ekrano formatu ir atkreipkite pirkėjų dėmesį.

„Canvas“  savo produktų reklamai pasitelkia tokie garsūs prekių ženklai kaip „Coca-Cola“,„L’OCCITANE“,„Burberry“,„ASUS“ ir kt. „L’OCCITANE“ leidžia interneto vartotojams iš vidaus pažvelgti, kaip gaminami šio prekės ženklo gaminiai, kurie yra populiarūs bei vertinami visame pasaulyje. Tuo tarpu,„Coca-Cola“ pristato naująjį aliuminio butelį, Burberry – atostogų dovanų katalogą.

Kurkite šiuolaikišką, patrauklų bei dinamišką savo įmonės ar prekės ženklo įvaizdį su „Canvas“ reklamomis.

 

Erika SimniškytėYpatinga produkto reklama išmaniuosiuose

Išsakyti savo nuomonę

Panašūs straipsniai