engagement.jpg

Reklamos Facebook rodymas vartotojams, kurie jau yra matę prekės ženklo turinį

Facebook reklamos planavime, kuriant vartotojų auditorijas (ang. Custom Audience), galite pasirinkti tuos žmones, kurie jau ankščiau yra matę video turinį, peržiūrėję CANVAS, atsidarę ar pildę formas.

Tai galite padaryti: Audience > Create Audience > Custom Audience > Engagement on Facebook

Pasirinkus vartotojus, kurie matė tam tikrą video klipą, juos taip pat galima atskirti pagal laiko tarpą, kiek klipo sekundžių ar procentų peržiūrėjo.

 

 

Išskirti vartotojus, kurie užpildė formą ar tik ją atsidarė:

Atskirti vartotojus, kurie tik atsidarė CANVAS, bet nieko jame nespaudė.

Panaudojimo galimybės:

  1. Rodyti įvaizdinį klipą, o vėliau, tik tiems vartotojams, kurie matė klipą – pristatyti nuolaidą prekėms.
  2. Pakartotinai pasiūlyti peržiūrėti visą video klipą tiems, kurie matė tik pirmas sekundes.
  3. Rodyti antrą klipo dalį, tik tiems kurie matė pirmąją dalį.
  4. Pasiūlyti prisijungti prie naujienlaiškio tiems vartotojams, kurie atsidarė pildymo formą, bet jos neužpildė.
  5. Naujus pasiūlymus komunikuoti tik tiems vartotojams, kurie jau yra užpildę formą.
  6. Produktui ar paslaugai sukurti Canvas ir pasiūlyti akcijas vartotojams, kurie jau yra susipažinę su produktu ar paslauga.
  7. Produkto ar paslaugos pristatymui sukurti Canvas ir tik tiems vartotojams rodyti video klipus.
  8. ….

Kaip Jūs išnaudojote reklamos rodymą vartotojams, kurie jau yra matę prekės ženklo turinį? Pasidalinkite patirtimi komentaruose:

 

DariusReklamos Facebook rodymas vartotojams, kurie jau yra matę prekės ženklo turinį

Išsakyti savo nuomonę

Panašūs straipsniai