ronaldas.jpg

Filmavimo ir video redagavimo kursai pradedantiesiems


Tikslas: išmokti kurti efektyvią video medžiagą;

Tikslinė grupė: vykdantiems komercinę veiklą ir norintiems siekti savo, įmonės ar organizacijos tikslų video turinio pagalba. Norintiems iš savo asmeninės medžiagos: kelionių, šeimos švenčių ar kitų svarbiausių gyvenimo įvykių išmokti sukurti tvarkingus ir įdomius video filmukus.


Pagrindinės mokymų temos

4 grupiniai susitikimai po 3 ak. val. grupės iki 15 žmonių, kuriuose išmoksite:

  • redaguoti vaizdo ir garso įrašus su “Adobe Premiere CC” programine įranga;
  • naudotis “Adobe Premiere CC” įrankiais;
  • sukurti naują video projektą bei parinkti tinkamus nustatymus;
  • įkelti vaizdo ir garso medžiagą į projektą;
  • parinkti perėjimus tarp vaizdo įrašų;
  • sinchronizuoti garsą ir vaizdą;
  • įkelti grafinius elementus (tekstai, ikonėlės, informaciniai grafikai, vinjetės ir t. t.);
  • valdyti efektus;
  • išsaugoti projektą bei eksportuoti sukurtą filmuką;
  • pritaikyti video medžiagą skirtingoms platformoms: YouTube, Facebook, Instagram, Vimeo.

Sužinosite:

  • skirtumus tarp kamerų;
  • kameros stabilumo/judėjimo reikšmę;
  • kameros judėjimą bėgelių, vežimėlių, slankiklių, stabilizatorių, kranų, dronų ir t.t. pagalba;
  • garso įrašymą;
  • apšvietimą;
  • vaizdo įrašo spalvų korekciją bei keitimą;
  • video projekto valdymą – prodiusavimą;
  • kas yra video marketingas ir kaip jo pagalba gauti rezultatą siekiant savo tikslų?

Mokymus veda

Kamilė Butkevičiūtė

Ronaldas Burokas – marketingo vadovas elektronikos gamybos pramonės srityje, „Lietuvos marketingo asociacijos“ narys, buvęs projekto „Pirmasis lietuviškas palydovas – LITUANICA-SAT1“ kūrybos vadovas. Filmavęs, redagavęs, prodiusavęs TV ir internetui skirtą video produkciją: reklamas, mokomuosius, pristatomuosius vaizdo įrašus, renginius, virtualius turus po nekilnojamojo turto objektus.

Kitos mokymų temos

skaityti daugiau
DariusFilmavimo ir video redagavimo kursai pradedantiesiems
Aušrinė.jpg

Kaip tapti flipchart’o nindze


Tikslas: išmokti vizualiau perteikti informaciją

Tikslinė grupė: mokytojai, konsultantai, vidiniai įmonių fasilitatoriai, komandų vedliai (team lead’ai), visi, kam bent kartą per savaitę reikia vesti susirinkimą ar stovėti prieš auditoriją.


Pagrindinės mokymų temos

Pirmas susitikimas (4 val.)

  • Susipažinsime su grafinio fiksavimo ir fasilitavimo sąvokomis ir principais;
  • Klausymosi lygiai;
  • Susipažinsime su pagrindiniais piešiniuose naudojamais elementais;
  • Grafinis fiksavimas praktiškai;

Antras susitikimas (4 val.)

  • Aptarsime patirtis tarp susitikimų;
  • Mokysimės jungti elementus ir piešti procesus;
  • Šablonų kūrimas grupės darbui;
  • Atvaizdavimas VS. Pagrindinės minties paieškos;

Mokymus veda

Kamilė Butkevičiūtė

Aušrinė Balkaitytė, ThinkVisually.lt įkūrėja. Grafinį fiksavimą ir fasilitavimą atrado iš meilės minimalistiniam menui, kai suprato, kad kelios linijos ir simboliai gali daryti didžiulį poveikį grupės darbui. Jai patinka įdėmiai klausytis ir iš erdvėje vykstančių pokalbių kurti vizualinius minčių žemėlapius.

Kitos mokymų temos

skaityti daugiau
DariusKaip tapti flipchart’o nindze
grafinis.png

Grafinis užrašymas


Renginių, mokymų, diskusijų metu esminės mintys pateikiamos vizualiniu turiniu. Šiame simbolių ir žodžių žemėlapyje dalyviai įtraukiami į temą, tai padeda jiems geriau suprasti turinį, sukuria asmeninį ryšį. Po renginio sukurtas piešinys turi išliekamą vertę ir gali būti panaudojamas komunikacijoje.


Jūsų pokalbius fiksuoja:

Aušrinė Balkaitytė, ThinkVisually.lt įkūrėja. Grafinį fiksavimą ir fasilitavimą atrado iš meilės minimalistiniam menui, kai suprato, kad kelios linijos ir simboliai gali daryti didžiulį poveikį grupės darbui. Jai patinka įdėmiai klausytis ir iš erdvėje vykstančių pokalbių kurti vizualinius minčių žemėlapius.

Kitos mokymų temos

skaityti daugiau
DariusGrafinis užrašymas
Julius_Gregorauskas.jpg

Efektyvus darbas su el. paštu


Tikslas: išmokti efektyviai dirbti su el. laiškais pasitelkiant šiuolaikinius IT įrankius.

Tikslinė grupė: visi, kasdien susiduriantys su dideliu kiekiu gaunamų el. laiškų bei naudojantys Microsoft Exchange Online arba Gmail for Work el. pašto sistemas.


Pagrindinės mokymų temos

Temos:

  • Zero-inbox koncepcija – pristatysime kodėl verta siekti turėti tuščią el. pašto dėžutę ir kaip tą pasiekti.
  • Gaunamų el. laiškų valdymo principai – aptarsime kodėl kiekvieną el. laišką reikėtų traktuoti kaip užduotį bei kaip galima efektyviausiai tas užduotis valdyti.
  • Papildomi darbo su el. paštu įrankiai – apžvelgsime kokias papildomas el. pašto sistemų funkcijas arba specializuotų gamintojų įrankius galime panaudoti tam, kad padidintumėme savo produktyvumą.

Naujų žinių dėka tapsite el. laiškų valdymo guru, ženkliai padidinsite savo produktyvumą bei pas jus nebepasiklys nė vienas svarbus laiškas.

Seminaro vedėjas

Kamilė Butkevičiūtė

Julius Gregorauskas – IT valdymo konsultantas ir verslo technologijų ekspertas, turintis virš 10 metų patirtį IT ir telekomunikacijų srityse. Kasdien konsultuoja mažas ir vidutines įmones IT valdymo klausimais bei kaip efektyvinti verslą technologijų pagalba. 

Kitos mokymų temos

skaityti daugiau
DariusEfektyvus darbas su el. paštu
darius.jpg

Komunikacija socialiniuose tinkluose


Tikslas: išmokti teisingai pasirinkti, valdyti ir įvertinti socialinius tinklus.

Tikslinė grupė: nevyriausybinių organizacijų komunikacijos specialistai, kiti organizacijų atstovai, kurie tiesiogiai susiję su projektų viešinimu ar vykdymu.


Pagrindinės mokymų temos

  • Kaip paruošti efektyvią socialinių tinklų strategija? – Pristatysime taisyklių rinkinį, kuris padės išsikelti realius tikslus ir atsižvelgiant į tikslinę auditoriją pasirinkti priimtiniausias socialinių tinklų platformas.
  • Koks turinys tinka socialiniams tinklams? – Aptarsime turinio tipus, komunikacijos toną ir bendravimą su tikslinėmis auditorijomis. Išmoksime teisingai pateikti organizaciją socialiniuose tinkluose.
  • Kodėl ir kada reikia investuoti į reklamą? – Sužinosime apie reklamos pozicijas skirtinguose socialiniuose tinkluose, išmoksime kurti, administruoti ir optimizuoti reklamos kampanijas – taip, kad pasiektume išsikeltus tikslus.
  • Į ką žiūrėti socialinių tinklų statistikoje? – kartu analizuosime gautus rezultatus su pasirinktais socialinių tinklų analizės įrankiais.

+ Kiekviena mokymų tema bus užbaigiama užduotimis, kurios padės praktiškai išbandyti įgytas žinias.

+ Po mokymų atsiųsime susistemintą medžiagą bei pažymėjimą, kad dalyvavote mokymuose.

Seminaro vedėjai

Darius Jokubaitis – gimęs internete, užaugęs socialiniuose tinkluose, gyvena strategijomis ir skaičiavimais. Daugiau nei 3 metus Darius kaupė patirtį ir tobulino žinias vienoje didžiausių reklamos planavimo agentūrų Media House. Kurė socialinių tinklų strategijas tokiems klientams kaip Kalnapilio – Tauro grupė, Birštono mineraliniai vandenys, Viasat, Bennet distribution  ir kt.

Kamilė Butkevičiūtė

Kamilė Butkevičiūtė – gimusi su filantropine dvasia, užaugusi reklamos kūrybos agentūroje, gyvena strategijomis ir turinio kūrimu. Daugiau nei 4 metus kaupė patirtį dirbdama su Lietuvos ir užsienio nevyriausybinėmis organizacijomis. Kūrė socialines kampanijas tokiems klientams kaip Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba, Lietuvos neįgaliųjų forumas, Moterų informacijos centras.

Kitos mokymų temos

skaityti daugiau
DariusKomunikacija socialiniuose tinkluose
kamile2.jpg

Skaitmeninės istorijos

Tikslas: Įrodyti kiekvienam – kad esate kūrėjai! Mokymų metu įgytos praktinės žinios leis sukurti savo pirmąjį ir tikrai ne paskutinį vaizdo įrašą.

Pagrindinės mokymų temos

  1. Scenarijaus kūrimas – sužinosime kokios yra pagrindinės gero scenarijaus sudedamosios dalys, per praktinius užsiėmimus išmoksime tinkamai pasakoti savo istoriją, parengsime filmuko scenarijų;
  2. Medžiagos filmukui rengimas – išmoksime dirbti su vaizdo kūrimo priemonėmis – fotoaparatu ir vaizdo kamera. Pristatysime pagrindinės filmavimo ir fotografavimo technikas ir supažindinsime su gudrybėmis leidžiančiomis pagerinti jūsų filmuko kokybę. Pagal parengtą scenarijų filmuosime ir fotografuosime jūsų filmuko scenas.
  3. Medžiagos apdorojimas – susipažinsime ir išmoksime naudotis nemokamomis nuotraukų redagavimo programomis.
  4. Flmuko montavimas – susipažinsime su vaizdo redagavimo programa, jos pagrindiniais funkcionalumais. Ja naudodamiesi, iš susikurtos vaizdinės medžiagos, montuosime filmukus.

Programos kuriomis išmoksite naudotis: Picasa, GIMP, Movie Maker, iMovie.

Strategija

Mokymų rezultatas

  1. Įgytos praktinės žinios kaip kurti filmuko scenarijų;
  2. Patobulinti filmavimo ir fotografavimo įgūdžiai;
  3. Išmokta naudotis montažo ir nuotraukų redagavimo programomis;
  4. Sukurta asmeninė skaitmeninė istorija;
  5. Pagerintas pasitikėjimas savimi ir kompiuterinio raštingumo įgūdžiai.

Seminaro vedėja

Kamilė Butkevičiūtė

Kamilė Butkevičiūtė – sertifikuota skaitmeninių istorijų kūrimo lektorė. Gimusi su filantropine dvasia, užaugusi reklamos kūrybos agentūroje, gyvena strategijomis ir turinio kūrimu. Daugiau nei 4 metus kaupė patirtį dirbdama su Lietuvos ir užsienio nevyriausybinėmis organizacijomis. Kūrė socialines kampanijas tokiems klientams kaip Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba, Lietuvos neįgaliųjų forumas, Moterų informacijos centras.

Kitos mokymų temos

skaityti daugiau
DariusSkaitmeninės istorijos