pexels-bongkarn-thanyakij-3787830.png

116 000 integruota komunikacija

Situacija: 116 000 – visoje Europos Sąjungoje veikiantis nemokamas pagalbos telefonas, skirtas pranešimams apie dingusius vaikus.

Iššūkis: Europoje kas 2-3 min. gaunamas pranešimas apie dingusį vaiką. Kasmet pranešama apie maždaug milijoną dingusių nepilnamečių. Lietuvoje oficialiais duomenimis 2019 m. dingo 3612 vaikai. Nuo 2014 m. Lietuvoje dingus vaikui nemokamą psichologinę ir teisinę pagalbą artimieji gali gauti paskambinę karštąja linija 116 000. Deja, daugelis nėra apie ją girdėję.

Tikslas: Atkreipti visuomenės dėmesį į vaikų dingimo grėsmę ir didinti karštosios linijos 116 000 žinomumą.

Sprendimai

Internetinis puslapis

Sukurtas internetinis puslapis, kuriame pateikta visuomenei naudinga informacija apie karštąją liniją – kas ir kokiais atvejais gali kreiptis pagalbos, kokios yra teikiamos paslaugos ir kt. Taip pat, svetainėje atkreipiamas dėmesys į vaikų dingimo problemos mąstą Lietuvoje.

    • Sukurta internetinė svetainė, pritaikyta paieškos sistemoms 116000.lt;
    • Paruošti internetinio puslapio tekstai ir vizualinė medžiaga;
    • Dizainas pritaikytas mobiliems įrenginiams (ang. responsive);
    • Sukurtas polapis institucijoms, kur sukelta joms aktuali medžiaga;
    • Įdiegtas puslapio analizės įrankis Google Analytics, statistiką galima stebėti ir turinio valdymo sistemoje.

Animacinis klipas

Sukurtas animacinis klipas „Svarbi kiekviena minutė“ (lietuvių ir anglų k.). Jo tikslas – didinti nemokamo karštosios linijos numerio žinomumą ir paskatinti ieškoti daugiau informacijos www.116000.lt.

Klipas buvo transliuojamas „Dingusių žmonių šeimų paramos centras“ Facebook ir YouTube paskyrose, LRT eteryje.

Iniciatyvos „Amber Alert“ pristatymo renginys

Padėjome suorganizuoti konferenciją, kurios metu pristatyta dingusių vaikų paieškai skirta iniciatyva „Amber Alert“.

„Amber Alert“ – tai „Facebook“ funkcija, leidžianti teisėsaugos institucijoms išsiųsti pranešimą apie dingusį vaiką, kuris pasiekia visus, 200 km spinduliu nutolusius nuo vietos, kurioje paskutinį kartą buvo matytas vaikas.

Renginyje dalyvavo „Facebook“ patikimumo ir saugumo vadovė Emily Vacher, Prezidentė Dalia Grybauskaitė, JAV ambasadorė Lietuvoje Anne Hall, LR Vidaus reikalų ministras Eimutis Misiūnas. Renginys vyko Valstybės pažinimo centre, 2018 m. kovo 14 d.

Plačiau apie iniciatyvą ir renginį pasakojama straipsnyje, LRT laidose „Labas rytas“ ir „Panorama“.

Facebook komunikacija

„Dingusių žmonių šeimų paramos centras“ Facebook paskyroje buvo skelbiamas informacinis, edukacinis turinys, šiomis temomis: vaikų dingimo problema, priežastys, prevencija, patarimai tėvams.

Reklaminė medžiaga

Paruošta vieningos stilistikos spausdintos reklamos produkcija: plakatai, skrajutės, lipdukai, lankstinukai, kalendorius bei pastatomas reklaminis stendas. Visą ruoštą medžiagą rasite ČIA.

skaityti daugiau
Kristina116 000 integruota komunikacija
MIC_CoverPhoto.png

„Verti po lygiai“ integruota komunikacija

Situacija: Moterys ir vyrai vis dar susiduria su diskriminacija lyties pagrindu darbo rinkoje. Viena iš tokios diskriminacijos apraiškų – moterų ir vyrų darbo užmokesčio atotrūkis. 2018 m. Lietuvos moterys vidutiniškai uždirbo 13 % mažiau nei vyrai.*

*Moterų ir vyrų darbo užmokesčio atotrūkis šalies ūkyje, neįskaitant žemės ūkio, miškininkystės ir žuvininkystės įmonių. © Lietuvos statistikos departamentas

Įžvalga: Lyčių nelygybės klausimai – kontraversiška tema, kurią galima nagrinėti įvairiais kampais. Remiantis užsienio šalių praktika, galime pastebėti, kad dažnai komunikacija šia tema yra arši, kategoriška. O tai sukelia žmonių pasipiktinimą, skaldo visuomenę į dvi stovyklas. Siekis – neutrali, nešališka komunikacija.

Iššūkis: Atkreipti visuomenės dėmesį į darbo užmokesčio atotrūkio dėl lyties problemą ir paskatinti siekti lyčių lygybės.

Sprendimai

Įvaizdinis video

Sukurtas įvaizdinį video, kurio tikslas – atkreipti visuomenės dėmesį į problemą ir paskatinti ieškoti daugiau informacijos projekto internetiniame puslapyje. Pagrindinė žinutė – Lietuvos moterys vidutiniškai uždirba mažiau nei vyrai.

Video transliuojamas „Moterų informacijos centro“ Facebook ir Instagram paskyrose, LRT televizijos eteryje ir mediatekoje.

Facebook ir Instagram komunikacija

Penkis mėnesius „Moterų informacijos centro“ Facebook ir Instagram paskyrose buvo skelbiamas informacinis, edukacinis turinys, susijęs su moterų ir vyrų darbo užmokesčio atotrūkiu.

Iš viso paskelbti 70 įrašų apie moterų ir vyrų pajamų atotrūkio situaciją, priežastis, pasekmes, lyčių stereotipus bei gerosios patirties pavyzdžius.

Verti po lygiai

Mes tikime, kad moterys 👩 ir vyrai 👨 yra verti po lygiai! Apie tai ir projektas #VertiPoLygiai. 😉Vidutiniškai moterys vis dar uždirba mažiau, dažniau renkasi darbą ne pilną darbo dieną ir daro karjeros pertraukas dėl motinystės ar rūpinimosi artimaisiais. Todėl vėliau jos gauna mažesnę pensiją.👉 Apie tai plačiau kalbame: www.polygiai.lt#PokyčiųLink

Posted by Moterų Informacijos Centras on 2019 m. spalio 24 d., ketvirtadienis
#VertiPoLygiai

Kas yra moterų ir vyrų darbo užmokesčio atotrūkis? Kodėl ši problema aktuali visiems? Kokį poveikį ji turi žmonių kasdieniam gyvenimui? 🤔💭 Moterų Informacijos Centras projekto #VertiPoLygiai tikslas – atsakyti į šiuos klausimus ir edukuoti visuomenę. 👉 Daugiau informacijos: www.polygiai.lt#VertiPoLygiai #PokyčiųLink #LaužomeStereotipus

Posted by Moterų Informacijos Centras on 2019 m. gruodžio 19 d., ketvirtadienis

Komiksai

Sukurti 9 komiksai, kurie iliustruoja gyvenimiškas situacijas, susijusias su stereotipiniu požiūriu į moteris ir vyrus. Tai žaismingas formatas, kuris padeda išlaikyti neutralų toną komunikuojant kontraversiškas temas .

Tikros istorijos

Pristatytos dvi įkvepiančias video istorijos, kurios meta iššūkį lyčių stereotipams. Pirmoje istorijoje savo patirtimi dalinasi vyras, išėjęs tėvystės atostogų. Antroje – moteris, pasirinkusi „vyriška“ laikomą profesiją.

Rezultatai

1,095,030

Pasiekta auditorija

1,787,650

Reklamos parodymų

97,900

Įtraukti vartotojai

skaityti daugiau
Kristina„Verti po lygiai“ integruota komunikacija
meskinas-2.jpg

Animaciniai klipai tėvams ir vaikams

Situacija: Lietuvos aklųjų biblioteka norėjo sukurti animacinį klipą skirtą 1-4kl. vaikams apie neregius. Šis klipas būtų rodomas pamokos pradžioje, kurioje plačiau lektorius ar mokytojas pasakotų apie žmones negalinčius matyti. Taip pat biblioteka norėjo klipą rodyti ir socialiniuose tinkluose (Facebook, Youtube), taip didinti žinomumą.

Kartu padiskutavę nusprendėme sukurti du animacinius klipus vieną skirtą vaikams, kitą jų tėvams. Kadangi biudžetas buvo ribotas, panaudojome klipuose tą pačia esmę, bet keitėme klipų pradžią ir pabaigą.

Sprendimas

Klipas skirtas vaikams.

Iliustracijos: Milda Griciūnė
Animacijos: Justas Griciūnas
Balsas: Arminas Bogusevičius

Klipas skitas tėvams:

Kartu su klipais padovanojome Facebook komunikacijos žinutes, kurios plačiau iškomunikuoja patarimus, kaip bendrauti su neregiais. Šioms žinutėms užsakėme papildomos reklamos. Didelis ačiū mūsų praktikantei Ievai Gelžinytei.

Rezultatai:

0

Parodymų

0

Pasiektų tėvų

0

Klipų peržiūros

skaityti daugiau
DariusAnimaciniai klipai tėvams ir vaikams
Screen-Shot-2017-11-23-at-21.18.32-copy.png

Pagalbos moterims linijos TV klipas

 

Situacija:  „16 dienų prieš smurtą prieš moteris“ metu organizacija VŠĮ „Moters pagalba moteriai“  nusprendė viešinti Pagalbos moterims liniją. Klipą norėjo rodyti per LRT televiziją.  Turėjo kitą paruoštą klipą autobusų ekranams, bet po diskusijų nusprendėme perkurti turimą variantą.

Sprendimas: norint aktualizuoti problemą, buvo rastas faktas, kuris įrodytų problematikos mąstą. 66 tūkstančiai skambučių per 2016m. dėl smurto artimoje aplinkoje. Dūžtantis puodukas pasirinktas, kaip santykių, pykčio ir emocinio nestabilumo simbolis.

skaityti daugiau
DariusPagalbos moterims linijos TV klipas