pexels-bongkarn-thanyakij-3787830.png

116 000 integruota komunikacija

Situacija: 116 000 – visoje Europos Sąjungoje veikiantis nemokamas pagalbos telefonas, skirtas pranešimams apie dingusius vaikus.

Iššūkis: Europoje kas 2-3 min. gaunamas pranešimas apie dingusį vaiką. Kasmet pranešama apie maždaug milijoną dingusių nepilnamečių. Lietuvoje oficialiais duomenimis 2019 m. dingo 3612 vaikai. Nuo 2014 m. Lietuvoje dingus vaikui nemokamą psichologinę ir teisinę pagalbą artimieji gali gauti paskambinę karštąja linija 116 000. Deja, daugelis nėra apie ją girdėję.

Tikslas: Atkreipti visuomenės dėmesį į vaikų dingimo grėsmę ir didinti karštosios linijos 116 000 žinomumą.

Sprendimai

Internetinis puslapis

Sukurtas internetinis puslapis, kuriame pateikta visuomenei naudinga informacija apie karštąją liniją – kas ir kokiais atvejais gali kreiptis pagalbos, kokios yra teikiamos paslaugos ir kt. Taip pat, svetainėje atkreipiamas dėmesys į vaikų dingimo problemos mąstą Lietuvoje.

    • Sukurta internetinė svetainė, pritaikyta paieškos sistemoms 116000.lt;
    • Paruošti internetinio puslapio tekstai ir vizualinė medžiaga;
    • Dizainas pritaikytas mobiliems įrenginiams (ang. responsive);
    • Sukurtas polapis institucijoms, kur sukelta joms aktuali medžiaga;
    • Įdiegtas puslapio analizės įrankis Google Analytics, statistiką galima stebėti ir turinio valdymo sistemoje.

Animacinis klipas

Sukurtas animacinis klipas „Svarbi kiekviena minutė“ (lietuvių ir anglų k.). Jo tikslas – didinti nemokamo karštosios linijos numerio žinomumą ir paskatinti ieškoti daugiau informacijos www.116000.lt.

Klipas buvo transliuojamas „Dingusių žmonių šeimų paramos centras“ Facebook ir YouTube paskyrose, LRT eteryje.

Iniciatyvos „Amber Alert“ pristatymo renginys

Padėjome suorganizuoti konferenciją, kurios metu pristatyta dingusių vaikų paieškai skirta iniciatyva „Amber Alert“.

„Amber Alert“ – tai „Facebook“ funkcija, leidžianti teisėsaugos institucijoms išsiųsti pranešimą apie dingusį vaiką, kuris pasiekia visus, 200 km spinduliu nutolusius nuo vietos, kurioje paskutinį kartą buvo matytas vaikas.

Renginyje dalyvavo „Facebook“ patikimumo ir saugumo vadovė Emily Vacher, Prezidentė Dalia Grybauskaitė, JAV ambasadorė Lietuvoje Anne Hall, LR Vidaus reikalų ministras Eimutis Misiūnas. Renginys vyko Valstybės pažinimo centre, 2018 m. kovo 14 d.

Plačiau apie iniciatyvą ir renginį pasakojama straipsnyje, LRT laidose „Labas rytas“ ir „Panorama“.

Facebook komunikacija

„Dingusių žmonių šeimų paramos centras“ Facebook paskyroje buvo skelbiamas informacinis, edukacinis turinys, šiomis temomis: vaikų dingimo problema, priežastys, prevencija, patarimai tėvams.

Reklaminė medžiaga

Paruošta vieningos stilistikos spausdintos reklamos produkcija: plakatai, skrajutės, lipdukai, lankstinukai, kalendorius bei pastatomas reklaminis stendas. Visą ruoštą medžiagą rasite ČIA.

skaityti daugiau
Kristina116 000 integruota komunikacija
figur8-v.2.jpg

Shopify parduotuvė startuoliui

Klientas: įmonė „Figur8“, kurianti dėvimuosius įrenginius kūno stebėjimui 3D erdvėje. Sistema suteikia galimybę gauti laboratorinio lygio tikslumo duomenis.

Situacija: „Figur8“ greitai auganti technologijų kampanija iš JAV. Jų komanda ruošiasi produkto pristatymui tarptautinėse rinkose, todėl klientas ieškojo lanksčios e. komercijos platformos, kuri atitiktų jų greitai besikeičiančius poreikius. Tyrimai rodo jog vartotojas susidaro nuomonę apie prekės ženklą po 0.5 sekundžių naršymo puslapyje ir net 38% jų nutraukia naršymo sesiją, jei puslapis pasirodo nepatrauklus. Taigi puslapio greitis, dizainas ir paprastas vartotojo kelias buvo vieni iš svarbiausių projekto kriterijų.

Sprendimas

Shopify buvo pasirinkta kaip platforma elektroninės parduotuvės kūrimui. Projekto įgyvendinimo metu buvo:

  • Atlikta konkurentų bei jų el. parduotuvių analizė;
  • Parengta puslapio struktūra;
  • Sukurta kliento Shopify paskyra;
  • Sukurta parduotuvės struktūra, į ją sukelti produktai;
  • Pritaikytas puslapio dizaino šablonas;
  • Sukurtos specialios registracijos formos;
  • Įdiegti ir sukonfigūruoti Facebook pixel ir Google Tag įrankiai.
figur8 webpage
skaityti daugiau
DariusShopify parduotuvė startuoliui
digiframe.jpg

Pasiruošimas minios finansavimo kampanijai

Situacija: planuojant minios finansavimo kampaniją reikalingas pasiruošimas. Vienas pagrindinių keliamų tikslų yra turėti tam tikrą suinteresuotų tikslinės auditorijos kontaktų duomenų bazę.

Tikslas: sukurti internetinį puslapį, kuris skatintų vartotojus palikti el. Pašto adresą.

Sprendimas:

  • Pritaikytas html/css šablonas;
  • Įdiegti ir sukonfigūruoti Facebook pixel ir Google Tag įrankiai;
  • Kontaktai renkami Mailerlite sistemoje;
  • Puslapis optimizuotas paieškos svetainėms.

skaityti daugiau
DariusPasiruošimas minios finansavimo kampanijai