Nebula-Cover-2.png

Nebula internetinė svetainė

Situacija: Nebula klasteris vienija audiovizualinių industrijų kūrėjus. Tai 16-os įmonių grupė, kuri apima platų spektrą veiklų filmų sektoriuje, imersyvių vaizdo, garso technologijų, žaidimų bei kitose audiovizualinės industrijos srityse.

Iššūkis: Sukurti internetinę svetainę, kuri pristatytų Nebula klasterį potencialiems klientams bei partneriams.

Sprendimai:

  • Sukurta internetinė svetainė www.nebula-cluster.com.
  • Animuotas pirmasis puslapis, akcentuojant klasterio įvairialypį paslaugų spektrą.
  • Parengta puslapio struktūra WordPress turinio valdymo sistemoje.
  • Dizainas pritaikytas mobiliesiems įrenginiams (ang. responsive).
  • Įdiegtas puslapio analizės įrankis Google Analytics, statistiką galima stebėti ir turinio valdymo sistemoje.

Iliustracijos autorė: Justina Česnauskaitė

skaityti daugiau
KristinaNebula internetinė svetainė
Smtinklas-case-cover_pressed.png

NSMOT internetinė svetainė

Situacija: Asociacija Nacionalinis skurdo mažinimo organizacijų tinklas vienija ir stiprina 52 tinklui priklausančias Lietuvos nevyriausybines organizacijas, kovojančias su skurdu ir socialine atskirtimi.

Iššūkis: Sukurti naują internetinę svetainę, kuri patraukliai ir aiškiai pristatytų NSMOT veiklą visuomenei ir atliktų praktinę – informacijos apsikeitimo tarp tinklo narių – funkciją.

Sprendimai:

  • Sukurta internetinė svetainė www.smtinklas.lt.
  • Atnaujinti ir papildyti tekstai.
  • Puslapyje naudojamos unikalios nuotraukos.
  • Sukurta patogi duombazė tinklo nariams, kurioje jie gali peržiūrėti ir atsisiųsti reikalingus dokumentus.
  • Parengta puslapio struktūra WordPress turinio valdymo sistemoje.
  • Dizainas pritaikytas mobiliesiems įrenginiams (ang. responsive).
  • Įdiegtas puslapio analizės įrankis Google Analytics, statistiką galima stebėti ir turinio valdymo sistemoje.
  • Tinklo nariams sukurti el. pašto adresai.

Senoji NSMOT internetinė svetainė

skaityti daugiau
KristinaNSMOT internetinė svetainė
Linges2-copy.png

Svečių namų internetinis puslapis

Situacija: Svečių namai Lingės – tai gamtos apsuptyje įsikūręs viešbutis, kurio teritorijoje yra paplūdimio tinklinio aikštelės, lauko ir vidaus baseinai, pirtis, iškylų zona, kavinė, pobūvių salė bei gyvena alpakos.

Iššūkis: Patraukliai pristatyti naują pramogą – galimybę aplankyti alpakas.

Sprendimas: Svečių namai Lingės kreipėsi dėl poreikio į esamą internetinę svetainę įtraukti polapį, skirtą alpakų pristatymui. Įvertinę situaciją, pasiūlėme ne tik sukurti polapį, bet ir atnaujinti visą puslapį, aiškiai išskiriant ir išsamiai aprašant visas jų teikiamas paslaugas.

  • Atnaujintas internetinis puslapis www.sveciunamailinges.lt ;
  • parengta nauja puslapio struktūra WordPress turinio valdymo sistemoje;
  • atnaujinti ir papildyti tekstai;
  • Atnaujintas puslapio dizainas;
  • dizainas pritaikytas mobiliesiems įrenginiams (ang. responsive);
  • įdiegtas puslapio analizės įrankis Google Analytics, statistiką galima stebėti ir turinio valdymo sistemoje;
  • sukurti el. pašto adresai, padaryti nukreipimai iš kelių domenų;
  • ruošiama nedidelio biudžeto komunikacijos kampanija.

Senasis puslapis

skaityti daugiau
KristinaSvečių namų internetinis puslapis
LNF-study-case.png

LNF internetinis puslapis

Klientas: Lietuvos negalios organizacijų forumas (LNF) jungia 15 organizacijų, kurios siekia, kad žmonės su negalia turėtų lygias galimybes dalyvauti švietimo sistemoje, darbo rinkoje, visuomeniniame ir politiniame gyvenime.

Situacija: Lietuvos neįgaliųjų forumas keitė organizacijos pavadinimą į Lietuvos negalios organizacijų forumas ir nusprendė, kad yra poreikis atnaujinti internetinį puslapį.

Sprendimas: Remiantis senojo internetinio puslapio informacija sukurtas naujas puslapis www.lnf.lt.

  • Atnaujintas puslapio dizainas ir tekstai;
  • pakeista turinio valdymo platforma;
  • klientas apmokytas naudotis nauja turinio platforma;
  • puslapis pritaikytas mobiliesiems įrenginiams;
  • patogiai pateikta leidinių galerija.
Naujasis puslapis

Senasis puslapis

Senasis puslapis
skaityti daugiau
KristinaLNF internetinis puslapis
figur8-v.2.jpg

Shopify parduotuvė startuoliui

Klientas: įmonė „Figur8“, kurianti dėvimuosius įrenginius kūno stebėjimui 3D erdvėje. Sistema suteikia galimybę gauti laboratorinio lygio tikslumo duomenis.

Situacija: „Figur8“ greitai auganti technologijų kampanija iš JAV. Jų komanda ruošiasi produkto pristatymui tarptautinėse rinkose, todėl klientas ieškojo lanksčios e. komercijos platformos, kuri atitiktų jų greitai besikeičiančius poreikius. Tyrimai rodo jog vartotojas susidaro nuomonę apie prekės ženklą po 0.5 sekundžių naršymo puslapyje ir net 38% jų nutraukia naršymo sesiją, jei puslapis pasirodo nepatrauklus. Taigi puslapio greitis, dizainas ir paprastas vartotojo kelias buvo vieni iš svarbiausių projekto kriterijų.

Sprendimas

Shopify buvo pasirinkta kaip platforma elektroninės parduotuvės kūrimui. Projekto įgyvendinimo metu buvo:

  • Atlikta konkurentų bei jų el. parduotuvių analizė;
  • Parengta puslapio struktūra;
  • Sukurta kliento Shopify paskyra;
  • Sukurta parduotuvės struktūra, į ją sukelti produktai;
  • Pritaikytas puslapio dizaino šablonas;
  • Sukurtos specialios registracijos formos;
  • Įdiegti ir sukonfigūruoti Facebook pixel ir Google Tag įrankiai.
figur8 webpage
skaityti daugiau
DariusShopify parduotuvė startuoliui
map-award.jpg

Muša, vadinasi nemyli

Iššūkis: Lietuvoje 2016m. buvo užregistruota daugiau nei 60 000 smurto artimoje aplinkoje atvejų. Žiniasklaidoje ir viešojoje erdvėje daug kalbama apie pačią problemą, bet nėra akcentuojama, kur reikia kreiptis patyrus smurtą. Nuo Apsaugos nuo smurto artimoje aplinkoje įstatymo priėmimo 2013m. veiklą pradėjo vykdyti Speciaizuotos pabalbos centrai. Jie teikia specializuotą pagalbą savo regione, tačiau regioniniu mastu yra mažai žinomi.

Įžvalga: Specializuotų pagalbos centrų partneriai Policija bei regioninė savivalda gali platinant informaciją apie teikiamas paslaugas. Socialiniuose tinkluose galima vykdyti tikslingą komunikaciją būtent regionuose, kuriuose veikia organizacijos.

Tikslas: didinti Specializuotos pagalbos centrų matomumą regionuose bei tinkamai ir patogiai pateikti jų kontaktinę informaciją.

Informacijos pateikimas prieš kampaniją

Sprendimai

Buvo sukurtas Specializuotos pagalbos centrų vizualinis identitetas.

  1. Parengtas interaktyvius SPC žemėlapis kuriame paprastai ir patogiai pateikiami SPC kontaktai:

2. Sukurti regioniniai žemėlapiai, kuriuose pristatomos organizacijos, teikiančios pagalbą tame regione, jų darbo laikas, kontaktai.

3. Sukurtas SPC paslaugas pristatantis plakatas, jis pritaikytas 5 regionų SPC

4. Surinktos 11 tikrų smurto artimoje aplinkoje istorijos, jos buvo komunikuotos socialiniuose tinkluose ir organizacijų interneto puslapiuose.

5. Vykdyta Facebook komunikacijos kampanija 7 miestuose (Vilniuje, Alytuje, Kaune, Marijampolėje, Tauragėje, Klaipėdoje, Kretingoje) ir jos metu pristatyti miestuose dirbantys Specializuotos pagalbos centrai, jų teikiamos paslaugos, bei tikros moterų, kurioms padėjo Specializuoti pagalbos centrai istorijos.

Rezultatai

0

Pasiekta auditorija

0

Reklamos parodymų

0

Įtraukti vartotojai

Nacionaliniai lygybės ir įvairovės apdovanojimai 2017 Specializuoti pagalbos centrai buvo apdovanoti už nestereotipinio požiūrio į moteris ir vyrus sklaidą ir įtvirtinimą visuomenėje.

skaityti daugiau
DariusMuša, vadinasi nemyli