map-award.jpg

Muša, vadinasi nemyli

Iššūkis: Lietuvoje 2016m. buvo užregistruota daugiau nei 60 000 smurto artimoje aplinkoje atvejų. Žiniasklaidoje ir viešojoje erdvėje daug kalbama apie pačią problemą, bet nėra akcentuojama, kur reikia kreiptis patyrus smurtą. Nuo Apsaugos nuo smurto artimoje aplinkoje įstatymo priėmimo 2013m. veiklą pradėjo vykdyti Speciaizuotos pabalbos centrai. Jie teikia specializuotą pagalbą savo regione, tačiau regioniniu mastu yra mažai žinomi.

Įžvalga: Specializuotų pagalbos centrų partneriai Policija bei regioninė savivalda gali platinant informaciją apie teikiamas paslaugas. Socialiniuose tinkluose galima vykdyti tikslingą komunikaciją būtent regionuose, kuriuose veikia organizacijos.

Tikslas: didinti Specializuotos pagalbos centrų matomumą regionuose bei tinkamai ir patogiai pateikti jų kontaktinę informaciją.

Informacijos pateikimas prieš kampaniją

Sprendimai

Buvo sukurtas Specializuotos pagalbos centrų vizualinis identitetas.

  1. Parengtas interaktyvius SPC žemėlapis kuriame paprastai ir patogiai pateikiami SPC kontaktai:

2. Sukurti regioniniai žemėlapiai, kuriuose pristatomos organizacijos, teikiančios pagalbą tame regione, jų darbo laikas, kontaktai.

3. Sukurtas SPC paslaugas pristatantis plakatas, jis pritaikytas 5 regionų SPC

4. Surinktos 11 tikrų smurto artimoje aplinkoje istorijos, jos buvo komunikuotos socialiniuose tinkluose ir organizacijų interneto puslapiuose.

5. Vykdyta Facebook komunikacijos kampanija 7 miestuose (Vilniuje, Alytuje, Kaune, Marijampolėje, Tauragėje, Klaipėdoje, Kretingoje) ir jos metu pristatyti miestuose dirbantys Specializuotos pagalbos centrai, jų teikiamos paslaugos, bei tikros moterų, kurioms padėjo Specializuoti pagalbos centrai istorijos.

Rezultatai

0

Pasiekta auditorija

0

Reklamos parodymų

0

Įtraukti vartotojai

Nacionaliniai lygybės ir įvairovės apdovanojimai 2017 Specializuoti pagalbos centrai buvo apdovanoti už nestereotipinio požiūrio į moteris ir vyrus sklaidą ir įtvirtinimą visuomenėje.

skaityti daugiau
DariusMuša, vadinasi nemyli
ovao.png

Produkto pristatymas tikslinei auditorijai

Situacija: Vienas pagrindinių keliamų tikslų jaunos stadijos startuoliui – tinkamai pateikti savo produkto vertės pasiūlymą bei turėti tikslinės auditorijos kontaktų duomenų bazę. Tam, kad vartotojai registruotųsi jie turi suprasti produkto vertę, pagrindinius funkcionalumus bei matyti planuojamą produkto dizainą.

Produktas – plaukikams skirtas išmanus įrenginys. Šis prietaisas – kaip asmeninis treneris padeda plaukikui optimaliai atlikti pasirinktą programą. Įrenginys matuoja širdies darbą, plaukiko nuplauktą atstumą, grybšnių skaičių ir kitus plaukikams svarbius parametrus. Taip pat, rinkti duomenis ir pateikti analizę bei siūlymus išmaniojoje aplikacijoje.

Tikslas: pristatyti kuriamą produktą ir rinkti suinteresuotos tikslinės auditorijos el. pašto adresus

Sprendimas: 

  • sukurta produkto internetinė svetainė, kurioje pateikiamos vertės, funkcionalumai, treniruočių programos, atsiliepimai;
  • svetainė pritaikyta išmaniesiems įrenginiams;
  • adaptuotas produkto 3d dizainas ir sukurtas video klipas;
  • sukurtas galimas programėlės dizainas;
  • per Google tags platformą įdiegti: Facebook pixel, Google retargeting, Google adwords ir Google analytics kodai;
  • vartotojams palikusiems el. pašto adresą, siunčiamas automatiškas naujienlaiškis iš Mailerlite sistemos;
  • skatinama dalintis puslapiu socialiniuose tinkluose;
  • Teikiamos konsultacijos valdant Facebook reklamines kampanijas.

skaityti daugiau
DariusProdukto pristatymas tikslinei auditorijai