map-award.jpg

Muša, vadinasi nemyli

Iššūkis: Lietuvoje 2016m. buvo užregistruota daugiau nei 60 000 smurto artimoje aplinkoje atvejų. Žiniasklaidoje ir viešojoje erdvėje daug kalbama apie pačią problemą, bet nėra akcentuojama, kur reikia kreiptis patyrus smurtą. Nuo Apsaugos nuo smurto artimoje aplinkoje įstatymo priėmimo 2013m. veiklą pradėjo vykdyti Speciaizuotos pabalbos centrai. Jie teikia specializuotą pagalbą savo regione, tačiau regioniniu mastu yra mažai žinomi.

Įžvalga: Specializuotų pagalbos centrų partneriai Policija bei regioninė savivalda gali platinant informaciją apie teikiamas paslaugas. Socialiniuose tinkluose galima vykdyti tikslingą komunikaciją būtent regionuose, kuriuose veikia organizacijos.

Tikslas: didinti Specializuotos pagalbos centrų matomumą regionuose bei tinkamai ir patogiai pateikti jų kontaktinę informaciją.

Informacijos pateikimas prieš kampaniją

Sprendimai

Buvo sukurtas Specializuotos pagalbos centrų vizualinis identitetas.

  1. Parengtas interaktyvius SPC žemėlapis kuriame paprastai ir patogiai pateikiami SPC kontaktai:

2. Sukurti regioniniai žemėlapiai, kuriuose pristatomos organizacijos, teikiančios pagalbą tame regione, jų darbo laikas, kontaktai.

3. Sukurtas SPC paslaugas pristatantis plakatas, jis pritaikytas 5 regionų SPC

4. Surinktos 11 tikrų smurto artimoje aplinkoje istorijos, jos buvo komunikuotos socialiniuose tinkluose ir organizacijų interneto puslapiuose.

5. Vykdyta Facebook komunikacijos kampanija 7 miestuose (Vilniuje, Alytuje, Kaune, Marijampolėje, Tauragėje, Klaipėdoje, Kretingoje) ir jos metu pristatyti miestuose dirbantys Specializuotos pagalbos centrai, jų teikiamos paslaugos, bei tikros moterų, kurioms padėjo Specializuoti pagalbos centrai istorijos.

Rezultatai

0

Pasiekta auditorija

0

Reklamos parodymų

0

Įtraukti vartotojai

Nacionaliniai lygybės ir įvairovės apdovanojimai 2017 Specializuoti pagalbos centrai buvo apdovanoti už nestereotipinio požiūrio į moteris ir vyrus sklaidą ir įtvirtinimą visuomenėje.

skaityti daugiau
DariusMuša, vadinasi nemyli
ovao.png

Produkto pristatymas tikslinei auditorijai

Situacija: Vienas pagrindinių keliamų tikslų jaunos stadijos startuoliui – tinkamai pateikti savo produkto vertės pasiūlymą bei turėti tikslinės auditorijos kontaktų duomenų bazę. Tam, kad vartotojai registruotųsi jie turi suprasti produkto vertę, pagrindinius funkcionalumus bei matyti planuojamą produkto dizainą.

Produktas – plaukikams skirtas išmanus įrenginys. Šis prietaisas – kaip asmeninis treneris padeda plaukikui optimaliai atlikti pasirinktą programą. Įrenginys matuoja širdies darbą, plaukiko nuplauktą atstumą, grybšnių skaičių ir kitus plaukikams svarbius parametrus. Taip pat, rinkti duomenis ir pateikti analizę bei siūlymus išmaniojoje aplikacijoje.

Tikslas: pristatyti kuriamą produktą ir rinkti suinteresuotos tikslinės auditorijos el. pašto adresus

Sprendimas: 

  • sukurta produkto internetinė svetainė, kurioje pateikiamos vertės, funkcionalumai, treniruočių programos, atsiliepimai;
  • svetainė pritaikyta išmaniesiems įrenginiams;
  • adaptuotas produkto 3d dizainas ir sukurtas video klipas;
  • sukurtas galimas programėlės dizainas;
  • per Google tags platformą įdiegti: Facebook pixel, Google retargeting, Google adwords ir Google analytics kodai;
  • vartotojams palikusiems el. pašto adresą, siunčiamas automatiškas naujienlaiškis iš Mailerlite sistemos;
  • skatinama dalintis puslapiu socialiniuose tinkluose;
  • Teikiamos konsultacijos valdant Facebook reklamines kampanijas.

skaityti daugiau
DariusProdukto pristatymas tikslinei auditorijai

Skaitmeninė istorija socialiniams tinklams

Situacija: organizacija, dirbanti su neįgaliaisiais, per pasaulinę 16 d. dienų be smurto akciją nusprendė atkreipti mokyklų ir mokinių dėmesį į neįgalius vaikus.

Sprendimas: sukurta skaitmeninė istorija, kurioje pateikiami statistiniai faktai apie neįgalius vaikus Lietuvoje, per tradicinę neįgalaus vaiko istoriją, atskleista problematika. Klipas viešintas socialiniame tinkle Facebook, rodytas Vilniaus mokyklose per etikos pamokas, skatinama vaikų diskusija šia tema.

Rezultatai:
Pasiekti 57 tūkst. moksleivių, kurie klipą peržiūrėjo 17tūkst. kartų.

 

 

skaityti daugiau
DariusSkaitmeninė istorija socialiniams tinklams
VD_BarokasRAP.jpg

Plakato adaptacija Facebook komunikacijai

Situacija: organizuojamas renginys Nacionaliniame muziejuje Lietuvos didžiosios kunigaikštystės valdovų rūmai,Tomas Mozūra sukurė plakatą viešinantį renginį.

Plakato dedalės adaptuotos socialinio tinklo Facebook komunikacijai. Sukurtos judančios nuotraukos (GIF):

operosdiena operosdiena_2-1

Ir adaptuotos statiškos nuotraukos.

  14188243_10153914144828660_1388495455029162998_o14206056_10153917771368660_207099622212829682_o 14241548_10153923345143660_6439218669512075447_o

Dviejų savaičių kampanijos metu žinutės pasiekė 44 tūkst. (pusė iš jų per reklamos kampaniją), prisijungė 150 naujų sėkėjų, daugiau nei 2 kartus išaugo interakcijos (patinka,dalintis,komentarai).

skaityti daugiau
DariusPlakato adaptacija Facebook komunikacijai
cas_16d.png

16 dienų prieš smurtą prieš moteris – komunikacijos kampanija

Iššūkis: Kiekvienais metais lapkričio 25d.- gruodžio 10d. vyksta tarptautinė 16 d. prieš smurtą prieš moteris kampanija. Lietuvoje veikia daugybė organizacijų dirbančių su smurto prevencija. Visos jos įgyvendina komunikacijos kampanijas, taigi reikėjo sugalvoti sprendimą, kuris padėtų Moterų informacijos centrui išsiskirti iš minios. Moterų informacijos centras yra Specializuotas pagalbos centras, jie teikia pagalbą nuo smurto nukentėjusiems asmenims, tačiau yra mažai kam žinomi.

Įžvalga:  Lietuvoje kas trečia moteris patiria smurtą šeimoje, ši tema matoma ir aktualizuojama žiniasklaidoje, tačiau dažnai pati problema pristatoma sausais faktais ir skaičiais. Viešai kalbama tik apie problemą, ne apie jos sprendimo būdus, pamirštama, jog už kiekvieno iškvietimo slypi šiurpi ir tragiška istorija.

Sprendimas: Komunikacijos kampanija socialiniame tinke Facebook – „Tikros istorijos – tikra pagalba“, kurios metu pristatomos tikros smurto aukų istorijos, bei pagalbą smurto aukoms teikiančios organizacijos. Kampanijai sukurtas vizualinis identitetas bei specialus akcijos ženklas. Bendradarbiaujant su Beatos Tiškevič iniciatyva „Moterys kalba“ organizuota spaudos konferencija, kurios metu pristatyta 16 dienų programa ir socialinis eksperimentas #musudaug, kalbantis apie seksualinio smurto problemą.

Sukurtas specialus akcijos simbolis. Oranžinė suknelė, kuri atspindėjo šių metų pagrindinį akcentą – tikras aukų istorijas pristatančią parodą “Suknelių istorijos”.

Screen Shot 2016-02-02 at 15.55.59

Specialus žinučių dizainas:
istorijos

Speciali straipsnių serija, talpinta Moterų informacijos centro informaciniame portale www.lygus.lt

Screen Shot 2016-02-02 at 16.00.16

 

Organizuota speciali fotesesija, kurios metu politikai, aktoriai, žurnalistai, visuomenės veikėjai ragino patyrus smurtą kreiptis į Specializuotus pagalbos centrus visoje Lietuvoje. Ši akcija susilaukė didelio visuomenės dėmesio!

 

Screen Shot 2016-02-02 at 16.06.06
Screen Shot 2016-02-02 at 16.06.20

Socialiniame tinkle Facebook  žinutės pasiekė net 455 700 gyventojų ir sugeneravo net 2 025 internetinio puslapio peržiūrų!
Screen Shot 2016-02-02 at 16.01.41Screen Shot 2016-02-02 at 16.01.27

skaityti daugiau
Kamilė Butkevičiūtė16 dienų prieš smurtą prieš moteris – komunikacijos kampanija
missing2.jpg

Missing.lt socialinis tinklas

Tikslas: Viešinti 116 000 numerį skirta dingusių vaikų tėvams socialinuose tinkluose, informuoti tėvus apie 166 000 linijos teikiamas paslaugas, prisidėti prie dingusių vaikų paieškos.

Sprendimas: Sukurtas unikalus 116 000 linijos Facebook puslapio dizainas. Vykdyta 1 metų trukmės socialinė kampanija.

Kampanijos uždaviniai:
viešinti informaciją apie 116 000 liniją

10858415_968764659803760_7352204063993250530_n


prisidėti prie dingusių vaikų paieškos
10639430_927037710643122_3689157328482888347_n
komunikuoti pagrindines linijos paslaugas
10378151_947801755233384_887738212283865141_n
teikti patarimus tėvams
10250241_996014150412144_8967010899545712963_n

 

Rezultatai: Kampanijos metu buvo pritraukta 6 000 fanų. Puslapio informacija kiekvieną savaitę pasiekė apie 30 000 Lietuvos gyventojų. Žinutėmis apie dingusius vaikus buvo pasidalinta daugiau nei 1000 kartų).

Įgyvendintas piešinių konkursas – kurio metu vaikai dalinosi mintimis apie dingimo problemą.

Screen Shot 2016-02-01 at 16.25.53

skaityti daugiau
DariusMissing.lt socialinis tinklas
istrinkpatycias.jpg

Ištrink patyčias

Iššūkis: Lietuvoje jaunuoliai internete praleidžia 4 valandas. Apie 20% iš jų susidurę su patyčiomis elektroninėje erdvėje.Jaunimui trūksta žinių apie saugumą internete ir socialiniuose tikluose, jie nežino kaip apsaugoti savo asmeninius duomenis ir ką daryti patyrus patyčias.

Įžvalga:  Jaunimas daugiausiai laiko internete praleidžia socialiniuose tinkluose. Populiariausias socialinis tinklas Facebook turi 200 000 13-18m. jaunuolių.

Sprendimas: Facebook puslapyje „Saugumas man patinka“ įgyvendinta socialinė akcija – „Ištrink patyčias“. Du mėnesius kiekvieną dieną dalinomės jaunatvišku turiniu, kuris buvo susijęs su socialinio tinklo Facebook saugumo ir privatumo nustatymais, praktiniais patarimais, kaip išlikti saugiais elektroninėje erdvėje, ką daryti ir kaip reaguoti pamačius patyčias, faktais ir statistiniais duomenimis apie smurtą elektroninėje erdvėje.

Saugumas man patinka Facebook puslapis

Norėdami paskatinti 13-18m Facebook auditorijos diskusijas ir galimus sprendimus apie saugumą elektroninėje erdvėje, organizavome konkursą, kuriame klausėme: „Kaip kiekvienas iš jų, savo aplinkoje kovoja su patyčiomis elektroninėje erdvėje?“ Aktyviausi buvo apdovanoti orginaliais, specialiai šiai kampanijai pagamintais raktų pakabukais, o komisijos atrinkta dalyvė gavo pagrindinį prizą – sėdmaišį. Prizą kampanijos pradžioje išsirinko patys jaunuoliai.

Delete bullying posts design

Rezultatai:

  • Turinys pasiekė 62% tikslinės grupės, t.y. 124 000 13-18m. unikalių Facebook vartotojų;
  • „Saugumas man patinka“ Facebook puslapis pasiekė 2,7% įsitraukimą;
  • Prie Facebook puslapio prisijungė 740 nauji fanai;
  • Konkursas sugeneravo unikalų turinį ir paskatino 40 jaunuolių patiems imtis iniciatyvos.

Deletebullying contest participants

skaityti daugiau
DariusIštrink patyčias