Hand-Holding-Clean-Smartphone-Mockup3.jpg

„Dingusių žmonių šeimų paramos centras“ integruota komunikacija

Situacija: Dingusių žmonių šeimos informacijos centras  – nevyriausybinė organizacija, padedanti dingusių be žinios artimiesiems, prekybos žmonėmis aukoms ir smurtą patyrusiems vaikams ir jų tėvams.

Iššūkis: 2019 m. registruota 54 219 pagalbos prašymų dėl smurto artimoje aplinkoje. 2018 m. nuo smurto artimoje aplinkoje nukentėjo 1239 vaikai. Vaiką žaloja bet kokia smurto forma, šeimoje matomas ar patiriamas smurtas sukelia ilgalaikes pasekmes vaiko psichikos sveikatai, psichosocialinei raidai. Šeimoje matomas toksiškas santykių modelis įsirėžia į vaiko sąmonę, tampa prastų rezultatų mokykloje ar bėgimo iš namų priežastimi bei persiduoda formuojant santykius su kitais. Deja, vaikai nėra edukuojami apie smurto žalą ir jo pasėkmes, ar kur kreiptis patyrus smurtą.

Tikslas: Atkreipti visuomenės dėmesį ir didinti jaunimo sąmoningumą lyčių lygybės bei smurto artimoje aplinkoje ir smurto santykiuose prevenciją.

Sprendimai

Facebook komunikacija

„Dingusių žmonių šeimų paramos centras“ Facebook paskyroje buvo skelbiamas informacinis, edukacinis turinys, šiomis temomis: smurto artimoje aplinkoje problema, priežastys, prevencija, patarimai jaunimui.

Iliustracijos 

Sukurta dvidešimties iliustracijų kampanija #ApginkVidiniVaika, pasakojančių apie išgyventas smurto situacijas artimoje aplinkoje ir tai, kokią įtaką jos daro gyvenimui.

Toks kampanijos pavadinimas pasirinktas ne tik dėlto, kad kviečia apginti vaiką, kuris patiria smurtą šią akimirką, bet ragina tai padaryti iškarto, šiuo metu, nieko nelaukiant, nes skausmingi prisiminimai išlieka visam gyvenimui.

*Psichologai, padedantys žmonėms išgyti po vaikystėje patirtų traumų, naudoja metodiką, kurios metu kviečia susitikti su savo vidiniu vaiku, kuris patyrė smurtą ir vis dar gyvena asmenyje.

Rezultatai

132 276

Pasiekta auditorija

1 501 540

Reklamos parodymų

10 124

Įtraukti vartotojai

skaityti daugiau
Vestina„Dingusių žmonių šeimų paramos centras“ integruota komunikacija
pexels-bongkarn-thanyakij-3787830.png

116 000 integruota komunikacija

Situacija: 116 000 – visoje Europos Sąjungoje veikiantis nemokamas pagalbos telefonas, skirtas pranešimams apie dingusius vaikus.

Iššūkis: Europoje kas 2-3 min. gaunamas pranešimas apie dingusį vaiką. Kasmet pranešama apie maždaug milijoną dingusių nepilnamečių. Lietuvoje oficialiais duomenimis 2019 m. dingo 3612 vaikai. Nuo 2014 m. Lietuvoje dingus vaikui nemokamą psichologinę ir teisinę pagalbą artimieji gali gauti paskambinę karštąja linija 116 000. Deja, daugelis nėra apie ją girdėję.

Tikslas: Atkreipti visuomenės dėmesį į vaikų dingimo grėsmę ir didinti karštosios linijos 116 000 žinomumą.

Sprendimai

Internetinis puslapis

Sukurtas internetinis puslapis, kuriame pateikta visuomenei naudinga informacija apie karštąją liniją – kas ir kokiais atvejais gali kreiptis pagalbos, kokios yra teikiamos paslaugos ir kt. Taip pat, svetainėje atkreipiamas dėmesys į vaikų dingimo problemos mąstą Lietuvoje.

    • Sukurta internetinė svetainė, pritaikyta paieškos sistemoms 116000.lt;
    • Paruošti internetinio puslapio tekstai ir vizualinė medžiaga;
    • Dizainas pritaikytas mobiliems įrenginiams (ang. responsive);
    • Sukurtas polapis institucijoms, kur sukelta joms aktuali medžiaga;
    • Įdiegtas puslapio analizės įrankis Google Analytics, statistiką galima stebėti ir turinio valdymo sistemoje.

Animacinis klipas

Sukurtas animacinis klipas „Svarbi kiekviena minutė“ (lietuvių ir anglų k.). Jo tikslas – didinti nemokamo karštosios linijos numerio žinomumą ir paskatinti ieškoti daugiau informacijos www.116000.lt.

Klipas buvo transliuojamas „Dingusių žmonių šeimų paramos centras“ Facebook ir YouTube paskyrose, LRT eteryje.

Iniciatyvos „Amber Alert“ pristatymo renginys

Padėjome suorganizuoti konferenciją, kurios metu pristatyta dingusių vaikų paieškai skirta iniciatyva „Amber Alert“.

„Amber Alert“ – tai „Facebook“ funkcija, leidžianti teisėsaugos institucijoms išsiųsti pranešimą apie dingusį vaiką, kuris pasiekia visus, 200 km spinduliu nutolusius nuo vietos, kurioje paskutinį kartą buvo matytas vaikas.

Renginyje dalyvavo „Facebook“ patikimumo ir saugumo vadovė Emily Vacher, Prezidentė Dalia Grybauskaitė, JAV ambasadorė Lietuvoje Anne Hall, LR Vidaus reikalų ministras Eimutis Misiūnas. Renginys vyko Valstybės pažinimo centre, 2018 m. kovo 14 d.

Plačiau apie iniciatyvą ir renginį pasakojama straipsnyje, LRT laidose „Labas rytas“ ir „Panorama“.

Facebook komunikacija

„Dingusių žmonių šeimų paramos centras“ Facebook paskyroje buvo skelbiamas informacinis, edukacinis turinys, šiomis temomis: vaikų dingimo problema, priežastys, prevencija, patarimai tėvams.

Reklaminė medžiaga

Paruošta vieningos stilistikos spausdintos reklamos produkcija: plakatai, skrajutės, lipdukai, lankstinukai, kalendorius bei pastatomas reklaminis stendas. Visą ruoštą medžiagą rasite ČIA.

skaityti daugiau
Kristina116 000 integruota komunikacija
2-2.jpg

Sulčių baro logotipas

Situacija: mažas sulčių baras, prekiaujantis eko produktais, turintis kelias lokacijas nusprendė atsinaujinti tiek pavadinimą tiek logotipą.

Sprendimas: sukurti keturi konceptai, vienas iš jų tobulintas ir įgyvendintas.

Logotipo aprašymas:
„Tai sveikų sulčių baras “Ačiū”. Mes neretai pamirštame pasirūpinti brangiausiu dalyku gyvenime – savo kūnu. Tardami “Ačiū” branginame jį ir atsidėkodami sau išgeriame sveikų sulčių stiklinę. Nes tavo kūnas tau taip pat padėkos.“

skaityti daugiau
DariusSulčių baro logotipas
MIC_CoverPhoto.png

„Verti po lygiai“ integruota komunikacija

Situacija: Moterys ir vyrai vis dar susiduria su diskriminacija lyties pagrindu darbo rinkoje. Viena iš tokios diskriminacijos apraiškų – moterų ir vyrų darbo užmokesčio atotrūkis. 2018 m. Lietuvos moterys vidutiniškai uždirbo 13 % mažiau nei vyrai.*

*Moterų ir vyrų darbo užmokesčio atotrūkis šalies ūkyje, neįskaitant žemės ūkio, miškininkystės ir žuvininkystės įmonių. © Lietuvos statistikos departamentas

Įžvalga: Lyčių nelygybės klausimai – kontraversiška tema, kurią galima nagrinėti įvairiais kampais. Remiantis užsienio šalių praktika, galime pastebėti, kad dažnai komunikacija šia tema yra arši, kategoriška. O tai sukelia žmonių pasipiktinimą, skaldo visuomenę į dvi stovyklas. Siekis – neutrali, nešališka komunikacija.

Iššūkis: Atkreipti visuomenės dėmesį į darbo užmokesčio atotrūkio dėl lyties problemą ir paskatinti siekti lyčių lygybės.

Sprendimai

Įvaizdinis video

Sukurtas įvaizdinį video, kurio tikslas – atkreipti visuomenės dėmesį į problemą ir paskatinti ieškoti daugiau informacijos projekto internetiniame puslapyje. Pagrindinė žinutė – Lietuvos moterys vidutiniškai uždirba mažiau nei vyrai.

Video transliuojamas „Moterų informacijos centro“ Facebook ir Instagram paskyrose, LRT televizijos eteryje ir mediatekoje.

Facebook ir Instagram komunikacija

Penkis mėnesius „Moterų informacijos centro“ Facebook ir Instagram paskyrose buvo skelbiamas informacinis, edukacinis turinys, susijęs su moterų ir vyrų darbo užmokesčio atotrūkiu.

Iš viso paskelbti 70 įrašų apie moterų ir vyrų pajamų atotrūkio situaciją, priežastis, pasekmes, lyčių stereotipus bei gerosios patirties pavyzdžius.

Verti po lygiai

Mes tikime, kad moterys 👩 ir vyrai 👨 yra verti po lygiai! Apie tai ir projektas #VertiPoLygiai. 😉Vidutiniškai moterys vis dar uždirba mažiau, dažniau renkasi darbą ne pilną darbo dieną ir daro karjeros pertraukas dėl motinystės ar rūpinimosi artimaisiais. Todėl vėliau jos gauna mažesnę pensiją.👉 Apie tai plačiau kalbame: www.polygiai.lt#PokyčiųLink

Posted by Moterų Informacijos Centras on 2019 m. spalio 24 d., ketvirtadienis
#VertiPoLygiai

Kas yra moterų ir vyrų darbo užmokesčio atotrūkis? Kodėl ši problema aktuali visiems? Kokį poveikį ji turi žmonių kasdieniam gyvenimui? 🤔💭 Moterų Informacijos Centras projekto #VertiPoLygiai tikslas – atsakyti į šiuos klausimus ir edukuoti visuomenę. 👉 Daugiau informacijos: www.polygiai.lt#VertiPoLygiai #PokyčiųLink #LaužomeStereotipus

Posted by Moterų Informacijos Centras on 2019 m. gruodžio 19 d., ketvirtadienis

Komiksai

Sukurti 9 komiksai, kurie iliustruoja gyvenimiškas situacijas, susijusias su stereotipiniu požiūriu į moteris ir vyrus. Tai žaismingas formatas, kuris padeda išlaikyti neutralų toną komunikuojant kontraversiškas temas .

Tikros istorijos

Pristatytos dvi įkvepiančias video istorijos, kurios meta iššūkį lyčių stereotipams. Pirmoje istorijoje savo patirtimi dalinasi vyras, išėjęs tėvystės atostogų. Antroje – moteris, pasirinkusi „vyriška“ laikomą profesiją.

Rezultatai

1,095,030

Pasiekta auditorija

1,787,650

Reklamos parodymų

97,900

Įtraukti vartotojai

skaityti daugiau
Kristina„Verti po lygiai“ integruota komunikacija
Cover-photo.png

Prekybos žmonėmis prevencija

Iššūkis: Vis dar yra manoma, kad dažniausiai prekybos žmonėmis aukomis tampa moterys ir vaikai. Tačiau su rizika susiduria vis daugiau vyrų, kurie ieškodami būdo greitai užsidirbti tampa prekybos žmonėmis priverstiniam darbui ar nusikalstamai veiklai vykdyti aukomis.

Vidaus reikalų ministerijos atliktos apžvalgos duomenimis, 2018 m. pagalba buvo suteikta 239 asmenims, nukentėjusiems ar galėjusiems nukentėti nuo prekybos žmonėmis. Iš jų: 2 % vaikai, 46 % moterys, 52 % vyrai.

Įžvalga: Dažnai nusikaltėliai, kurie užsiima prekyba žmonėmis, savo aukas randa interneto pagalba (pažinčių portaluose, socialiniuose tinkluose).

Tikslas: Atkreipti vyrų dėmesį į prekybos žmonėmis pavojų ir informuoti apie saugumo priemones bei „Dingusių žmonių šeimų paramos centro“ teikiamą pagalbą.

Sprendimas

Pusę metų „Dingusių žmonių šeimų paramos centro“ Facebook puslapyje dalinomės informaciniu, edukaciniu turiniu, susijusiu su prekybos žmonėmis problema.

Iš viso buvo paruošta 40 įrašų apie prekybos žmonėmis formas, verbavimo technikas ir kitą aktualią informaciją. Dalinomės situacijų pavyzdžiais ir patarimais, kaip atpažinti įtartinus darbo pasiūlymus. Gavus įtartiną darbo pasiūlymą, skatinome pasitarti su Saugaus darbo linijos konsultantais, o tapus prekybos žmonėmis auka – kreiptis pagalbos SOS telefono numeriu.

Reklama buvo nukreipta į 21-40 m. neturinčius išsilavinimo vyrus, iš mažų Lietuvos miestų, kurie statistiškai dažniausiai tampa prekybos žmonėmis priverstiniam darbui aukomis.

Pagalba nukentėjusiems nuo prekybos žmonėmis

🔥 Nuo 2016 m. kasmet daugėja asmenų, nukentėjusių ir galėjusių nukentėti nuo prekybos žmonėmis, kuriems buvo suteikta kompleksinė pagalba.⚠️ Pastebima, kad jų tarpe vis daugiau VYRŲ, kurie ieškodami būdo greitai užsidirbti tampa prekybos žmonėmis priverstiniam darbui ar nusikalstamai veiklai aukomis.Jei patyrei fizinį ar psichologinį smurtą (grasinimai, šantažas) siekiant išnaudoti - kreipkis pagalbos! 🆘 tel. visą parą: +370 652 9818

Posted by Dingusių žmonių šeimų paramos centras on 2019 m. rugsėjo 14 d., šeštadienis
Sprendžiame kartu

Prekyba žmonėmis įvardinama kaip moderni vergovės forma. Tai ne tik seksualinis išnaudojimas ar prekyba organais. Žmonės parduodami priverstiniam darbui ar nusikalstamai veiklai vykdyti, elegatavimui, priverstinėms santuokoms, surogatinei motinystei ir kt.👉 Jei patyrei prievartą (fizinį ar psichologinį smurtą) siekiant išnaudoti - nelauk, kreipkis pagalbos bet kuriuo paros metu. 🆘 telefonas: +370 652 98187

Posted by Dingusių žmonių šeimų paramos centras on 2019 m. liepos 16 d., antradienis

Rezultatai

0

Pasiekta auditorija

0

Reklamos parodymų

0

Įtraukti vartotojai

skaityti daugiau
KristinaPrekybos žmonėmis prevencija
Kriziu-centras_Study-Case.png

Krizių centro internetinis puslapis

Klientas: Telšių krizių centras, teikiantis socialinę bei psichologinę pagalbą asmenims, išgyvenantiems psichologinę krizę ir kitas sudėtingas gyvenimo situacijas.

Tikslas: remiantis senojo internetinio puslapio informacija, sukurti naują puslapį, orientuotą į asmenis, ieškančius pagalbos.

Sprendimas: sukurtas naujas internetinis puslapis www.kriziucentras.lt, kuriame išskirta ir aiškiai išdėstyta aktualiausia informacija ieškantiems pagalbos. Pagrindinis dėmesys – kvietimui ieškoti ir kreiptis pagalbos.

  • Parengta nauja puslapio struktūra;
  • sutvarkytas turinys: išskirtos paslaugos, paruošti nauji tekstai ir dizainas;
  • atnaujintas logotipas ir vizualinis identitetas;
  • sukurtas naujas puslapis, administruojamas WordPress turinio valdymo sistema;
  • dizainas pritaikytas mobiliesiems įrenginiams (ang. responsive);
  • įdiegtas puslapio analizės įrankis Google Analytics, statistiką galima stebėti ir turinio valdymo sistemoje.

Naujas Telšių Krizių centro puslapis
Senas Telšių Krizių centro puslapis
skaityti daugiau
KristinaKrizių centro internetinis puslapis
domustea2.jpg

Prezentacija investicijoms pritraukti

Situacija: „Domus Tea“, unikalus kavinių tinklas, planuojantis plėtrą JAV. „Domus tea“ suderina kokybišką suaugusių žmonių laisvalaikį su edukaciniais užsiemimais vaikams. Kavinėje bus prekiaujama natūraliais konditerijos gaminiais bei kasdienai tinkančiu sveiku, kokybišku maistu tiek suaugusiems, tiek vaikams. Projekto įkūrėjęs patyręs Lietuvos maitinimo ir svetingumo (HoRaCe) srities ekspertas Rolandas Pulauskas kartu su partneriu pardavimų vystytoju Justu Vėžiu subūrė stiprią tarptautinę komandą drąsiam žingsniui – atidaryti unikalų restoranų tinklą JAV.

Tikslas: Sukurti prekės ženklos pristatymą (eng. Pitch deck) skirtą būsimiems investuotojams bei galimiems partneriams.

Sprendimas

  • Parengta konkurentų analizė;
  • Parengta prekės ženklo pristatymo struktūra;
  • Sukurtas unikalus prekės ženklo identitetą atitinkantis dizainas.

skaityti daugiau
DariusPrezentacija investicijoms pritraukti