carrousel.jpg

Interaktyvi reklamos forma: Facebook karuselė

Parodykite iki 10 vaizdų ir nuorodų viename skelbime ir nukreipkite žmones į konkrečią vietą jūsų svetainėje. Tokią galimybę suteikia Facebook karuselės skelbimai. Ši funkcija naudojama ir socialiniame tinkle Instagram.

Daugiau erdvės įvairiems veiksmams atlikti
Karuselės formatas leidžia pademonstruoti iki 10 vaizdų ar vaizdo įrašų, kurių kiekvienas turi savo nuorodą, viename skelbime. Vienoje Facebook karuselės kortelėje jūs galite išryškinti skirtingus  produktus, pademonstruoti ypatingas konkrečios prekės detales,  reklamuoti paslaugas, pristatyti  savo prekės ženklą. Skelbimų formatas gali būti naudojamas bet kokio verslo ir įgyvendinti įvairius reklamos tikslus. Paprastai kompiuterio ekrane matomi tik 5 pirmieji vaizdai, kuriuos automatiškai parenka pati sistema.

Rekomenduojamas paveikslėlių dydis yra: 1080 x 1080 pikselių. Jie turi būti kvadrato formos, kitaip nei  Facebook skelbimų rinkiniuose, kur paveikslėliai būna stačiakampio formos. Tekstas: 90 ženklų, antraštė 40 ženklų, nuorodos aprašymas 20 ženklų.

Facebook karuselės skelbimai yra efektyvesni, nes…

Jie yra didesni, talpesni. Suteikiantys daugiau erdvės papasakoti savo istoriją ar pademonstruoti savo produktus.

Jie – interaktyvūs. Norėdami pamatyti visą skelbimo istoriją, žmonės gali braukti arba spustelėti karuselę ir paveikslėliai praplauks pro jų akis.

Jie yra prisitaikantys. Jūs turite iki 10 kortelių, kurias galite užpildyti nuotraukomis ar video ir taip išradingai papasakoti tam tikrą istoriją.

 

Būdai, kaip naudoti karuselė formatą Facebook ir Instagram

Reklamuokite kelis produktus. Suteikite vartotojams daugiau galimybių ir skatinkite juos pirkti, kiekvienoje karuselės kortelėje parodydami vis kitą produktą su nuorodomis į įvairius nukreipimo puslapius.

Akcentuokite skirtingas to paties produkto funkcijas. Naudokite kiekvieną karuselės kortelę parodyti skirtingas tam tikro produkto puses, pateikti klientams išsamią informaciją apie juos.

Pasakokite istoriją.Pasakojama istorija turi būti įtikinanti, iliustruota paveikslėliais ar vaizdo įrašais.

Paaiškinkite procesą. Detaliai paaiškinkite žmonėms, kaip veikia Jūsų verslas.

Jei norite išbandyti ar sužinoti, kaip galima Facebook karusėlę pritaikyti  Jūsų verslo tikslams, parašykite mums!

 

 

Erika SimniškytėInteraktyvi reklamos forma: Facebook karuselė

Parašykite komentarą

Panašūs straipsniai